سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجلس حکمت، نهالستان فضلاست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :12
کل بازدید :109218
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/7
1:43 ع

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم سرتر از استقلال بودیم. آنها از تک موقعیتی که گیر آوردند، استفاده کردند و ما هم چندین موقعیتمان را به راحتی از دست دادیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با استقلال در شهرآورد هفتادم، تصریح کرد: ما امروز این همه موقعیت خلق کردیم، با گلر استقلال تک به تک شدیم و از داخل محوطه شش قدم توپ را به بیرون زدیم، در این حالت دیگر از دست کادر فنی کاری بر نمی آید. در بازی شهرداری تبریز، الوحده و ده دقیقه ابتدایی بازی با ملوان و همین بازی موقعیت های فراوانی داشتیم که انها را از دست دادیم. ده سال دیگر کسی نمی گوید که پرسپولیس موقعیت داشت و خوب کار کرد در هر حال خودم به لحاظ فوتبالی از تیمم راضی هستم.

دایی افزود: شرمنده هواداران شدیم، کادر فنی که نمی تواند برود داخل زمین و گل بزند. ما همه جور موقعیت را خلق کردیم.

دایی درباره تعویض های نیمه دوم و حضور وحید هاشمیان، گفت: وحید مدت هاست که بازی نکرده و کادر پزشکی تمام سعی خود را کرد تا او را به این بازی برساند. دارایی ما همین است، ضمن اینکه بد شانس هم هستیم. اگر شوتی که هاشمیان زد وارد دروازه می شد، همه می گفتند؛ عجب بازیکنی، عجب شوتی!

دایی درباره آینده کاری خود با توجه به نتایجی که کسب کرده، گفت: من مربی هستم و همان طور که یک روز به من گفتند بیا، یک رو هم می توانند بگویند برو و من هم می روم، آقای کاشانی تا حالا از من حمایت کرده اما به هر حال شاید نظرش عوض شود. این را باید از ایشان بپرسیم.

خبرنگاری معتقد بود که دایی در فصل نقل و انتقالات ضعیف عمل کرده که سرمربی پرسپولیس در پاسخ، گفت: من تیم را نبستم، من شش بازیکن به تیم اضافه کردم که قبلا بسته شده بود. ما بازیکنانی با قراردادهای دو و سه ساله داشتیم که دستمان را بسته بود. به هر حال بازیکنانی که ما به تیم اضافه کردیم از بهترین ها هستند.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک