سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برخی سکوت ها از پاسخ دادن رساترند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :13
کل بازدید :109209
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/6
7:47 ع

حبیب کاشانی در پیامی از هواداران پرسپولیس خواست در بازی فردا (چهارشنبه) در برابر بنیادکار ازبکستان، با حضور گرم و پرشور خود در ورزشگاه آزادی، مایه مباهات، افتخار و پیروزی ایران و ایرانیان شوند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، متن کامل بیانیه سرپرست باشگاه پرسپولیس به این شرح است:

بسمه تعالی

هواداران با وفا سلام،

یادش بخیر روزگارانی که سکوهای ورزشگاه یکصد هزارنفری آزادی را به خاطر حضور گرم و پیروزی‌ بخش شما "بهترین یاران و بی‌ریاترین دلسوزان" در بازی‌های تیم پرسپولیس با حریفان، جای سوزن‌انداختن نبود.

یادش بخیر ایامی که غرش فریاد غرورآفرین و روحیه‌بخش شما "پرشورترین هواداران و خالص‌ترین حامیان ایران"، ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی را برای حریفان تیره و تار می‌نمود. یادش بخیر روزهای سرد و گرمی که حریم شعارهای دلنواز و نسیم خوش حرکت پرچم‌های قرمز رنگ شما با صفاترین حامیان و ماندگارترین ارکان باشگاه، فضای یکصد هزار نفری آزادی را برای شکست هر حریف آسیایی هموار می‌نمود. یادش بخیر ایامی که حضور غیرت‌آور و تعصب‌برانگیز شما "دوست‌داشتنی‌ترین تماشاگران و صمیمی‌ترین یاران" تیم همیشه سرفراز شما را از حیث داشتن بیشترین طرفدار در بالاترین قله قاره کهن قرار می‌داد.

عزیزانم،  آیا می‌شود در بازی‌ حساس و سرنوشت‌ساز فردا سکوهای ورزشگاه آزادی با حضور گرم و پرشور شما عزیزترین و با وقارترین هواداران مایه مباهات، افتخار و پیروزی ایران و ایرانیان شود؟

چشمان من و مربیان و بازیکنان تیم محبوب شما "پرسپولیس قهرمان"، منتظر قدم‌های مبارک شماست. سرفراز و سربلند باشی ایرانی.

 

مخلص شما؛ حبیب کاشانی


  
  

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «هر دو تیم پرسپولیس و بنیاکار در دور رفت به آنچه حقشان بود نرسیدند و در بازی های پیش رو دنبال جبران آن هستند».

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سپهر حیدری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با بنیاد  کار که امروز (سه شنبه) در هتل بین المللی اسپیناس تهران برگزار می شد، افزود: «بازی سختی در برابر تیم بنیاد کار پیش رو داریم و فکر می کنم هر تیمی که این بازی را با برتری پشت سر بگذارد، امیدواریش برای صعود بیشتر خواهد شد».

وی تصریح کرد: «ما در برابر تماشاگرانمان بازی می کنیم و امیدوارم بتوانیم هدیه خوبی به آنها بدهیم. انشاءا... طرفدارانمان حداقل نیمی از ورزشگاه را پر کنند و به حمایت از تیم خودشان بپردازند».


90/1/30::: 6:22 ع
نظر()
  
  

سرپرست باشگاه پرسپولیس با مدیر عامل بانک صادرات ایران در حاشیه مراسم تقدیر از مشتریان این بانک دیدار کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این مراسم که جمع کثیری از مشتریان ویژه بانک صادرات در هتل بین المللی اسپیناس حضور داشتند، دکتر جهرمی مدیر عامل بانک صادرات در دیدار با حبیب کاشانی سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) از سال 89 به عنوان یکی از پرکارترین سالهای تاریخ بانک صادرات در راستای حمایت از ورزش کشور یاد کرد و با اشاره به اعلام آمادگی این بانک برای حمایت همه جانبه از ورزش در سال جدید، خاطر نشان ساخت: بانک صادرات در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود اهتمام جدی به ورزش و اشاعه بیش از پیش آن در بین جوانان دارد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.



  
  

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، جلسه هماهنگی مدیران، مسئولان، سرپرستان، ناظران و داوران دیدار تیم‌های پرسپولیس و بنیاد کار بعدازظهر امروز (سه شنبه) در هتل بین المللی اسپیناس برگزار شد.
جلسه امروز بعدازظهر با حضور منیرالاسلام (ناظر بازی) از بنگلادش، امیر طارق احمد علی (ناظر داوری) از عراق و عبداله محمد بلیده (داور) به همراه کمک خود از قطر، سرپرست، مدیر رسانه ای و مسئول امور بین الملل باشگاه پرسپولیس با همتایان ازبکستانی خود برگزار شد.

بر همین اساس، در این جلسه مقرر شد برای بازی فردا (چهارشنبه) پرسپولیس با پیراهن قرمز، شورت مشکی و جوراب قرمز در مقابل تیم سر تا پا آبی پوش بنیادکار قرار گیرد.
در این مسابقه هیچ یک از دو تیم بازیکن محروم ندارند.

 


  
  

 به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از نشست خبری درحالی که قصد داشت هتل اسپیناس، محل برگزاری نشست را ترک کند با حضور خبرنگاران در اطراف خود مواجه شد.

یکی از خبرنگاران از وی پرسید اگر این بازی را ببازید چه اتفاقی رخ می دهد و دایی هم با ناراحتی از این سوال رو به این خبرنگار گفت: فقط از اینگونه سوالات طرح می کنید. مگر فوتبال با اما و اگر پیش می رود؟ از همین حالا باخت ما را پیش بینی می کنید. من هم برای سوالات شما جواب ندارم. 

* ابتدای نشست خبری سرمربی بنیادکار فکر می کرد او اول باید مقابل خبرنگاران قرار بگیرد اما وقتی دید علی دایی مقابل خبرنگاران قرار گرفته است سالن را ترک کرد تا نوبتش شود.

 


  
  

 علی دایی در نشست خبری پیش از بازی فردا با بنیادکار ازبکستان تصریح کرد: به تیم بنیادکار خوشامد می گویم. بازی مهمی پیش رو داریم و هر دو تیم با توجه به امتیازات دور رفت به امتیاز نیاز دارند. چون در خانه بازی می کنیم کسب سه امتیاز می تواند راه صعود به دور بعد را هموار کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر بازی فیزیکی تیم بنیادکار را کرده یا خیر عنوان کرد: بنیادکار تیم قدری است و به لحاظ بدنی و درگیری هایی که در زمین به وجود می آید تیم خوبی محسوب می شود. مطمئنا بازی سختی داریم. فوتبال 90 و اندی دقیقه است و در خیلی از بازی ها اتفاق می افتد که یک تیم در دقایق پایانی گل می زند. ما برای کل این مسابقه برنامه و قصد داریم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم. از هواداران می خواهم صبر و حوصله داشته باشند تا بتوانیم نتیجه را به سود خود تمام کنیم.

در ادامه خبرنگاری در خصوص رای کمیته انضباطی پرسید و دایی در جواب گفت: فقط در خصوص بازی فردا صحبت می کنم و اگر سوال دیگری بپرسید جوابی نخواهم داشت.

دایی در پاسخ به این سوال که برای حل مشکل گلزنی پرسپولیس چه برنامه ای دارید گفت: ما که فقط در حال حل مشکلات هستیم. در لیگ هم مشکل داشتیم اما بازیکنان من راه افتاده اند. گل های خوبی زده اند و این بازی جدا از لیگ برتر نیست. البته باید بگویم یک مشکل را با دو روز تمرین نمی توان حل کرد ولی در حال تمرین کردن هستیم و انشاالله در بازی فردا مشکل گلزنی نخواهیم داشت.

 

 


  
  

سایت باشگاه پرسپولیس در خبر رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد جنجال های دیدار این تیم مقابل استیل آذین نوشت: " کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در مورد دیدار بین تیم‌های پرسپولیس و استیل آذین اعلام و در ادامه سریال‌های آرای این کمیته علیه باشگاه پرسپولیس، این باشگاه و بازیکنانش را با جریمه‌هایی عجیب و غیرقابل باور، روبرو کرد! "
سایت باشگاه پرسپولیس در ادامه با تفکیک آرای دو تیم به انتشار احکام صادره پرداخته است.

 


  
  

   به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، منصور بیک محمدلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ظهر امروز برای استقبال کاروان تیم بنیادکار ازبکستان به فرودگاه امام خمینی (ره) رفت و به کلیه اعضای این کاروان خیر مقدم گفت.
بر همین اساس، هواپیمای حامل تیم بنیادکار ساعت 15:30 در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست و این کاروان پس از انجام امور فرودگاهی راهی هتل اسپیناس شدند.
پرواز تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان با تاخیر وارد تهران شد.
دیدار پرسپولیس و بنیادکار چهارشنبه برگزار می‌شود.

 


  
  

 حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرنگار وزرشی خبرگزاری فارس، درخصوص رای کمیته انضباطی اظهار داشت: با توجه به شناختی که از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داشتم تصور می‌کردم که آنها فیلم بازی را مجددا مورد ارزیابی قرار دهند و رای متخلفان را جدی‌تر بدهند اما متاسفانه این طور نشد.

وی افزود: باز هم حق پرسپولیس ضایع شد. باید اتفاقات بازی پرسپولیس و استیل‌آذین موشکافانه‌تر بررسی می‌شد و این قدر یک طرفه قضاوت نمی‌شد.
بادامکی ادامه داد: صددرصد به این رای اعتراض دارم و از طریق باشگاه پرسپولیس این موضوع را پیگیری خواهم کرد. از مسئولین باشگاه هم خواهش می‌کنم اجازه ندهند در حق بازیکنان تیم اجحاف شود.

بادامکی خاطرنشان کرد:‌ رای کمیته انضباطی به هیچ عنوان عادلانه نیست و اگر لازم باشد به دیدار شریفی می‌روم و خیلی چیزها را بازگو می‌کنم. درست است که رضا نورمحمدی پس از گرفتن کارت قرمز کمی از کوره در رفت اما این دلیل نمی‌شود به او دو ماه محرومیت بکشد یا خود من که در این بین هر چه دلتان بخواهد کتک خوردم اما با این جریمه مواجه شدم.
به گزارش فارس بادامکی به دلیل اتفاقات دیدار پرسپولیس و استیل آذین از سوی کمیته انضباطی با توبیخ کتبی با درج در پرونده و 5 میلیون تومان جریمه مواجه شد.

 


  
  
   1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک