سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دشمن آنند که نمى‏دانند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :4
کل بازدید :109171
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/1
1:27 ص

علی دایی پس از شکست 2 بر یک برابر ملوان انزلی در نشست خبری اظهار داشت: مسابقه کیفیت فنی بالایی نداشت با این حال در اوایل مسابقه چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم و بر اثر اشتباهات فردی 2 گل خوردیم و هرچه تلاش کردیم نتوانستیم به گل برسیم و هرچه زدیم به در بسته خورد.

وی ادامه داد: برای غلبه بر ملوان به انزلی آمده بودیم با این حال نتیجه این بازی تأثیر بر روی دربی ندارد. من امروز از خط دفاع خود اصلاً راضی نیستم هافبک‌های پرسپولیس نیز نتوانستند بازی را اداره کنند. هرچند شروع خوبی داشتیم و در 15 دقیقه اول به گل رسیدیم اما گلی خوردیم که هزار بار تأکید کرده بودم و نحوه گلزنی حریف را به بازیکنان گوشزد کرده بودم. گل دوم ملوان نیز روی یکی از معدود موقعیت‌های ملوان به ثمر رسید. متأسفانه راحت گل می‌خوریم و سخت گل می‌زنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد علت تعویض مازیار زارع در نیمه اول اظهار داشت: زارع از بازیکنانی است که در تمام بازی‌های ما عالی کار کرده است، اما امروز روز مازیار نبود و به همین دلیل تعویضش کردم. او در تمام بازی‌ها جزو بهترین‌های ما است و با جان و دل بازی می‌کند اما امروز زارع همیشگی نبود.
دایی در مورد ضعف‌های پرسپولیس پیش از دربی 70 گفت: باید خودمان را برای این مسابقه آماده کنیم. نقاط ضعف زیادی داریم و 10 روز فرصت تا تمام سعی خود را بکنیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم. انتظار نداشتم اینگونه پرسپولیس گل بخورد.

دایی در مورد اینکه پرسپولیس با این باخت به طور صددرصد قهرمانی را از دست داده است، گفت: این نظر شما است در فوتبال هر اتفاقی رخ می‌دهد. ما در آسیا نیز می‌توانیم خوب نتیجه بگیریم در لیگ قهرمانان آسیا هنوز چیزی را از دست ندادیم. با تیم دوم جدول فقط یک امتیاز فاصله داریم.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا این تیم و استقلال ضعیف شده‌اند، گفت: زمانی که من به پرسپولیس آمدم اکثر بازیکنان این تیم قرار 2 یا 3 ساله داشتند و نمی‌توانستیم آنها را تغییر دهیم، اما بازیکنانی که در این فصل گرفتیم جزو بهترین‌ها بودند. قبول دارم پرسپولیس باید نفرات به مراتب بهتر از این داشته باشد اما در حال حاضر نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم زیرا اکثر بازیکنان قرارداد 2 یا 3 ساله داشتند و این نفرات نیز تمام تلاش‌شان را انجام دادند، اما پرسپولیس آن پرسپولیسی نبوده که هوادارانش را راضی کند.

سرمربی سابق تیم ملی در مورد اینکه سال 89 را چطور گذرانده و در ابتدای این سال از تیم ملی اخراج شده، گفت: اتفاقات تیم ملی مربوط به سال 88 و من سال 89 را خوب شروع کردم با قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی.
وی در مورد داوری مسابقه گفت: در مورد داوری هرچه حرف بزنیم بیهوده است و بهتر است در این مورد حرفی نزنیم.

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک