سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ مسلمانی، پس از بهره اسلام آوردن، بهره ای همچون برادری خدایی به دست نیاورده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :3
کل بازدید :109185
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/4
7:1 ع

مصطفی شکری مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عنوان کرد: پس از اینکه متوجه شدیم به شکایت ما از هوار ملا محمد رسیدگی نشده امروز نامه تندی به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی با امضای حبیب کاشانی ارسال کردیم.

وی ادامه داد: در این نامه آورده‌ایم 5 ماه است که از هوار شکایت کرده‌ایم اما این موضوع در کمیته انضباطی به صورت جدی بررسی نمی‌شود. سه بار جلسه تشکیل شده اما نه خبری از هوار بوده و نه نماینده تام‌الاختیار و قطعا تا این زمان باید رأی صادر می‌شد.

شکری تاکید کرد: هر دفعه کمیته انضباطی برای ما یک دلیل آورد. امروز نامه‌ای برای ما ارسال شده که در تاریخ 4 مرداد وضعیت هوار محمد مجددا بررسی خواهد شد. واقعا مفهوم این کار را نمی‌دانیم اما اگر مشکلی بابت صادر کردن رأی برای این بازیکن خارجی که خلاف قانون عمل کرده دارید به مراجع قانونی و بزرگ‌تر اعتراض خودمان را رسما اعلام می‌کنیم تا حق باشگاه پرسپولیس را بگیریم.

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان در خصوص شکایت از عابدینی گفت: از مدیرعامل داماش گیلان شکایت کرده‌ایم چون هر کس حرف می‌زند باید مسئولیت حرف‌هایش را بپذیرد. در این زمینه نیز کوتاه نخواهیم آمد.

 


  
  

تمرین روز سه شنبه سرخپوشان از ساعت 10:40 به وقت محلی در سالن بدنسازی هتل، زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بازیکنان 15 دقیقه قبل از آغاز تمرین در سالن بدنسازی حضور یافتند.

تمرین با صحبت های حمید استیلی آغاز شد.

بازیکنان زیر نظر سعید عزیزیان با حرکات هماهنگ، بدن ها را گرم کردند.

در ادامه، به وزنه زدن روی آورده و هر یک تمرینات مخصوص به خود را انجام دادند.

حمید استیلی بین تمرینات پرفشار بدنسازی به بازیکنان استراحت می داد و به آنها تاکید می کرد، تمرینات بدنسازی را صحیح و دقیق انجام دهند.

لوازم و تجهیزات کامل سالن بدنسازی، اشتیاق بازیکنان را افزایش داده بود و آنها با تلاش مضاعف تمرین می کردند.

علیرضا نورمحمدی مدافع پرسپولیس با توجه ویژه کادر پزشکی تیم و تزریق آمپول و استفاده از داروهای تجویز شده، بهبودی خوبی کسب کرده و به زودی به تمرینات گروهی بازخواهد گشت.

بازیکنان دو به دو شدند و دو طرف سکویی کوتاه ایستاده و با سوت های سعید عزیزیان زانو بلند سریع می زدند.

تمرینات سرعتی و قدرتی بخش بعدی تمرینات امروز صبح بود.

در آخرین مرحله تمرینات، سعید عزیزیان بازیکنان را به صف کرد و با حرکات کششی و نرمشی بدن های آنها را سرد کرد و ساعت 10:40 محل سالن را ترک کردند.

بازیکنان پس از تمرینات بدنسازی به استخر روباز هتل رفتند.

تمرین بعدی سرخپوشان ساعت 18:30 امروز در زمین چمن انجام می شود.

 


  
  

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در آخرین تمریناتی که در تهران انجام دادیم در یک درگیری ساده دچار مصدومیتی جزیی شدم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علیرضا نورمحمدی مدافع بلند بالای سرخپوشان که در اولین تمرین این تیم در اردوی ترکیه تنها به راه رفتن اکتفا کرد، گفت: در یک درگیری ساده در تمرین تهران با مصدومیت جزیی و کشیدگی رباط پا، مصدوم شدم.

وی افزود: با نظر پزشک تیم، در اولین تمرین تیم در اردوی ترکیه فقط به راه رفتن دور زمین اکتفا کردم چون پایم التهاب داشت و با دویدن احساس درد می کردم. به همین جهت باید دو روز به استراحت بپردازم و پس از رفع مصدومیت به تمرینات تیمی باز خواهم گشت.

نورمحمدی در مورد آمادگی اش تصریح کرد: شرایط بدنی ام خوب است. ما تمرینات منظمی را در تهران برگزار کردیم و اینجا هم با افزایش تمرینات و بازی های تدارکاتی به آمادگی لازم خواهیم رسید.

مدافع پرسپولیس در خصوص اردوی ترکیه و شرایط بازیکنان نیز گفت: به نظر می رسد اردوی بسیار خوبی را پیش رو خواهیم داشت چرا که کلیه امکانات ورزشی در این مکان مهیاست. تیم از هر لحاظ آماده است و دلیل این ادعا تست هایی است که از بازیکنان بعمل آمده و نظر کادر فنی را جذب کرده است.

نورمحمدی در پایان تاکید کرد: پیوستن ملی پوشان به تیم، شرایط بهتری را برای ما رقم خواهد زد چرا که آنها هم تمرینات مناسبی را انجام داده اند. انشاءا... دست پر به استقبال مسابقات لیگ خواهیم رفت.


  
  

مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس در اردوی ترکیه گفت: سفر خوبی را از تهران تا آنکار داشتیم و امیدوارم با شرایط مناسب محل اقامت سرخپوشان، اهداف کادر فنی حاصل شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رسایی در خصوص سفر تیم پرسپولیس به ترکیه گفت: طبق برنامه باشگاه و بر اساس جدول زمانبندی که مشخص شده بود، تهران را به مقصد ترکیه ترک کردیم. بدون هیچ مشکلی با کمک و مساعدت نیروی محترم انتظامی برای دریافت مجوز یکی دو بازیکن که به دلیل شرایط دانشجویی باید جواز خروج از کشور می گرفتند، اقداماتی صورت گرفت و کلیه نفرات در نظر گرفته شده بجز ملی پوشان، به طور کامل به ترکیه سفر کردند.

مشاور اجرایی باشگاه در مورد شرایط محل اردوی سرخپوشان تصریح کرد: شرایط اردو، هوا و امکانات نسبتا مساعد است و کلیه تجهیزات برای انجام تمرینات بخصوص تعدد زمین های چمن یکی از عوامل رضایت کادر فنی است. تیم هایی نظیر سپاهان، فولاد و شاهین در اینجا حضور داشته و دارند و در کل امکانات لازم موجود است. ضمن اینکه تیم های ترکیه ای نیز در این هتل حضور دارند.

وی در مورد حضور بازیکنان جدید افزود؛ احتمالا یکی دو بازیکن خارجی در چند روز آینده به ما ملحق می شوند و عملکرد آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا نقطه نظرات کادر فنی را در مورد آنها بگیریم. اگر شرایط آنها ایده آل و مناسب باشد در جمیع جهات، هم از نظر فنی و هم از لحاظ مالی به توافق خواهیم رسید. بحث فنی اینجا و بحث مالی در تهران توسط آقای کاشانی انجام می شود.


  
  

سرخپوشان تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تمرینات خود در ترکیه صبح روز سه شنبه از ساعت 10:30 به وقت محلی به سالن وزنه هتل می روند و بعدازظهر در زمین چمن تمرین می کنند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دومین روز از حضور سرخپوشان در اردوی ترکیه با تمرین در سالن وزنه در هتل محل اقامت خود آغاز می شود.

بر همین اساس، تمرین بعدازظهر در زمین چمن برگزار خواهد شد.


  
  

تمرین نوبت بعدازظهر روز دوشنبه سرخپوشان از ساعت 18:30 به وقت محلی در هوای ابری برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ساعاتی قبل از آغاز تمرین سرخپوشان، بارش شدید باران تمرین بعدازظهر را تهدید به تعطیلی کرد اما یک ساعت قبل از تمرین، هوا آفتابی شد و سرخپوشان ساعت 18 به وقت محلی عازم محل تمرین شدند.

تمرین بعدازظهر تیم فوتبال پرسپولیس، در زمین شماره 3 مجموعه زمین های هتل، پس از صحبت های حمید استیلی آغاز شد.

کادر فنی با لباس های سفید و بازیکنان با لباس های قرمز آماده تمرین شدند.

بازیکنان پس از گرم کردن بدن ها دوهای سرعتی و استقامتی را در دستور کار خود دیدند.

در ادامه بازیکنان به دو گروه تقسیم شده و به بازی آقا وسط پرداختند.

یک گروه زیر نظر محسن عاشوری و گروه دیگر زیر نظر حمید استیلی و سعید عزیزیان آقاوسط بازی کردند.

حمید استیلی در حین انجام بازی آقاوسط به بازیکنان استراحت می داد و آنها پس از انجام حرکات کششی و نرمشی دوباره بازی می کردند.

بازیکنان پس از استراحتی کوتاه راهی زمین کوچک همجوار شده و تمرینات سرعتی، استقامتی و عبور از موانع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرخپوشان پس از دوهای کوتاه سرعتی به زمین اصلی بازگشتند و به دو گروه تقسیم شدند و با حرکات سرعتی از چپ و راست، مهاجمان را صاحب موقعیت گلزنی می کردند.

میثاق معمارزاده و سعید عزیزیان دو دروازه بانی بودند که پس از دریافت گل، جایگزین یکدیگر می شدند.

سرعت در انجام تاکتیک های مورد نظر کادر فنی، سانتر و گلزنی بازیکنان، مربیان و حاضران در تمرین را به وجد آورده بود و با تشویق های حمید استیلی همراه بود.

در ادامه بازیکنان به دویدن دور زمین پرداختند.

حمید استیلی و محسن عاشوری در میانه میدان، شرایط تمرین بعدی سرخپوشان را مهیا می کردند.

مدافعان با کاورهای سبز از قرمزپوشان تفکیک شدند و به فوتبال در نیمی از زمین پرداختند.

تیم سبز با دروازه بزرگ و دروازه بانی میثاق معمارزاده و تیم قرمز با دو دروازه کوچک در برابر آنها صف آرایی کردند.

میثاق آغازگر بازی درون تیمی در نیمی از زمین بود. بازی شاداب و پرفشار سرخپوشان با توضیحات حمید استیلی متوقف و دوباره استارت می خورد.

مجتبی شیری در آخرین دقایق تمرین به کنار زمین رفت و با پزشک تیم به تمرینات کششی و نرمشی پرداخت.

علیرضا نورمحمدی در کنار زمین حضور یافت و پس از تمرینات سبک و راه رفتن به استراحت پرداخت.

در پایان بازیکنان به سرد کردن بدن ها پرداختند و محل تمرین را ترک کردند.

گفتنی است؛ تمرین بعدی سرخپوشان از صبح فردا (سه شنبه) پیگیری می شود.


  
  

حمید استیلی پس از اولین تمرین پرسپولیس در زمین هتل پاتایا در مورد وضعیت اردو و شرایط بازیکنان، جذب هاشمیان و .. به سوالات سایت رسمی باشگاه پرسولیس، پاسخ گفت: 

 

شرایط سفر و اولین روز اردو چگونه بود؟

سفر ما طبق برنامه ریزی از سوی باشگاه انجام شد. پرواز خوبی داشتیم و از آنکارا تا محل اردو را با یک دستگاه اتوبوس طی کردیم و بچه ها خستگی زیادی را احساس نکردند. محل اردو در یک محیط آرام، خوب و ورزشی است. برنامه ریزی کرده بودیم که چه ساعتی به اینجا می رسیم و طبق برنامه در زمان مشخص وارد هتل شدیم. مشکل ما در این اردو تنها عدم حضور ملی پوشان و کمبود بازیکن است.

آیا بازیکنی به این اردو اضافه می شود؟

بله. با توجه به اینکه بازیکنان ملی پوش را در اختیار نداریم، در اینجا چند بازیکن خارجی به ما اضافه می شوند تا آنها را ارزیابی کنیم.

اولین تمرین پرسپولیس چگونه و در چه شرایطی انجام شد؟

امروز اولین جلسه تمرین را پشت سر گذاشتیم و خیلی خوب تمرین کردیم. بعدازظهر هم تمرین داریم. پس فردا یک بازی تدارکاتی داریم و برنامه ریزی کرده ایم که تیم های مقابل ما از تیم های خیلی خوب و قوی باشند. از لیگ برتر یا لیگ یک باشند. آنهم تیم های لیگ یکی که در سطح لیگ برتری باشند و جزو تیم های بالای جدول لیگ یک باشند که ما بتوانیم با آنها بازی تدارکاتی پر باری را انجام دهیم.

سه بازی تدارکاتی را در نظر گرفته ایم ولی اگر شرایط انجام سه بازی را بدلیل کمبود بازیکن نداشته باشیم، به دو بازی قناعت می کنیم.

وحید هاشمیان امروز در تهران با پرسپولیس قرارداد بست، در این باره چه نظری دارید؟

در مورد وحید هاشمیان به این جمع بندی رسیدیم که ایشان را حفظ کنیم. وحید به دلیل مسائل فنی و اخلاقی می تواند به ما کمک کند. هاشمیان شخصیتی دارد حرفه ای که می تواند برای تیم ما و بازیکنان جوان ما یک الگوی خیلی خوبی باشد. به امید خدا از او استفاده خواهیم کرد و قرار است به اردوی ما ملحق شود.

آمادگی بازیکنان در این در چه سطحی است؟

ما هفته چهارم تمرینات تیمی را پشت سر می گذاریم و شرایط بدنی بچه ها روز به روز بهتر می شود و کیفیت کاری آنها بالا می رود.

طی صحبتی که با سرمربی تیم ملی داشتید، شرایط ملی پوشان را چطور ارزیابی می کنید؟

شرایط بازیکنان را پرسیدم و ایشان اطلاعات کافی و جامعی از بازیکنان داشت چه از نقطه نظر فنی و چه از نظر اخلاقی. سرمربی تیم ملی بر روی کلیه بازیکنان اشراف کافی داشت و با نحوه بازی کردن بازیکنان که در چه پستی بهتر کار می کنند را به نکات جالبی اشاره کرد.

من یک روز قبل از آن نیز به همراه آقای سومدیک کمک مربی جدید پرسپولیس سر تمرین تیم ملی رفتیم و تمرین بچه ها را از نزدیک مشاهده کردیم.

در مورد کمک مربی خارجی آقای سومدیک، که به جمع کادر فنی ملحق می شوند؟

کار ایشان پس از مذاکره به اتمام رسیده و قرار است ظرف یکی دو روز آینده در ترکیه به ما ملحق شود.


  
  

وحید شمسایی و بهروز جعفری به پرسپولیس پیوستند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، امروز (دوشنبه) وحید شمسایی بازیکن با سابقه تیم ملی فوتسال ایران به همراه بهروز جعفری بازیکن جوان تیم ملی فوتسال و گیتی پسند قرارداد خود را با برای بازی در تیم فوتسال پرسپولیس به امضا رساندند.

قرارداد شمسایی یک ساله و جعفری دوساله امضا شد. پیشتر سعید تقی زاده دیگر بازیکن ملی پوش نیز قرارداد دو ساله ای با باشگاه پرسپولیس به امضا رسانده بود.


  
  

نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز (دوشنبه) در زمین تمرینی هتل پاتالیا زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان طبق برنامه، ساعت 10 صبح به وقت محلی هتل را به سمت زمین تمرین ترک کردند و پس از 15 دقیقه در محل تمرین حضور یافتند.

  • تمرین از ساعت 10:30 به وقت محلی بعد از صحبت های حمید استیلی آغاز شد.
  • بازیکنان با لباس های سفید، کادر فنی با لباس های قرمز و میثاق معمار زاده نیز با لباس زرد تمرین را آغاز کردند.
  • گرم کردن بدن ها با دویدن دور زمین و انجام حرکات کششی و نرمشی انجام شد.
  • علیرضا نورمحمدی به دلیل مصدومیت جزیی و کشیدگی رباط، تمرینات اختصاصی و راه رفتن را در دستور کار خود قرار داد.
  • حمید علی عسگری و مجتبی شیری نیز پس از گرم کردن زیر نظر پزشک تیم به تمرین پرداختند.
  • سعید عزیزیان تمرینات ویژه ای را برای میثاق معمارزاده در نظر گرفته بود.
  • بازیکنان پس از گرم کردن بدن ها زمین اصلی تمرین را ترک و به زمین کوچک مجاور برای انجام حرکات سرعتی و استقامتی رفتند.
  • محسن عاشوری که تمرینات پر سرعتی را با قرارداد موانع در نظر داشت، پذیرای سرخپوشان بود که با حضور آنها، تمرینات سرعتی انجام شد.
  • آمادگی بازیکنان با تشویق های استیلی همراه بود.
  • تیم شاهین بوشهر با هدایت حمید درخشان در زمین شماره دو تمرین می کرد.
  • بازیکنان پس از تمرینات سرعتی و عبور از موانع بار دیگر به زمین اصلی تمرین بازگشتند و آماده برنامه های بعدی کادر فنی شدند.
  • مرحله بعدی تمرینات سرخپوشان توسط استیلی و عاشوری پیگیری شد که طی آن بازیکنان دو به دو شدند و با پاس های کوتاه و بلند و سرعتی آماده نشان دادند.
  •  پاس های سرعتی و سریع با فریاد های استیلی همراه بود.
  • در ادامه پس از نفس گیری بازیکنان و استراحتی یک دقیقه ای فوتبال تحت فشار در دستور کار آنها قرار گرفت.
  • بازیکنان در محوطه ای محدود با سه رنگ زرد، سفید و سبز به فوتبال تحت فشار و پرسینگ پرداختند.
  • فوتبال درون تیمی بین مدافعان و مهاجمان آخرین بخش تمرین نوبت صبح امروز بود که طی آن تیم مدافعان با دروازه بزرگ و دروازبانی میثاق معمار زاده در نیمی از زمین به مصاف تیم زردپوش مهاجمان و هافبک ها که دو دروازه کوچک داشتند، رفتند و در نهایت تیم مدافعان با هت تریک سامان آقازمانی و تک گل علیرضا محمد با نتیجه چهار بر صفر تیم مهاجمان را مغلوب کردند.
  • گلزنی تیم مدافعان باعث شد، سرمربی تیم، بازیکنان تیم مهاجمان را افزایش دهد و محسن عاشوری را به همین دلیل به این تیم اضافه کرد.
  • حمید استیلی تاکید ویژه ای برای گلزنی تیم مهاجمان و دریافت عدم دریافت گل برای تیم مدافعان داشت. فریاد های استیلی سرعت بازی درون تیمی را لحظه به لحظه افزایش می داد.
  • حمید استیلی هر چند دقیقه یک بار بازی را متوقف و نکات لازم را به بازیکنان متذکر می شد.
  • محمد پنجعلی، محمود خوردبین و محمد رسایی از کنار زمین، تمرینات سرخپوشان را زیر نظر داشتند.
  • در پایان بازیکنان با دویدن دور زمین و انجام حرکات کششی و نرمشی بدن ها را سرد کرده و عازم هتل شدند.
  • جلسه بعدی تمرین پرسپولیس، امروز (دوشنبه) از ساعت 18:30 به وقت محلی در زمین شماره 3 برگزار می شود.

  
  

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس: یارگیری ها خوب بوده و مشخص است که جذب بازیکنان با تفکر انجام شده و در پست هایی که لازم بوده بازیکن جذب شده است.

وحید هاشمیان پس از ثبت قراردادش در هیت فوتبال به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره دلیل تاخیرش در پیوستن به پرسپولیس، گفت: به دلیل اینکه چندین سال در آلمان زندگی کرده ام و همین طور همسرم در آنجا زندگی می کند برای انجام کارهای شخصی ام به آلمان رفته بودم و بلافاصله پس از بازگشتم با توافقات انجام شده به این تیم آمدم. دیروز مذاکراتی با آقای کاشانی داشتم که پس از توافق، امروز قراردادم را امضا کردم.

وی نحوه جذب بازیکنان این فصل پرسپولیس را مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد:

هاشمیان درباره سابقه همکاری اش با حمید استیلی، افزود: در بازی های آسیایی بانکوک با استیلی هم بازی بودم که در آن رقابت ها قهرمان آسیا شدیم. در کسوت مربیگری همکاری نداشتم، امیدوارم که پرسپولیس فصل پرباری را با ایشان داشته باشد.

وی درباره پیوستنش به اردوی ترکیه، گفت: یک مقدار کارهای شخصی دارم و بعد از اینکه با آقای استیلی صحبت کردم در اولین فرصت برای پیوستن به اردو به ترکیه می روم.


  
  
   1   2      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک