سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس حکمت مدارا کردن با مردم است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :13
کل بازدید :109210
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/6
8:16 ع

فشنگچی، برزگر(بازیکن تیم امید پرسپولیس)، شیری، حمزه پور، نوروزی، شیث رضایی و شکوری 7 بازیکنی بودند که زیر نظر عاشوری و سومدیک تمرینات ویژه‌ای را در فضای آرام و بدون جنجال دنبال کردند. در این تمرین بازیکنان بیشتر به کارهای با توپ پرداختند.
 فردا پرسپولیس در 2 نوبت تمرینات خود را دنبال خواهد کرد.


  
  

    محمد پنجعلی در مورد وضعیت کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طبق آنچه باشگاه به ما اعلام کرده قرار است روز چهارشنبه ساعت 14 جلسه کمیته فنی تشکیل شود. در این نشست قطعا در مورد وضعیت کادر فنی بحث و بررسی خواهد شد. تا آن زمان حرف زدن فایده‌ای ندارد.

وی در مورد اسامی اعلام شده مربیان برای جایگزینی استیلی گفت: تمام این اسامی شایعه است و پس از جلسه کمیته فنی وضعیت کادر فنی مشخص می‌شود.

 


  
  

 

    محمد نصرتی درباره خندیدنش پس از شکست در دربی 71 که اعتراض لیدرها را به دنبال داشت، گفت: پس از اینکه دربی را باختیم اصلا در شرایط عادی نبودم، ناگهان خبرنگاری به سمت من آمد. با خنده به من سلام و سپس از من سؤال کرد و من هم سعی کردم با خنده جوابش را بدهم که ناراحت نشود چون نمی‌خواستم مصاحبه کنم. از شما می‌پرسم آیا این کار اشتباه بود و ایراد دارد؟

وی افزود: اگر خوشحال بودم هرگز پس از اینکه سوت زدند از شدت ناراحتی بی‌حال نمی‌شدم. نمی‌دانستم باید چه کار کنم. این بازی و شکست برای ما خیلی بد بود و چون نمی‌خواهم حرف‌های تکراری بزنم حرفی برای گفتن ندارم. فقط می‌خواهم جبران کنم.

 


  
  

  غلامرضا رضایی پس از درگیری امروز با لیدرهای پرسپولیس اظهار داشت: در هر بازی که به میدان رفتم با تمام توان به این تیم خدمت کردم. هیچوقت سعی نکردم کم‌کار باشم و این وصله‌ها به من نمی‌چسبد.

وی افزود: آقایانی که ادعا دارند من کم‌کار بوده‌ام بروند ببینند من چند کیلومتر دویدم. من از این نتیجه بسیار ناراحتم و از هواداران واقعی پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.


  
  

   محمد نوری درباره درگیری‌ امروز با لیدرهای پرسپولیس عنوان کرد:‌ این بنده خداهایی که به تمرین پرسپولیس آمده بودند و با من دچار مشکل شدند اصلا لیدر نبودند. اینها برخی هواداران بودند که اعتراض‌هایی داشتند. من اصلا با لیدرها کاری نداشتم. منظور این هواداران هم فقط من نبودم. کسانی دیگر باید جواب می‌دادند اما سرشان را پائین گرفتند و به داخل رختکن رفتند و مثل من نیامدند تا حرفشان را بزنند.

وی ادامه داد: هواداران حق دارند و دوست داشتند ما پیروز شویم. انشاءالله بتوانیم در بازی برگشت مقابل استقلال جبران کنیم.

نوری در پاسخ این سؤال که رفتن شما به دیدار دایی باعث ناراحتی هواداران شده‌ گفت: این قضاوت‌ها درست نیست. من چه زمانی به دیدار دایی رفتم؟ احترام به بزرگتر واجب است اما من بازیکن پرسپولیس هستم و جانم را برای این تیم می‌دهم چون از بچگی گفتم که عاشق این تیم بودم و هستم.

 


  
  

 علی کریمی که در بازی با استقلال مصدوم شد با تشخیص کادرفنی به مرخصی 2 روزه رفت و پس از آن در تمرینات سرخپوشان شرکت خواهد کرد.
وی پس از تمرین امروز اعلام کرد و گفت: با توجه به قولی که به فرزندان و خانواده‌ام داده‌‌ام می‌خواهم در خدمت آنها باشم.
وی وقتی که با اصرار خبرنگاران مواجه شد، گفت: خانواده ام چه گناهی کردند که نباید در سال 2،3 روز کنار آنها باشم؟

* با اعلام حمید استیلی تکلیف مهاجم آلمانی پرسپولیس که در تمرینات این تیم حضور پیدا کرده تا 2 روز آینده مشخص خواهد شد.

* تمرینات پرسپولیس بعدازظهر امروز با حضور برخی از بازیکنان برگزار خواهد شد، اما فردا قرمزپوشان در نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنند.

*‌حمید استیلی در واکنش به یک روزنامه ورزشی که از قول پرویز مظلومی نوشته بود جواب‌های کُری استیلی را دادم گفت: وقتی به این رسانه رفتم نمی‌خواستم روی این تخته چیزی بنویسم اما مرا مجبور کردند. به آقای مظلومی سلام برسانید و بگوئید من به هیچ عنوان اهل کری خواندن نیستم و نخواهم بود. ای کاش این رسانه وقتی مظلومی را دعوت کرده بود این حرف را به او می‌زد.

*حمید استیلی ابتدای تمرین جلسه‌ای 40 دقیقه‌ای با بازیکنان داشت که نظرات بازیکنان در این جلسه شنیدنی بود. در این جلسه وحید هاشمیان گفت: باید این بازی را مورد آنالیز قرار دهیم و از آن درس بگیریم. علیرضا حقیقی گفت: گل زود هنگام شیرازه تیم ما را بهم ریخت. حسین بادامکی اعلام کرد که خسته بودیم. علی کریمی: اگر حرف بزنم به برخی‌ها برمی‌خورد. نوری گفت که اشتباه کردم و شیث رضایی اعلام کرد خسته بودیم.

* گمالوویچ و سومدیک پس از تمرین امروز راهی باشگاه پرسپولیس شدند تا کارهای اداری خود را پیگیری کنند.

* جلسه آنالیز دربی 71 بین سومدیک، استیلی و عاشوری، قرار است امروز بعدازظهر برگزار شود. در 24 ساعت گذشته نیز جلسات آنالیز بازی دربی 71 توسط کادر فنی انجام شد.

 


  
  

 شکست تلخ در شهرآورد هفتاد و یکم و ارایه نمایش دور از انتظار، شرایط سرخ پوشان پایتخت را سخت تر از قبل کرده است.
نمایش دور از انتظار و شکست تحقیرانه برابر استقلال از همان شب شهرآورد با تجمع اعتراض آمیز هواداران این تیم در جلوی هتل محل اقامت بازیکنان آغاز شد.
نخستین تمرین پرسپولیس پس از شهر آورد صبح امروز در زمین درفشی فر برگزار شد که با حواشی فراوانی همراه بود.
لیدرهای عصبانی پرسپولیس در جریان تمرین امروز درگیری لفظی شدیدی با غلامرضا رضایی و محمدنوری پیدا کردند و آنها را به کم کاری متهم کردند که در این میان واکنش رضایی سبب شد تا مشکلات شدت بگیرد و چنانچه علی کریمی مداخله نمی کرد به احتمال فراوان درگیری فیزیکی بین لیدرها و بازیکنان پرسپولیس به وجود می آمد.
در ابتدای این تمرین حمید استیلی سرمربی پرسپولیس به همراه دیگر اعضای کادر فنی تیم نشستی را با برخی از بازیکنان باتجربه تیم برگزار کرد تا دلایل شکست را مشخص کنند.
علی کریمی، وحیدهاشیمان، علیرضا حقیقی، شیث رضایی و مجتبی شیری از بازیکنان حاضر در این جلسه بودند.
شیث رضایی و مجتبی شیری در این نشست اعلام کردند که بازیکنان این تیم به دلیل بازی های متوالی و تمرینات سنگین از لحاظ بدنی خسته بودند و نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند.
علیرضا حقیقی سنگربان پرسپولیس نیز که در شهرآورد نیمکت نشین بود، ناراحتی خود را به خوبی نشان داد و اعلام کرد که گل خوردن در دقیقه 15 باعث شد تا تیم روند خوب خود را از دست بدهد.
وحید هاشیمان بازیکن باتجربه پرسپولیس که همیشه از حواشی دوری می کند در جمع مربیان و بازیکنان گفت: جلسات آنالیز کادر فنی زیادتر از حد استاندارد برگزار می شود و این مساله بازیکنان را دچار سردرگمی می کند.
اما علی کریمی کاپیتان پرسپولیس که از ابتدای فصل تنها بازیکنی است که از سوی هواداران تشویق می شود و در واقع وساطت های وی باعث شده تا اختلافات و درگیری های در این تیم بیشتر نشود تنها یک جمله کوتاه گفت، ""صحبتی نمی کنم، چون ممکن است به بعضی ها بربخورد"". 
 


  
  

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان تمرین امروز تیمش که نخستین تمرین پس از شکست مقابل استقلال بود، خبرنگاران را به رختکن پرسپولیس دعوت کرد و در کنار دیگر اعضای کادر فنی پرسپولیس پاسخگوی سوالات رسانه‌ها شد.

او در پاسخ به این سوال که این سومین شکست متوالی پرسپولیس در داربی بوده و خیلی از هواداران پرسپولیس از این موضوع ناراحتند گفت: مسئولیت این یک باخت با من است اما مسئولیت دو بازی قبلی با من نیست. ان‌شاءالله در بازی برگشت جبران می‌کنیم. البته ما قبل از بازی استقلال شرایط خوبی داشتیم و در دیدار با ذوب آهن بسیار خوب بازی کرده بودیم. اما به هیچ عنوان انتظار نداشتیم که دیدارمان با استقلال این گونه شود. شاید استقلال 10 موقعیت گل به وجود آورد اما ما هم 7 ـ 8 موقعیت گل داشتیم. به هر حال ما در داربی باخته‌ایم و باید از آن درس بگیریم. من همان ابتدا به خاطر این باخت از مردم و پیشکسوتان عذرخواهی کردم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: توانایی ما خیلی بیشتر از این بود. ما در حال بررسی علت‌های باخت به استقلال هستیم. شاید بازیکنان‌مان یک مقدار به لحاظ جسمی یا روحی خسته بودند. تمرین‌های ما علمی است و این طور نیست بازیکنان خسته شده باشند. مثلا سه روز قبل از بازی استقلال ما از فشار تمرین‌ها کاستیم و همه تمرین‌هایمان قبل از بازی خیلی شاداب بود.

استیلی در پاسخ به این سوال که بعضی‌ها گفته بودند چند بازیکن پرسپولیس در این بازی کم‌کاری کرده‌اند گفت: اصلا هیچ بازیکنی کم‌کاری نکرده است. همه بازیکنان هرچه در توان داشتند گذاشتند و همه آن‌ها بعداز بازی ناراحت بودند. حتی من به لیدرها که ناراحت بودند گفتم که غلامرضا رضایی در بازی با ذوب آهن اصلا جزو 18 بازیکن نبود اما روز بازی ما ریسک کردیم و او را در 18 نفر گذاشتیم. فکر نمی‌کردیم او به بازی برسد اما رضایی وقتی گرم کرد به من گفت که حاضر است برای تیم بازی کند. همه بازیکنان تلاش خودشان را کردند.

استیلی درباره پنالتی از دست رفته پرسپولیس گفت: پنالتی زن اول ما کریمی بود و بعد نوری و بعد هم مازیار زارع. مازیار زارع سال گذشته در بازی با ملوان آخرین پنالتی‌اش را به بیرون زده بود اما محمد نوری آخرین پنالتی‌اش را گل کرده بود. شاید اگر کریمی هم این پنالتی را می‌زد، گل نمی‌شد. حتی بهترین بازیکنان دنیا هم پنالتی خود را خراب می‌کنند. ضمن اینکه شرایط داربی هم فرق می‌کند. وقتی که پنالتی برای ما گرفته شد، مازیار و نوری با هم صحبت کردند و توافق کردند که نوری ضربه را بزند.

خیلی‌ از کارشناسان اعتقاد دارند کریمی نباید در بازی با استقلال در پست مهاجم نوک بازی می‌کرد. استیلی در این باره گفت: اول فصل هم خیلی‌ها به ما می‌گفتند کریمی باید جلو بازی کند و حالا می‌گویند که باید عقب‌تر بیاید! کریمی در بازی با ذوب آهن بهترین بازیکن زمین بود و در بازی با استقلال هم به عنوان مهاجم کار خودش را درست انجام داد اما بقیه بازیکنان به وظایف خود عمل نکردند.

استیلی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود اینکه پرسپولیس می‌دانست فرهاد مجیدی بازیکن خطرناکی است اما باز هم از سوی این بازیکن ضربه خورد، گفت: مجیدی فقط در طول بازی همان یک ضربه را به راحتی زد که آن هم روی اشتباه فردی بازیکنان ما بود. وقتی یک تیم در دقیقه 14 بازی گل می‌خورد، به لحاظ روحی ـ روانی با افت محسوسی مواجه می‌شود.

محسن عاشوری مربی پرسپولیس نیز گفت: هیچ مربی‌ای نمی‌تواند تضمین دهد که حتما بازی بعد را می‌برد. متاسفانه بعضی از مربیان ما یاد گرفته‌اند که عوام‌فریبی کنند و قول می‌دهند که در بازی بعد پیروز باشند. کار ما مربیان بهبود شرایط تیم است.

خبرنگاری از استیلی پرسید بعد از بازی با استقلال افراد مختلفی در باشگاه استقلال مصاحبه می‌کنند و درباره این بازی حرف می‌زنند چرا از پرسپولیس هیچ کسی صحبت نمی‌کند؟ سرمربی پرسپولیس در پاسخ گفت: مسلم است که تیمی که می‌برد همه افراد باشگاهش صحبت می‌کنند. باشگاه همه امکانات را برای ما فراهم کرده و من هم سعی می‌کنم به همه شما پاسخگو باشم. هم به تماشاگران هم به لیدرها و هم به رسانه‌ها. متاسفانه هیچ تیمی مثل ما در دنیا این طور مشکل ندارد که در حالی که دارید خوب بازی می‌کنید ناگهان تماشاگران از دقیقه 30 بازی علیه ما شعار می‌دهند. مسلما این، کار را برای تیم ما سخت می‌کند و درست کردن این شرایط نیز کار یک روز و دو روز نیست و باید روی روان بازیکنان کار کرد.

استیلی با بیان اینکه قبول دارد خط میانی استقلال در داربی از خط میانی پرسپولیس بهتر بود گفت: ما پس از اینکه گل اول را خوردیم باید این ریسک را می‌کردیم که یک هافبک دفاعی را تعویض کنیم و به جای او مهاجم بیاوریم کما اینکه هاشمیان هم در ورود خود به میدان برای ما خوب بازی کرد. تشخیص ما این بود که در آن زمان حسین بادامکی از زمین خارج شود چرا که هم او و هم اکثر بازیکنان‌مان پاس‌های اشتباه زیادی داده بودند.

محسن عاشوری در ادامه گفت: استقلال همیشه با دو سیستم 1-4-1-4 یا 3-3-4 بازی می‌کرد اما آن‌ها در این بازی به ناگهان سیستم‌شان را تغییر دادند و به همین خاطر هافبک‌های ما در نیمه اول سردرگم بودند. اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با آن‌ها کردیم، وضعیت کمی بهتر شد. با این حال تغییر سیستم استقلال کار را برای ما سخت کرده بود.

استیلی هم در این باره گفت: شاید استقلال خوب ما را آنالیز کرده بود. این همه تغییرات در یک بازی از سوی تیم حریف برای یک مربی خیلی سخت است. این را می‌توانید از سایر مربیان هم بپرسید که وقتی تیمی در یک بازی پس از 7 هفته اینقدر در ترکیبش تغییر می‌دهد، بازی کردن در مقابل این تیم چقدر سخت می‌شود.

خبرنگاری از استیلی پرسید قبول دارید که خط هافبک استقلال مهره‌های قدرتمندتری از خط هافبک پرسپولیس دارد گفت:‌ نه من قبول ندارم. حسین بادامکی، مازیار زارع و محمد نوری جزو بهترین بازیکنان ما هستند که ملی‌پوش هم هستند اما مسئله اصلی ما این بود که دوندگی و جنگندگی هافبک‌های استقلال خیلی بیشتر از ما بود.

سرمربی پرسپولیس در ادامه با انتقاد از افرادی که پس از بازی ذوب آهن مقابل پرسپولیس از سرخ‌پوشان تعریف کرده اما پس از باخت به استقلال به ناگهان به پرسپولیس و استیلی حمله می‌کنند گفت: داربی‌بازهای پرسپولیس در این بازی بیشتر از استقلال بود. ما همه شرایط را خیلی خوب برای داربی فراهم کرده بودیم اما من که دیگر نمی‌توانم داخل زمین بروم و پنالتی بزنم. در هفته گذشته ما توانستیم پیشکسوتان را به تمرین بیاوریم. من بعد از 7 ـ 8 سال علی پروین را به تمرین پرسپولیس آوردم. احترام به پیشکسوت و بزرگتر است که می‌ماند اما همه دنبال نتیجه‌اند. شرایط الان مانند این می‌ماند که همه یک تبر به دست‌شان گرفته‌اند و دنبال این هستند که یک درخت را ببرند. خود من سرد و گرم چشیده این فوتبال هستم. هم در تیم ملی بودم هم در پرسپولیس. آرسن ونگر 8 گل از منچستر می‌خورد اما گواردیولا از اسپانیا می‌آید از ونگر حمایت می‌کند. اما ما در اینجا دنبال چیزهای دیگری هستیم. ما نباید اخلاق را گم کنیم و دنبال این باشیم که یک نفر را زمین بزنیم که یک نفر دیگر جای او بیاید. من از همه کسانی که انتقاد می‌کنند می‌خواهم هر روز سر تمرین ما بیایند تا ببینند ما چه برنامه‌هایی از نظر بدنی، تاکتیکی، ذهنی و روان‌شناسی برای بازیکنان‌مان داریم.

در ادامه محسن عاشوری در دفاع از حمید استیلی گفت: افکار من و حمید خیلی شبیه به هم است. با وجود اینکه ما پیش از این با هم کار نکرده بودیم، اما خیلی شبیه به هم فکر می‌کنیم. به نظر من استیلی نمادی از نسل جدید مربی‌گری در دنیاست که الان نمونه‌ی آن در کلاس‌های مربی‌گری جهان تدریس می‌شود. در سیستم او دیکتاتوری هیچ معنایی ندارد و حمید همه کارهایش را با مشورت و کمک گرفتن از بقیه انجام می‌دهد.

حمید استیلی در ادامه درباره مشکلات خط دفاعی پرسپولیس گفت: ما از ابتدای فصل روی ساختار دفاعی تیم خیلی کار کردیم. متاسفانه ما در اکثر بازی‌ها اول گل خورده‌ایم و این عقب افتادن شرایط تیم ما را سخت می‌کند دلیل آن هم عدم تمرکز و انجام ندادن وظایف است. هر وقت که توانستیم گل اول را بزنیم، پیروز میدان بوده‌ایم. ما سه جای خالی در تیم‌مان داریم که تلاش می‌کنیم در نیم فصل بازیکنان جدیدی به خدمت بگیریم.

سرمربی پرسپولیس درباره این شایعه که گفته می‌شود سومدیک قرار است سرمربی پرسپولیس شود گفت: اصلا چنین چیزی نیست. در جلسه دیروز کاشانی از کادر فنی کاملا حمایت کرد.

وی همچنین درباره این صحبت که گفته می‌شود استیلی داربی را برای بازیکنان پرسپولیس بزرگ کرده بود، گفت:‌ اصلا چنین چیزی نبوده است. شما می‌توانید از بازیکنان بپرسید که من بارها چه گفته‌ام. به آن‌ها گفتنم که راحت بازی کنید. باخت برای من است و مسئولیت آن بر گردنم.

 
 


  
  

زومدیک در جریان تمرین صبح امروز (یکشنبه)پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: ما نمایش خوبی برابر استقلال داشتیم اما گل دقیقه 15 مجیدی باعث شد تا پرسپولیس از نظر روحی دچار مشکل شود.
وی ادامه داد: در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم روند بازی تغییر کرد و پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار گرفت و فرصت های خوبی نیز برای گلزنی داشت که متاسفانه به گل تبدیل نشد.
مربی آلمانی پرسپولیس ادامه داد: چنانچه ضربه پنالتی یا فرصت های خوبی که در نیمه دوم داشتیم به گل منجر می شد با این همه انتقاد مواجه نمی شدیم.
وی اظهار داشت: پس از بازی خوبی که برابر ذوب آهن انجام دادیم برای دیدار شهرآورد انگیزه فراوانی داشتیم اما متاسفانه به اهداف خود نرسیدیم.
وی در خصوص برخورد خود با هنکه، مربی آلمانی استقلال گفت: هنکه از دوستان خوب من است و قبل از شهرآورد کری های زیادی برای هم خواندیم اما وی در پایان دیدار به من گفت که استقلال نسبت به پرسپولیس تیم بهتر و پر مهره تری است. 
 


  
  

  تمرین صبح امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که همه چیز تحت تاثیر حضور لیدرهای این تیم و درگیری آنها با محمد نوری قرار گرفته بود.

پیش از این اتفاقات و قبل از آغاز تمرین کادرفنی با بازیکنان جلسه ای نیم ساعته برگزار کرد.

* ابتدای تمرین درهای ورزشگاه روی هواداران باز نشده بود و همین مسئله باعث اعتراض آنها شد اما بعد از دقایقی استیلی اجازه حضور هواداران را داد.

* تمرین از ساعت 10:30 در زمین درفشی فر آغاز شد. محمد نوری، علی کریمی و مازیار زارع که مقابل استقلال به میدان رفته بودند بعد از گرم کردن بدن خود به همراه محمد منصوری به ریکاوری و دویدن دور زمین مشغول شدند. در این هنگام در شرایطی که نوری در حال تمرین بود 10 تن از لیدرهای عصبانی تیم شروع به داد و بیداد کردند. مخاطب آنها نوری بود.

آنها به دلیل از دست دادن پنالتی توسط نوری به شدت از او ناراحت و عصبانی بودند. این لیدرها با الفاظی ناشایست این بازیکن را خطاب قرار داده بودند و به شدت علیه او موضع گرفتند. آنها به نوری گفتند که تو بازیکن دایی هستی و دلت با اوست و اعتراض داشتند که چرا سر تمرینات راه آهن می رود و جریمه نمی شود.

لیدرها همچنین درحالی که با صدای بلند فریاد می زدند می گفتند چرا پنالتی را به بیرون زدی؟ تو که به رحمتی قبلا گل زده بودی چرا پنالتی را خوب نزدی؟ چرا کسی نبود مجیدی را بگیرد؟

محمد نوری که از این شرایط پیش آمده ناراحت شده بود به سمت فنس رفت و از پشت فنس با لیدرها رو در رو شد. آنها دست هم را گرفته و کشیدند. در این هنگام لیدرها به نوری گفتند بالاخره تمرین تمام می شود و بیرون می آیی.

هافبک پرسپولیس که از این وضعیت بهت زده شده بود درحالی که سایرین تمرین می کردند در گوشه ای نشسته بود. از بین بازیکنان پرسپولیس علیرضا حقیقی به نوری دلداری می داد. برخی از بازیکنان این تیم می گفتند وقتی پنالتی اعلام شد هیچ کس جرات نداشت پشت توپ قرار گیرد و نوری مجبور شد پشت توپ برود.

وقتی لیدرها در حال جر و بحث با نوری بودند علی کریمی و حمید استیلی برای آرام کردن فضا به سمت آنها رفتند.

* عده ای از هواداران تیم که پشت در مانده بودند با صدای بلند اعتراض می کردند. علی کریمی که شاهد این سر و صداها بود با ناراحتی گفت این چه طرز صحبت کردن است و باید با احترام بگویید که لطفا در را باز کنید. او سپس به هواداران گفت مگر ما بازیکنان از این شرایط خوشحالیم؟

*لیدرهای پرسپولیس که حسابی تمرین را تحت تاثیر خود قرار داده بودند همچنان با صدای بلند فریاد می زدند و می گفتند بازیکنان بی غیرت هستند. حمید استیلی به سمت لیدرها رفت و به آنها گفت کم کاری از طرف ما بوده اما بعد از تمرین در خدمت شما هستم.

* لیدرها در ادامه نشان دادن ناراحتی خود فریاد می زدند ذوبی ها و تراکتوری ها بازیکن خارجی گرفتند ما هم بازیکن خارجی گرفته ایم. چرا مهدوی کیا جذب نشد؟ مگر نمی بینید سمت راست ما اتوبان شده است؟
 
* لیدرهای پرسپولیس با فریادهای خود می گفتند شما بازیکنان خجالت نمی کشید در تمرین حاضر شده اید؟

*ترکش عصبانیت لیدرها خبرنگاران را هم گرفت. آنها به خبرنگاران می گفتند که از جایگاه خود خارج نشوند. لیدرها رو به بازیکنان می گفتند این همه پول می گیرید مگر ما پول می گیریم که در تمرین شرکت کنیم. آیا این پول ها حقتان است؟ اگر ما بازیکن بودیم و به استقلال باخته بودیم یک هفته عزاداری می کردیم.

* بازیکنانی مثل جواد کاظمیان و مازیار زارع که ریکاوری شان تمام شده بود به سمت لیدرها رفتند و با آنها در مورد نوری صحبت کردند.

*پس از پایان تمرین نوری درحالی که سعی می کرد فاصله خود را با لیدرها حفظ کند به سمتشان رفت و با آنها مشغول صحبت شد.
وی به لیدرها گفت: من بعد از بازی سعی کردم که کمتر مصاحبه کنم. حال خودم خوب نیست و بابت از دست دادن پنالتی خیلی ناراحت هستم.

در این وقت یکی از لیدرها گفت: شما بازیکنان سر الویه با هم دعوا می کنید. در بازی تمرکز ندارید. چرا مدیرعامل به ورزشگاه نیامده بود؟ چرا باشگاه جواب کری های فتح الله زاده و مظلومی را نمی دهد؟

لیدرها همچنین در ادامه اعتراض های خود به شدت به محمد نصرتی ایراد گرفتند. آنها از اینکه او بعد از بازی وقتی دوربین تلویزیونی به سمتش رفته و با لبخند پاسخ داده ناراحت بودند و می گفتند: بازیکنی که با استقلال قرارداد می بندد و بعد به پرسپولیس می آید همین طور هم می شود. انگار آقا آمده بود سیزده بدر! چرا نباید یکی از این بازیکنان وقتی پنالتی شده سینه سپر کنند و پشت ضربه قرار گیرند؟

نوری در ادامه صحبت های خود با لیدرها گفت: من برای چه در پرسپولیس ماندم؟ ماندم تا به این تیم کمک کنم. مگر نمی توانستم به تیم دیگری بروم؟ از شدت ناراحتی نمی دانم چه کار کنم.

علی کریمی که از نحوه برخورد لیدرها ناراحت بود به حالت اعتراض به او گفت: این چه طرز برخورد است؟ طرف پنالتی نزده دلیل نمی شود این رفتارها را کنید.
در این هنگام لیدری که ضارب علی دایی بود اجازه نمی داد خبرنگاران وارد محوطه بازیکنان شوند.

* علی کریمی به سمت هواداران ناراحت پرسپولیس رفت و به آنها گفت: می دانیم که شما ناراحت هستید اما نباید این کارها را کنید. این کارها حاشیه های تیم را بیشتر می کند. من هم قبول دارم؛ باخت بدی بود ولی با این برخوردها چیزی درست نمی شود. مگر می توان بازی را برگرداند. کل تیم از این اتفاق ناراحت است.

در این وقت یکی از هواداران به کریمی گفت: چرا کاشانی جواب کری های فتح الله زاده را نمی دهد و کریمی هم پاسخ داد: من که دیگر نمی توانم در این باره صحبت کنم. من حرف هایی که باید از جانب خودم می زدم را زدم. هیچ وقت هم در زمین کم فروشی نکردم.

یکی دیگر از هواداران به کریمی گفت چرا مقابل استقلال مهاجم نوک بودی و کاپیتان سرخپوشان هم گفت: من هم بازیکن هستم و این مربی است که می گوید چه کسی کجا بازی کند.

* محمد نوری که تمام این وقت را در حال صحبت با لیدرها بود پس از پایان صحبت هایش با آنها دست داد و به رختکن رفت.

* لیدرهای باشگاه همچنین داد می زدند که چرا قلم پای مجیدی را نمی شکنید تا این قدر به ما گل نزند!

* وقتی تمرین تمام شد لیدرها که منتظر خروج بازیکنان از زمین بودند با غلامرضا رضایی روبه‌رو شدند. آنها با این مهاجم برخورد بدی کردند تا او هم از کوره در برود و با آنها دست به یقه شود. رضایی به لیدرها گفت: فکر کرده اید چه خبر است که این طور داد و بیداد می کنید؟ در این هنگام علی کریمی که به رختکن رفته بود بار دیگر بازگشت.

وی به لیدرها گفت چرا بلند صحبت می کنید؟ لیدرها هم به او گفتند ما به احترام شما چیزی نمی گوییم اما کریمی در پاسخ گفت احترام من را دارید این طور رفتار می کنید؟

کریمی بار دیگر به هواداران گفت: عزیزانم با این رفتارها چیزی درست نمی شود. این کارها معنی ندارد اما یکی از هواداران به کریمی گفت چرا بازیکنان پرسپولیس به تمرین راه آهن می روند و او گفت: من نمی توانم در این باره صحبت کنم.

لیدرها که اجازه نمی دادند خبرنگاران اتفاقات رخ داده را پوشش دهند با اعتراض علی کریمی روبه‌رو شدند. وی به لیدرها گفت: چرا جلوی خبرنگاران را می گیرید؟ آنها می دانستند که امروز چنین اتفاقاتی رخ می دهد و به همین دلیل هم آمده اند. آمده اند که همین چیزها را بنویسند. مگر خبرنگاران دزدی می کنند؟ این اتفاقاتی است که رخ داده و نمی توان روی آن سرپوش گذاشت.

کریمی رو به هواداران ادامه داد: حرف حساب جواب ندارد. مگر سال گذشته پرسپولیس 5 باخت پشت سر هم نیاورد؟ استقلال هم در آزادی به تراکتورسازی باخت. شما بگویید ما چه کار کنیم؟

* تمرین پرسپولیس امروز در حالی به پایان رسید که حمید استیلی از لیدرها خواست به اتاق او بروند تا با آنها صحبت کند.

گفتنی است، علیرضا محمد و ابراهیم شکوری غایبان تمرین بودند. نکته قابل توجه در تمرین پا به توپ شدن اولادی بود.

 


  
  
   1   2   3      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک