سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و جابر پسر عبد اللّه انصارى را فرمود : ] جابر دنیا به چهار چیز برپاست : دانایى که دانش خود را به کار برد ، و نادانى که از آموختن سرباز نزند و بخشنده‏اى که در بخشش خود بخل نکند ، و درویشى که آخرت خویش را به دنیاى خود نفروشد . پس اگر دانشمند دانش خود را تباه سازد نادان به آموختن نپردازد ، و اگر توانگر در بخشش خویش بخل ورزد درویش آخرتش را به دنیا در بازد . جابر آن که نعمت خدا بر او بسیار بود نیاز مردمان بدو بسیار بود . پس هر که در آن نعمتها براى خدا کار کند خدا نعمتها را براى وى پایدار کند . و آن که آن را چنانکه واجب است به مصرف نرساند ، نعمت او را ببرد و نیست گرداند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :13
کل بازدید :109206
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/6
12:16 ع

تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل ترافیک و بسته بودن مسیر هتل تا محل تمرین، در محوطه هتل تمرین کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین نوبت بعدازظهر امروز (یکشنبه) سرخپوشان از ساعت 16:45 به وقت محلی در محوطه چمن هتل پاتالیا پس از صحبت های حمید استیلی با دویدن، حرکات کششی، نرمشی و کار با توپ آغاز شد.

ابتدا سرخپوشان با عبور از میان درختان به گرم کردن پرداختند.

وحید هاشمیان با پزشک تیم دوید و سپس به کار با توپ پرداخت.

محمد منصوری در سالن بدنسازی هتل وزنه زد.

تمرین پس از 10 دقیقه دویدن با حرکات سرعتی کوتاه زیر نظر محسن عاشوری پیگیری شد.

حمیدرضا علی عسگری پس از طی این مرحله، از تیم جدا شد و زیر نظر پزشک، تمرین کرد.

سرخپوشان در ادامه سه به سه شدند و به انجام تمرینات کار با توپ پرداختند.

سپس چهار به چهار شدند و به پاسکاری با سر در چند مرحله مشغول شدند.

سعید عزیزیان با میثاق، به تمرینات کششی و کار با توپ پرداخت.

حمید استیلی، محسن عاشوری و سومدیک، تمرینات بازیکنان را با جدیت خاصی زیر نظر داشتند.

تمرین 45 دقیقه ای پرسپولیس با دویدن بازیکنان و سرد کردن بدن ها به اتمام رسید.


90/5/2::: 9:5 ع
نظر()
  
  

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: به نظرم تال مامادو بازیکن خوبی است که با نظر کادر فنی به تیم اضافه شده و امیدوارم با بازی های مناسب، فصل خوبی را به نمایش بگذاریم.

مجتبی شیری یکی از مصدومان تیم پرسپولیس در اردوی ترکیه پس از رفع مصدومیش به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،گفت: بخاطر فشار تمرینات بعد از هر جلسه تمرینی به یخ درمانی می پردازم ولی مشکل مصدومیتم کاملا برطرف شده است.

وی افزود: مشکل خاصی ندارم و صد در صد به بهبود کامل رسیدم و در تمرینات گروهی شرکت می کنم. در تمرینات فشار آوردم ولی خدا را شکر مشکلی نداشتم.

شیری درباره وضعیت بدنی اش افزود: درست است که من دو هفته دیرتر تمریناتم را شروع کردم اما در ارودی ترکیه رفته رفته با تمریناتی که انجام می دهم، امیدوارم زودتر به آمادگی کامل برسم.

وی ادامه داد: شرایط همه بازیکنان خوب است و تمنرینات شادابی را می گذرانیم و امیدوارم با حضور ملی پوشانمان هر چه زودتر به هماهنگی کامل دست یابیم.

شیری دربارخ بازیکن همتای بورکینافاسویی، گفت: به نظرم بازیکن خوبی است که با نظر کادر فنی به تیم اضافه شده و امیدوارم با بازی های مناسب، فصل خوبی را به نمایش بگذاریم.

شیری در خصوص مربی خارجی، نیز تصریح کرد: به نظر می رسد مربی باتجربه و کاربلدی باشد. در حال حاضر که رابطه خوبی با بازیکنان ایجاد کرده است و انشاءا... در ادامه برای تیم مثمرثمر باشد.


  
  

سامان آقازمانی یکی از آماده ترین بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل مشکل گوارشی چند روزی است که ناراحتی جزیی دارد. درباره وضعیت خود و تیم در اردو در گفت و و گویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس شرکت کرد.

وی درباره اولین دیدار دوستانه در این اردو، گفت: ما در دوران بدنسازی هستیم و در اولین بازی دوستانه راضی کننده ظاهر شدیم و توانستیم تاکتیک های سرمربی را در زمین پیاده کردیم. پرس از جلو در دستور کار ما بود که این تاکتیک بخوبی در نیمه اول و تا حدودی در نیمه دوم اجرا شد. در مورد تیم حریف نیز باید بگویم تیم های ترکیه بسیار محکم و فیزیکی بازی می کنند و بیشتر به دنبال این هستند که قدرتی کار کنند اما خدا را شکر شرایط بچه ها خیلی خوب است و عملکرد قابل قبولی داشتیم. ما دوران بدنسازی را می گذرانیم و از سوی دیگر ملی پوشان تیم را در اختیار نداریم چرا که اگر بازیکنان ملی پوش ما بودند با نتیجه و بازی بهتری این دیدار را پشت سر می گذاشتیم.

مدافع راست پرسپولیس درباره آخرین وضهیت خود، اظهار داشت: وضعیت خودم هم نسبتا خوب بود ولی در دقیقه 25 درد شدیدی را از ناحیه معده احساس کردم و از زمین مسابقه خارج شدم و هم اکنون نیز به بهبودی کامل نرسیدم و با تجویز پزشک تیم در حال درمان هستم.

سامان در مورد شادابی و آمادگی بازیکنان گفت: نشاط و اشتیاق بازیکنان نشان می دهد که کادر فنی خوبی داریم و اینکه آنها توانسته اند بچه ها را دور هم به جمع کرده و صمیمیت ها و رفاقت ها را افزایش دهند. علاوه بر این بدلیل حفظ اسکلت اصلی تیم و انجام وظایف محوطه به بازیکنان و تجربه آنها که جزو بهترین های لیگ هستند نوید روند رو به رشدی را در تیم می دهد.

وی در پایان گفت: امیدوارم به حمایت هواداران بتوانیم با بازی های زیبا دل آنها را شاد کنیم.


  
  

دیدارهای پرسپولیس در ماه رمضان ساعت 22:30 برگزار می شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دیدارهای تیم های پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر که در قرار بود در ساعت 22 انجام شود به 22:30 تغییر پیدا کرد.

علت این تغییر ترکم جدول برنامه های شبکه در ماه رمضان است.

 


  
  

تمرین صبح روز یکشنبه سرخپوشان از ساعت 9 به وقت محلی در سالن بدنسازی هتل پاتالیا زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولس، طبق برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی، بازیکنان پس از صرف صبحانه با استراحتی کوتاه راهی سالن بدنسازی هتل شده و به تمرین پرداختند.
سعید عزیزیان ابتدا بازیکنان را با حرکات هماهنگ گرم کرد و در ادامه حمید استیلی، محسن عاشوری و سومدیک مربی خارجی این تیم، تمرینات بدنسازی و انفرادی بازیکنان را زیر نظر گرفتند.
وحید هاشمیان و محمد منصوری با حضور پزشک تیم و سعید عزیزیان تمرینات اختصاصی انجام دادند.
مربی خارجی پرسپولیس عملکرد تک تک بازیکنان را زیر نظر داشت و نکاتی را به آنها یادآور می شد.
حمید استیلی و محسن عاشوری در دقایقی بین تمرینات به وزنه زدن می پرداختند.
تمرین یک ساعته سرخپوشان با حرکات کششی و نرمشی روی زمین به اتمام رسید و بازیکنان پس از ترک سالن بدنسازی برای رفع خستگی راهی سونا و استخر شدند.
تمرین بعدی پرسپولیس از ساعت 17 امروز به وقت محلی در زمین چمن برگزار می شود.


  
  

سرپرست باشگاه پرسپولیس، بامداد امروز (یکشنبه) به همراه جواد کاظمیان در هیات فوتبال استان تهران حضور یافت و شاهد ثبت قرارداد بازیکن اسبق پرسپولیس با تیم فوتبال این باشگاه بود.

حبیب کاشانی درباره دلیل حضور خود در ساعات پایانی شنبه شب در هیات فوتبال، به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت:" لازم دیدم شخصا در هیات فوتبال حضور یابم تا از زحمات دست اندر کاران هیات فوتبال به ویژه دکتر شیرازی، رییس محترم هیات فوتبال تقدیر و تشکر کنم. به هر حال این عزیزان تا بامداد امروز در هیات فوتبال، پیگیر ثبت قرارداد بازیکنان لیگ برتری بودند و در طول این مدت زحمات زیادی کشیدند."

کاشانی از نظر کادر فنی و اقدام باشگاه برای اضافه شدن یک بازیکن خارجی دیگر به جمع سرخپوشان خبر داد و افزود:" طی روزهای آینده برای ثبت قرارداد یک بازیکن خارجی دیگر نیز بر اساس نیاز تیم و نظر کادر فنی اقدام می‌شود. ما در فصل نقل و انتقالات با مشورت کمیته فنی، نظر سرمربی و نیازهای واقعی تیم اقدام به یارگیری کردیم و تا این لحظه از 6 سهمیه لیگ برتری، 5 بازیکن را جذب کردیم. یک بازیکن آزاد و خارجی هم طی روزهای آینده به تیم می پیوندد و از مجموع ظرفیت تیم برای جذب بازیکن، دو سهمیه نیز برای نیم فصل لیگ، حفظ می‌شود."

 


  
  

جواد کاظمیان در آخرین دقایق فصل نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هافبک سابق سرخپوشان ساعت 23:45 شب گذشته و پس از توافق تلفنی با حمید استیلی در اردوی ترکیه، در هیات فوتبال استان تهران حضور یافت و قرارداد یکساله خود با سرخپوشان تهرانی را ثبت کرد.

قرارداد کاظمیان با حضور حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در هیات فوتبال تنظیم و به امضای طرفین رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس طی روزهای آینده  برای جذب یک بازیکن آزاد خارجی نیز اقدام خواهد کرد.

علی کریمی، مهرداد اولادی، میثاق معمارزاده، محمد نصرتی و جواد کاظمیان 5 بازیکن لیگ برتری بودند که برای فصل جدید به پرسپولیس پیوستند.

 


  
  

از سوی کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، برنامه روز یکشنبه سرخپوشان در اردوی آنکارا ترکیه اعلام شد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کادر فنی پرسپولیس برنامه روزانه این تیم را بشرح ذیل اعلام کرد:

ساعت 8 صبحانه

ساعت 9 سالن وزنه

ساعت 12:45 صرف نهار

ساعت 17 تمرین

ساعت 20:30 صرف شام

ساعت 23 استراحت و خواب.

گفتنی است؛  اعلام ساعات فوق به وقت ترکیه می باشد.


  
  

مدافع بورکینافاسویی قرارداد خود را با پرسپولیس به امضا رساند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مامادو تال بازیکن فصل پیش تیم یو دی لیریا از لیگ برتر پرتقال، به پرسپولیس ملحق شد. نماینده این بازیکن در غیاب او که به همراه سرخ پوشان در اردوی ترکیه به سر می برد، قراردادش را به امضا رساند و برای ثبت آن به هیات فوتبال استان تهران رفت.

این بازیکن 29 ساله سابقه بازی در لیگ های پرتقال، مراکش، لوگزامبورگ، تونس و ترکیه را دارد.


  
  

مدافع بورکینافاسویی حاضر در اردوی ترکیه به تهران می آید.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تال مامادو مدافع اهل بورکینافاسو که در حال حاضر همراه سرخ پوشان در اردوی ترکیه است صبح امروز به همراه محمد رسایی برای دریافت ویزا عازم آنکارا شد. وی پس آن برای ثبت قرارداد به تهران می آید.


  
  
   1   2      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک