سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، برترین شرف است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :4
کل بازدید :109174
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/1
12:29 ع

فرشاد پیوس درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس و شکست این تیم برابر الهلال عربستان گفت: پرسپولیس برابر الهلال یکی از بدترین روزهایش را تجربه کرد. به نظر من این تیم دچار چند دستگی شده است و بازیکنانی که می دانند در فصل بعد جایی در پرسپولیس ندارند، بی‌انگیزه بازی می‌کنند. به نظر من مدیریت باشگاه پرسپولیس باید هر چه زودتر با آن‌ها برخورد کند تا همه بدانند که این بازیکنان چگونه عمل کرده‌اند. باید این بازیکنان از پرسپولیس اخراج شوند. اوایل فصل گفتم که برخی از بازیکنان پرسپولیس کم کاری می‌کنند و حالا همه فهمیده‌اند که درست می‌گفتم. آن زمان سه بازیکن این گونه بودند، ولی حالا با تشکیل باند و دسته شده‌اند 9 یا 10 نفر.


وی در ادامه با انتقاد از دنیزلی برای استفاده نکردن از مهدی مهدوی کیا در بازی با الهلال گفت: نمی‌دانم چرا دنیزلی از مهدی بازی نگرفت. او می توانست از تجربه‌اش برای کمک به پرسپولیس در برابر عرب‌ها استفاده کند. اشتباه بزرگ دنیزلی استفاده نکردن از مهدوی کیا بود، ضمن این که دنیزلی از کنار کم کاری بازیکنانش راحت عبور می‌کند. پرسپولیس نزدیک بود برابر 70 هزار تماشاگرش شش تایی شود! با این وضعیت اگر پرسپولیس از گروهش صعود کند هم کاری از پیش نخواهد برد.


پیوس همچنین افزود: پرسپولیس در دفاع و حمله بسیار بد بود و میانه میدان را هم به حریف واگذار کرده بود. بازیکنان پرسپولیس پنج پاس سالم به هم ندادند. بیشتر بازیکنان پرسپولیس تعصب ندارند و به گفته تماشاگران «بی‌غیرت» بازی می‌کنند. به نظرم بهتر است این بازیکنان از پرسپولیس اخراج شوند ک همه مردم آن‌ها را بشناسند و در عوض پرسپولیس هم در دو بازی آخر فصل خود با امیدهایش شرکت کند. متاسفانه برخی از بازیکنان پرسپولیس در حد روستا هم نیستند.


مهاجم اسبق پرسپولیس در ادامه خطاب به مدیر عامل این باشگاه گفت: رویانیان باید سعی کند در فصل آینده بازیکنانی را استخدام کند که از حضور در پرسپولیس احساس غرور و افتخار داشته باشند و چند مرحله را برای رسیدن به پیراهن این تیم سپری کرده باشند.


وی درباره سرنوشت پرسپولیس در آسیا و لیگ برتر هم اظهار کرد: پرسپولیس با این وضعیت در آسیا به هیچ جا نمی رسد و خیلی زود حذف می‌شود. وضعیت این تیم در لیگ برتر هم که بی‌سابقه است. برای فصل بعد هم باید یک خانه تکانی بزرگ در این تیم انجام شود.


پیوس به بازی چهارشنبه شب استقلال برابر الریان قطر هم اشاره کرد و افزود: استقلال در حال حاضر بسیار هماهنگ‌تر و با انضباط‌تر از پرسپولیس بازی می‌کند و این هم به خاطر مدیریت خوب این باشگاه است. به نظر من مدیر باشگاه استقلال خیلی بهتر از همتای پرسپولیس‌اش کار می‌کند، ضمن این که استقلال هیات مدیره دارد، ولی در پرسپولیس فقط رویانیان است که تصمیم می‌گیرد.


  
  

 به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با تصمیم کادر فنی، تمرین روز پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران، خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران برگزار خواهد شد.

روز سه شنبه اعلام شده بود که تمرین پنجشنبه پرسپولیسی ها در حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد، اما امروز تصمیم پرسپولیسی ها تغییر کرد.

گفته می شود که در تمرین فردا پرسپولیس ممکن است تصمیمات جدید ""مصطفی دنیزلی"" برای ادامه کار در پرسپولیس به بازیکنان اعلام شود.


  
  

 دنیزلی قرار است بعدازظهر فردا به تهران برگردد. این در حالی است که وی پیش از این نیز در آستانه بازی با راه آهن به دلیل تولد نوه اش به ترکیه رفته بود و قبل از آن هم یک سفر در بین مسابقات لیگ به کشورش داشت. دنیزلی در شرایطی به ترکیه رفته که پرسپولیس یکشنبه آینده با راه آهن بازی دارد.

 امروز همچنین جلسه‌ای بین علی پروین و محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات اخیر و نتایج پرسپولیس برگزار شد.

 قرار است پس از حضور دنیزلی در ایران جلسه‌ای بین رویانیان، پروین و سرمربی قرمزپوشان برگزار شود.


91/2/13::: 7:4 ع
نظر()
  
  

رتش سرخ دات کام:

تیم فوتبال پرسپولیس به همان اندازه که شانس راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را دارد، ممکن است از دور این مسابقات حذف شده و یا حتی صدرنشین گروهش شود.

 تیم فوتبال پرسپولیس که فصل 2012 مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را با دو پیروزی مقابل الشباب امارات و الغرافه قطر و یک تساوی برابر الهلال عربستان آغاز کرده بود، در دور برگشت از مرحله گروهی این مسابقات به تساوی برابر الغرافه قطر رضایت داده و مقابل الهلال عربستان نیز باخته است.

پرسپولیس از این پنج بازی به هشت امتیاز رسیده و پایین تر از الهلال عربستان 9 امتیازی رتبه دوم جدول گروه D مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را در اختیار دارد. در این گروه سه تیم الهلال عربستان ، پرسپولیس ایران و الغرافه قطر با درصدهایی متفاوت شانس راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را دارند و در دیدارهای پایانی گروه که روز سه شنبه 15 می 2012 (26 اردیبهشت 1391) برگزار می شود، برای راهیابی به جمع 16 تیم برتر مسابقات رقابت خواهند کرد.

در روز سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 و در هفته ششم و پایانی از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا تیم الهلال عربستان در ورزشگاه "فیصل بن فهد" شهر ریاض پذیرای الغرافه قطر است و پرسپولیس ایران در ورزشگاه "مکتوم بن رشید آل مکتوم" به دیدار الشباب امارات می رود که دیگر شانس راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را ندارد.

پرسپولیس هشت امتیازی برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تنها یک امتیاز از دیدار با الشباب می خواهد چرا که با این یک امتیاز بالاتر از تیم الغرافه جواز صعود به جمع تیم های برتر رقابت ها را کسب می کند. از آنجائیکه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عملکرد تیم ها در دیدارهای رودررو را لحاظ می کنند، تیم پرسپولیس از این حیث شرایط بهتری نسبت به حریف قطری دارد و می تواند بالاتر از این تیم به مرحله بعدی مسابقات راه یابد.

دیدارهای الشباب امارات - پرسپولیس ایران و الهلال عربستان - الغرافه قطر بصورت همزمان برگزار می شود. شاید در ذهن علاقمندان به فوتبال این شائبه به وجود آید که تیم الهلال عربستان در مصاف با الغرافه قطر با تمام توانایی خود حضور پیدا نمی کند تا زردپوشان الغرافه جواز حضور در جمع تیم های برتر مسابقات را بدست آورند اما زمانی که متوجه می شویم تیم الهلال در صورت ایستادن بر سکوی دوم جدول گروه D باید در مرحله دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در خانه حریف دیرینه خود الاتحاد عربستان به میدان برود و اینکه سرمربی آبی پوشان عربستان بارها و بارها تاکید کرده است که تیمش تنها صدر جدول گروه D را نشانه رفته است، شائبه تبانی الغرافه و الهلال باطل می شود، چرا که الهلال در صورت شکست مقابل الغرافه به علت باخت در دیدار رودررو فرصت صدرنشینی را از دست خواهد داد.

براساس این گزارش، پرسپولیس ی که می تواند با یک تساوی به مرحله دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، حتی در گروه D شانس صدرنشینی هم دارد. این تیم اگر الشباب امارات را شکست دهد و در مقابل الغرافه در بازی مرگ و زندگی مقابل الهلال عربستان به یک پیروزی و یا تساوی برسد، آنوقت پرسپولیس صدرنشین گروه D خواهد شد.

با این اوصاف در دیدارهای هفته پایانی از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگا ه های آسیا هر چهار تیم گروه D با هدف پیروزی به میدان می روند. الهلال، پرسپولیس و الغرافه برای صعود برد می خواهند و الشباب برای اعاده حیثیت. در دیدارهای روز پایانی گروه D باید منتظر اتفاقاتی خاص و ویژه باشیم، شاید در آخرین لحظه ورق رقابت در این گروه برگشت.

سپاهان ایران هم با پیروزی سه بر صفر سه شنبه شب مقابل النصر همچنان در رتبه دوم گروه C مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ایستاد و صعودش به مرحله دوم رقابتها قطعی شد. سپاهان برای صدرنشینی در این گروه و بهره برداری از امتیاز برگزاری دیدار خانگی در مرحله یک هشتم نهایی چشم به صدر جدول گروه دارد و برای رسیدن به این هدف در دیدار پایانی گروه باید الاهلی را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان شکست دهد.

91/2/13::: 6:29 ع
نظر()
  
  

   محمد عباسی در حاشیه بازدید از کارتینگ و افتتاح زمین گلف سرزمین ایرانیان پرند در پاسخ به این سؤال که مدتی است بحث رفتن فتح‌الله زاده مطرح شده است و آیا وی جایگزینی دارد، گفت: فوتبال هم مانند همه ورزش‌های کشور ظرفیتی دارد، باشگاه‌های متعددی در این رشته مشغول هستند از جمله استقلال و پرسپولیس. بازیکنان و کادر فنی در هر دوره‌ای می‌توانند بدرخشند؛ در حال حاضر هم هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی ادامه داد: این دو باشگاه دولتی هستند و دو بحث دارند، بحث مالکیت که وزارت سعی می‌کند پیگیری کند تا دوام بیاورند و بحث فنی که به اعضای هیئت مدیره ربط دارد و باید سعی کنند توان باقی ماندن در لیگ را داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: اتفاقت جدیدی رخ نداده است. مدیران در جای خودشان هستند و این مسائلی که مطرح شده، صحت ندارد. تا زمانی که این دو باشگاه دولتی هستند، باید هزینه‌هایشان تأمین شود. شرکت‌های دولتی تا زمانی که کارهایشان بر عهده دولت است، تأمین بودجه نیز از طرف دولت صورت می‌گیرد.

عباسی در پاسخ به این سؤال که در فاصله کم باقیمانده تا المپیک برخی فدراسیون‌ها مشکل بودجه دارند، گفت: انشاءالله مشکل حل می‌شود. همه فدراسیون‌ها ساماندهی شده‌اند و وضع بهتری نسبت به گذشته دارند و باید با برنامه عمل کنند.

وی در پاسخ به این سوال که کی‌روش گفته چون بودجه نداریم نمی‌توانیم بازی‌های بزرگ انجام دهیم، گفت: انشاءالله تیم ملی خودش برنامه‌ریزی می‌کند و هیچ مشکلی ندارد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سؤال که تعدادی از ورزشکاران هنوز هدایای خود را دریافت نکرده‌اند، نیز اظهار داشت: یکی از مواردی که در این فاصله چند ماهه وزارت شدن ورزش پیگیری شده است، جوایزی بود که از سال 89 باقی مانده بود؛ البته اعتبارات هم از همان سال پیش‌بینی شده بود، اما اکنون سعی کردیم با تأمین بودجه هدایا را پرداخت کنیم.


 


  
  

  مهرداد پولادی در گفتگویی در خصوص تشویق شدنش توسط هواداران پرسپولیس پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال و همچنین شکست تیم پرسپولیس در این بازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: هواداران پرسپولیس به من لطف دارند اما ای کاش این تشویق ها با برد پرسپولیس توام می شد. در پایان بازی فقط شرمندگی برای ما باقی مانده بود.

وی در همین خصوص افزود: در نیمه اول بازی بهتری نسبت به نیمه دوم انجام دادیم اما در مجموع عملکرد خوبی مقابل الهلال نداشتیم.

مدافع ملی پوش پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا در نیمه دوم ساختار دفاعی تیم پرسپولیس بهم ریخته بود، گفت: من فکر می کنم همه بازیکنان در این دیدار بی تجربگی کردند چون با یک تساوی نیز می توانستیم سرگروه باقی بمانیم. متاسفانه در چند صحنه در ضد حملات غافلگیر شدیم که یکی از آن ضد حملات منجر به گل شد. ما باید مقابل الهلال خیلی باهوش تر عمل می کردیم چون آنها تیم فرصت طلبی هستند.

وی در خصوص بازی آخر تیم پرسپولیس مقابل الشباب امارات گفت: درست است که  تیم الشباب حذف شده است اما آنها برای دو تیم عربی دیگر گروه ما که شانس صعود دارند با انگیزه خاصی بازی خواهند کرد. ما باید بازی خودمان را انجام دهیم چون با شکست تیم الشباب همچنان سرنوشت صعود از گروه دست خودمان است.

پولادی اظهار داشت: من نمی دانم چرا همیشه کار فوتبال ما چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی به اما و اگر برسد. ما پس از باختهایی که مقابل تیم های سایپا و تراکتورسازی داشتیم تمرکز خود را از دست دادیم و با این شکست مقابل الهلال روحیه بازیکنان تا حدود زیادی پایین آمده است.

وی تاکید کرد: در فرصت کوتاهی که تا بازی با الشباب داریم باید بازیکنان ریکاوری روحی شوند تا با انگیزه بالا مقابل تیم الشباب بازی کنیم چون همانطور که گفتم هنوز سرنوشت صعود از این گروه دست خودمان است.

مدافع ملی پوش پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا در بین بازیکنان چند دستگی وجود دارد گفت: من فکر نمی کنم این موضوع درست باشد چون من مدتی است که در کنار تیم هستم و در این خصوص متوجه چیزی نشده ام.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده نیز در پرسپولیس خواهی ماند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمرکز خود را بر روی سه بازی که در پیش رو داریم قرار داده ام تا در پایان فصل با تمرکز بیشتری در خصوص تیم فصل آینده خود تصمیم بگیرم.

 


  
  

   به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان، مصطفی شکری را به عنوان مشاور حقوقی این باشگاه انتخاب کرد.

متن کامل این حکم به شرح زیر است:


"برادر گرامی جناب آقای مصطفی شکری


با سلام

احترما، نظر به تجارب و سوابق ارزشمند حضرتعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور حقوقی و امور بین الملل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید."


  
  

   محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص ناکامی های پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: اشتباه است که بخواهید به دنبال مقصر بگردید، یا بخواهید دنیزلی را مواخذه کنید و یا به بازیکنان ایراد بگیرید. سال هاست که می گویم واقعیت فوتبال ایران این است که مقابل تیم های عربی به راحتی در ورزشگاه آزادی می بازیم. یک روز تیم ملی این کشور ما را می برد و امروز هم تیم های باشگاهی. خدا رحم کرده در روزهای افت عربستان هستیم.

وی افزود: با این شرایط رو به نزولی که در پیش گرفته ایم به جام جهانی هم نباید امیدوار باشیم و اگر هم موفقیتی نصیب این فوتبال می شود اتفاقی است. بار پرسپولیس سال هاست که کج است. با این وضعیتی که داریم باید به حال خودمان گریه کنیم.

پنجعلی در پاسخ به این سؤال که آیا نباید دنیزلی را در کسب نتایج اخیر پرسپولیس مقصر دانست، گفت: شما نباید به دنبال نفر بگردید. همه چیز فوتبالمان ضعیف است. از این فدراسیون ضعیف تر نداشته ایم اما آنها هم مقصر نیستند، این بار کج از یکی به دیگری رسیده است. وقتی کفاشیان می گوید با باشگاه ها شوخی نداریم و اگر حرفه ای نشوند به آنها مجوز نمی دهیم آیا جمله از این بی محتواتر شنیده بودید؟ یک سال فقط طول می کشد که آقایان به باشگاه ها راهکار بدهند. تا چه زمانی می خواهیم سر مردم را کلاه بگذاریم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه برخی هواداران معتقد هستند بازیکنان مقابل الهلال کم کاری کرده اند و حتی علیه کریمی هم شعار دادند، اظهار داشت: به هیچ وجه چنین چیزی در قاموس بازیکنان نیست. الهلال خیلی گردن کلفت بود و شما فکر می کنید اگر هر تیم ایرانی دیگر بود مقابل این تیم به مشکل نمی خورد؟ علی کریمی بازیکنی است که هر لحظه نتیجه را تغییر می دهد اما وقتی در یک روز همه بد هستند معلوم است که کریمی هم بد می شود. پرسپولیس به لحاظ بدنی افت کرد اما دیدید که الهلال چقدر راحت پاس می داد و بازی را در اختیار خود درآورد.

پنجعلی که پیش از فصل در کمیته فنی باشگاه پرسپولیس حضور داشت درباره انتقاد به بد بسته شدن پرسپولیس در ابتدای فصل گفت: نمی توان گفت تیم بد بسته شده این تیم به سلیقه استیلی بسته شد و گاهی هم پیش می آید که مربی موفق نمی شود. اگر بخواهید برای بررسی وضعیت پرسپولیس سراغ این موارد بروید اشتباه است. ریشه فوتبال ما مشکل دارد. من هم قبول دارم که چند بازیکن این تیم در حد و قواره پرسپولیس نیستند اما مشکل فقط این نیست.


  
  

  حسین کلانی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: پرسپولیس یک بازی بسیار ضعیف و بد انجام داد و اصلا فوتبال بازی نکرد. درست تمرین نکردن این تیم در کنار خستگی بازیکنان باعث شده بود پرسپولیس همیشگی را نبینیم.

وی اضافه کرد: وقتی بازیکنان اصلی برای گرم کردن وارد زمین شدند آنقدر توسط مربیان دویدند که توانی برای دویدن در 90 دقیقه نداشتند. این عزیزان مثل اینکه می‌خواستند یک ریکاوری سنگین انجام دهند و مثل اینکه یادشان رفته بود تیم می‌خواهد آماده شود که مقابل الهلال بازی کند.

کلانی خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس وقتی توپ را زیر پای خود می‌دیدند ناگهان خود به خود به زمین می‌خوردند که این جای سؤال داشت. در کنار این موضوع چیدمان تیم هم بسیار بد بود طوری که حداقل فاصله بین هافبک و مهاجمان نبود و بازیکنان اشتباه می‌ایستادند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: وقتی غلامرضا رضایی صاحب توپ می‌شد تک و تنها به سمت دروازه حریف می‌رفت و 2 نفر او را پوشش می‌دادند و او هم مجبور بود توپ را لو دهد. یک شوت به سمت دروازه الهلال نزدیم. برخی بازیکنان که تجربه کافی را نداشتند در ترکیب تیم بودند. در خط دفاعی نیز بسیار شکننده بودیم. خدا را شکر می‌کنیم که دروازه بان خارجی را داشتیم در غیر این صورت 3 توپ صد در صد دیگر هم وارد دروازه تیم می‌شد.

کلانی در خصوص عملکرد علی کریمی گفت: کریمی خسته است. او هر وقت صاحب توپ می‌شد دو نفر بالای سرش بودند و یا او را می‌زدند یا خودش زمین می‌خورد. نمی‌دانم چرا کریمی سرحال نبود البته به نظر می‌رسد کمی مصدوم است.  همیشه توقع از کریمی زیاد است و به خاطر همین چون ستاره پرسپولیس است فشارهای زیادی را تحمل می‌کند. اگر فشار زیاد روی یک بازیکن باشد کیفیت آن بازیکن کم می‌شود.

کلانی در خصوص انتقاد هواداران از بی انگیزگی بازیکنان عنوان کرد: شما نمی‌توانید این بازیکن را با بازیکنان دهه 60 مقایسه کنید چون زمان‌ها متفاوت است اما باید قبول کرد توقعاتی که از پرسپولیس بود برآورده نشد و بچه‌ها نتوانستند جوابگوی محبت هواداران باشند.

کلانی در خصوص عملکرد دنیزلی گفت: من به عنوان یک کارشناس نمی‌توانم درباره دنیزلی و دستیارانش اظهار نظر کنم. با یک یا دو بازی قضاوت درباره یک بازی درست نیست چون من سر تمرینات هم نمی‌روم که بخواهم درباره او قضاوت کنم اما چیزی که مشخص بود اینکه پرسپولیس برنامه‌ای برای بازی با الهلال نداشت. یک کار ترکیبی از این تیم در زمین دیده نشد و جالب تر از همه بازیکنان زمان را می‌کشتند و به جای اینکه توپ را در زمین بدوانند خودشان در زمین می‌دویدند و خسته می‌شدند.

مهاجم اسبق پرسپولیس تصریح کرد: مدیریت باشگاه برای تیم زحمت کشیده و شرایط و بستر خوبی آماده کرده اما متاسفانه این تیم نتیجه نمی‌گیرد. اگر دنیزلی در پرسپولیس است به خاطر خواسته مردم و تلاش‌های رویانیان بود که به ایران آمده پس بعید می‌دانم مسئولان باشگاه کم گذاشته باشند. وقتی اشک‌های هواداران را پس از بازی می‌دیدم خیلی ناراحت شدم و غصه خوردم. امیدوارم شرایطی پیش آید تا پرسپولیس صعود کند چون در غیر این صورت ممکن است هواداران فوتبال زده شوند.


91/2/13::: 5:50 ع
نظر()
  
  

 به گزارش پایگاه ای اف سی، رده بندی گلزنان این رقابتها در پایان دیدارهای دیروز از هفته پنجم دور گروهی به شرح زیر است:

4 گل: ایمن زاید از پرسپولیس ایران ، امارا دیان از النصر امارات ، برونو سزار کوریا از سپاهان اصفهان ، یوسف العربی از الهلال عربستان ، داریو کونکا از گوانگجو اوورگراند چین و لی دونگ گوک از جیونبوک هیوندای کره جنوبی

3 گل : علی کریمی از پرسپولیس ایران ، کلیو و ماریکوی از گوانگجو اوور گراند چین ، اورتون سانتوس از سیونگنام ایلهوواچونما کره جنوبی ، ریکاردو اولیویرا از الجزیره امارات ، نایف هزازی از الاتحاد عربستان ، یوسف العربی از الهلال عربستان ، ویکتور سیموئش از الاهلی عربستان ، کمال الدین مورزویف از بنیادکار ازبکستان

لازم به ذکر است در جام کنفدراسیون آسیا نیز سباستین تیگالی مهاجم الاتحاد عربستان با 8 گل در صدر قرار دارد و رجا رافع گلزن تیم پلیس سوریه و محمود شلبایه از تیم الوحدات اردن با 6 گل در جای دوم هستند.


  
  
   1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک