سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، برترین شرف است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :13
کل بازدید :109205
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/6
9:38 ص

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته موفق شد در چارچوب هفته ششم لیگ برتر با نتیجه دو بر یک از سد فجرسپاسی شیراز بگذرد.
از همین رو با تصمیم حمید استیلی سرخ‌پوشان پس از بازی روز گذشته در زمین حافظیه شیراز ریکاوری کردند.
 
با این حساب پس از جلسه کادر فنی پرسپولیس تمرین امروز این تیم تعطیل شد و فقط بازیکنان ذخیره پرسپولیس بعدازظهر امروز تمرین سبکی را انجام خواهند داد.

 

 


  
  

در یکی از تمرینات هفته گذشته شیث رضایی و وحید هاشمیان برای به دست آوردن یک توپ با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند از همین رو مشکلاتی بین این دو بازیکن قبل از دیدار مقابل فجر سپاسی به وجود آمد، اما پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل فجرسپاسی و با تلاش کادر فنی و محمد رویانیان و بازیکنان شیث رضایی و وحید هاشمیان در فرودگاه مهرآباد با یکدیگر آشتی کرده و با هم روبوسی کردند تا کدورت بین این دو بازیکن برطرف شود.
 
نکته جالب این بود که این اتفاق باعث شد تا عکاسان زیادی از آن استقبال کنند که در نوع خود جالب بود.
 
*هنگام ورود کاروان پرسپولیس به فرودگاه مهرآباد، به طور همزمان کاروان تیم فوتبال شاهین بوشهر نیز که با شهرداری در تبریز بازی داشت، وارد فرودگاه شد.
حمید درخشان، سرمربی فعلی شاهین و بازیکن و سرمربی سابق پرسپولیس به جمع سرخ پوشان اضافه شد و برای دقایقی با بازیکنان و کادرفنی این تیم گفت و گو کرد.
درخشان با رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز برای دقایقی صحبت کرد. 
پرسپولیس شب گذشته در شیراز با نتیجه دو بر یک فجر را شکست داد.

 


  
  

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در هفته ششم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک فجرسپاسی را شکست دهد.
از همین رو محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اقدامی جالب ساعت یک بامداد امروز به فرودگاه مهرآباد رفت و تا از بازیکنان و کادر قنی سرخ پوشان پس از بازگشت از شیراز استقبال کند.
 
وی همچنین دقایقی با علی کریمی گفت‌وگوی اختصاصی کرد و از تلاش‌های وی تقدیر کرد. سپس با کلیه بازیکنان عکس یادگاری گرفت و دقایقی باآنها به گفت وگو پرداخت.
رویانیان خطاب به بازیکنان و کادر فنی گفت: من مطمئن هستم انشاءالله با حمایت هواداران و تلاش های مضاعف در بازی‌های آینده نیز موفق خواهیم شد و دل هواداران را شاد کنیم دست شما درد نکند در بازی زیبا و سخت پیروزی دلچسبی را به دست آوردیم.

 


  
  

علی کریمی در بازی مقابل فجرسپاسی ستاره پرسپولیس بود که گل اول را ساخت و البته گل دوم را نیز خودش ساخت،

توپ را مدافع فجر گرفت و با یک پاس آن را به هاشمیان سپرد. پاس رو به بیرون وحید هاشمیان را در دقیقه 90 تبدیل به گل برتری پرسپولیس کرد تا سرخپوشان در حافظه به یک پیروزی باارزش دست یابند.

 او بعد از گلزنی خوشحالی خود را بدین شکل نشان داد


  
  

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من بازی در نیمه اول با وجود دوندگی زیادی که تیم فجر داشت اما موقعیت گلی برای آن‌ها نداشت. در نیمه دوم بعد از گلی که ما زدیم، فجر فشار آورد اما ما بازی را کنترل کردیم.

او از میزبانی تیم فجر هم تشکر کرد و گفت: شرایط میزبانی بسیار خوب بود.

کریمی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که آیا در سفر به شیراز با پروین درگیری لفظی داشته یا اختلاف پیدا کرده است؟ گفت: پروین عضو هیات مدیره است. احترام او برای من واجب است و من به عنوان بازیکن وظیفه دارم در خدمت تیم باشم.

وی در پایان از نور ورزشگاه ابراز نارضایتی کرد.

شنیده‌ها حاکی است صبح امروز درگیری لفظی بین کریمی و پروین به وجود آمده است.

 


  
  

حمید استیلی پس از پیروزی 2 بر یک برابر فجر سپاسی در جمع خبرنگاران گفت: مسابقه خیلی خوبی بود. بعد از شکست در دیدار با استقلال کارمان سخت شده بود اما روی بازیکنان از نظر روانی کار کردیم و توانستیم پیروز شویم. فجر یکی از دونده‌ترین تیم‌های لیگ است و به کلانتری خسته نباشید می‌گویم که تیم خوبی را ساخته و پرداخته کرده است. بازی در شیراز همیشه سخت است.

وی افزود:‌ در نیمه اول دروازه‌بان ما یک بار هم زمین نخورد اما در نیمه دوم شرایط مسابقه فرق کرد و گل زدیم. بعد از آن که گل تساوی را خوردیم تعویض‌هایی انجام دادم که این تعویض‌ها خدا را شکر جواب داد و من شرمنده هواداران نشدم. باید تلاش کنیم که هفته به هفته بهتر شویم. از زحمات حبیب کاشانی تشکر می‌کنم ضمن اینکه از سردار رویانیان، علی پروین و هیئت مدیره نیز کمال تشکر را دارم.

استیلی تأکید کرد: در خط دفاعی تغییراتی داده بودیم و مدافعان ما وظایفشان را به خوبی انجام داده بودند با تعویض‌هایی هم که در نیمه دوم انجام دادم پیروز شدیم. بازی سختی را بردیم آن هم با شرایط روحی و روانی که داشتیم.

وی افزود: از تماشاگران خوب این بازی نیز باید تشکر کنم. هم تماشاگران فجر و هم تماشاگران پرسپولیس خیلی خوب تیم‌هایشان را تشویق کردند.

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط بحرانی این تیم گفت: از بازی اول شرایط بحرانی داشتیم و این کار ما را سخت‌تر کرد. وقتی پرسپولیس گل نمی‌زد هوادار صبر نمی‌کرد. من حق را به هوادار می‌دهم و از خدا می‌خواهم که شرمنده هواداران نشوم. به پرسپولیس اعتقاد دارم و می‌دانم که در باز‌ی‌های آینده بهتر خواهیم شد و یکی از بهترین تیم‌های لیگ می‌شویم.

استیلی یادآور شد: در نیم‌فصل می‌توانیم چهار جای خالی پرسپولیس را پر کنیم. اول فصل به دلیل محدودیت زمانی که داشتیم نتوانستیم این بازیکنان را جذب کنیم. هرچه شرایط روحی و روانی بازیکنان بهتر شود ما بهتر نتیجه می‌گیریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد تغییرات در ترکیب تیم در بازی امروز گفت:‌ تمرینات تیم  پرسپولیس را تمام روزنامه‌ها پوشش می‌دهند اما ما از تمرینات فجر سپاسی اطلاعی نداشتیم. فجر هم تغییراتی در این بازی داشت و با تغییر سیستم به مصاف ما آمد. ما باید قوی‌تر باشیم زیرا تمام تیم‌ها برابر  پرسپولیس انگیزه مضاعفی دارند و رسانه‌ها تمرینات ما را هم انعکاس می‌دهند.

استیلی در مورد بازی علی کریمی گفت: کریمی امروز هم در کناره‌ها خوب بازی کرد و هم وقتی که پستش را تغییر دادیم بازی خوبی از خود نشان داد. علی کریمی خوب بازی می‌کند البته بقیه بازیکنان نیز این فضا را برای خوب بازی کردن او فراهم می‌کنند. کریمی در اختیار تیم است و تیم هم در اختیار کریمی.

وی در مورد جذب مهاجم هدف گفت:‌ ما در این پست وحید هاشمیان را داریم اما می‌خواهیم یک مهاجم که قدرت سرزنی بالایی داشته باشد جذب کنیم. ضمن اینکه نوروزی شرایط بهتری پیدا می‌کند و مهرداد اولادی در آینده نزدیک برای تیم بازی خواهد کرد با این حال سعی می‌کنیم در نیم‌فصل یک مهاجم هدف جذب کنیم.

سرمربی تیم  پرسپولیس در مورد بازی نکردن ابراهیم شکوری گفت: او مشکلات دانشگاهی داشت و به همین دلیل در ابتدای هفته روی مجتبی شیری برنامه‌ریزی کرده بودیم که او هم فوق‌العاده بود.

وی در مورد اینکه در پرسپولیس هدفگذاری داشته است یا نه، گفت: ما هدفگذاری کرده‌ایم اما نمی‌دانستیم شرایط ما اینقدر سخت می‌شود. شرایط روحی و روانی بازیکنان ما به هم ریخته بود اما اگر به آمار مسابقات نگاه کنیم درتمام بازی‌ها برتر از حریفان بودیم و در ادامه راه هم با کمک رسانه‌ها و مردم می‌توانیم موفق شویم. من نمی‌گوییم از ما انتقاد نکیند ما انتقاد را روی چشم‌مان می‌گذاریم اما تخریب نکنید.

استیلی افزود: من از شیراز همیشه خاطره خوشی داشته‌ام و در سال 86 با افشین قطبی در این شهر پیروز شدم. با استیل‌آذین هم در شیراز پیروز شدم امروز هم که شرایط سختی را داشتیم  پرسپولیس برنده شد و من این را به فال نیک می‌گیریم. در ادامه کار  پرسپولیس شرایط بهتری خواهد داشت.

وی در مورد اینکه از علی پروین و پنجعلی مشورت می‌گیرد یا نه، گفت: من از همه مشورت می‌گیرم. از علی پروین و محمد پنجعلی که عضو کمیته فنی هستند و حتی از هیئت مدیره هم مشورت می‌گیرم.

 


  
  

علی پروین درباره پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: بعد از اینکه نتوانستم همراه پرسپولیس به شیراز بروم کمی ته دلم ناراحت بود به همین دلیل چهارچشمی مقابل تلویزیون نشستم تا این بازی را ببینیم و خداوکیلی مردم و زنده شدم تا بازی تمام شد و پرسپولیس پیروز شد.

وی افزود: بازی خیلی خوبی بود، انشاءالله استارتی زدیم تا با کمک 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی به دیدار صبای قم برویم. آفرین به تعصب این بچه‌ها. آفرین به این علی کریمی و تعصب مثالی‌زدنی اش. همچنین وحید هاشمیان و کلیه بازیکنان پرسپولیس که واقعاً‌ در آن شرایط خاص خوب دویدند و جنگیدند و نتیجه‌اش هم یک پیروزی دلچسب بود.

پروین خاطرنشان کرد: در خط دفاعی عالی کار کردیم اما یک مسئله را باید بگویم که اگر فجرسپاسی دومیلیون بار کاشته بزند آن طور که توپ وارد دروازه پرسپولیس شد، گل نخواهد شد. تازه اگر همه ‌هم کنار بروند این اتفاق نمی‌افتد پس معلوم است حمید استیلی بدشانس است مگر می‌شود این طور توپ داخل دروازه شود اما به حمید هم تبریک می‌گویم چون تلاشی زیادی کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع همه خوب بودند این پیروزی مبارک تک تک بازیکنان باشد و انشاءالله استارتی زدیم تا به بالای جدول برسیم. من امیدوارم که هواداران پا پس نکشند و پرنگ‌تر از این پرسپولیس حمایت کنند. می‌بینیم که بازیکنی مثل علی کریمی چطور می‌جنگد تا پرسپولیس موفق شود. این یک دنیا ارزش دارد اما من بازهم به تک تک بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی‌اش را تبریک می‌گویم یک خسته‌نباشد، هم به فجرسپاسی می‌گویم که واقعاً تیم بسیار خطرناک و جویای نام نشان داد.

 


  
  

تیم فوتبال پرسپولیس با استقبال هواداران و بدرقه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، تهران را به مقصد شیراز ترک کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، استقبال بی نظیر شیرازی ها از تیم فوتبال پرسپولیس، جالب توجه بود.

دقایقی قبل از ورود بازیکنان و کادر فنی به فرودگاه مهرآباد، هواداران و دوستداران تیم پرسپولیس مقابل سالن فرودگاه به انتظار نشسته بودند.

بازیکنان با لباس های متحدالشکل مشکی رنگ، وارد سالن فرودگاه شدند. به محض حضور بازیکنان در سالن فرودگاه، تعداد زیادی از هواداران دور آنها جمع شده و پس از دیدار و گفتگو با آنها، عکس های یادگاری گرفتند.

مدیر عامل پرسپولیس با حضور خود در سالن فرودگاه، تعداد هواداران را افزایش داد و مردم از محمد رویانیان تقاضای خروج تیم از بحران و برد استقلال در بازی برگشت را داشتند.

علی کریمی با آرامش کامل به صحبت های هواداران گوش فرا می داد و با آنها عکس یادگاری می گرفت.

هواپیمای جت فوکر 100 شرکت هواپیمایی آسمان میزبان پرواز سرخپوشان بود که از ساعت 18:20 به سمت شیراز به پرواز در آمد.

هواپیمای حامل کاروان پرسپولیس یک ساعت پس از پرواز، در فرودگاه شهید آیت ا... دستغیب شیراز به زمین نشست.

هواداران شیرازی تیم فوتبال پرسپولیس، استقبال بی نظیری را در سالن فرودگاه شیراز از سرخپوشان به عمل آوردند.

دوستداران تیم پرسپولیس تک تک بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس را مورد تشویق قرار دادند.

اسکورت با شکوه هواداران شیرازی از فرودگاه تا هتل محل اقامت سرخپوشان قابل توجه بود.

اتوبوس حامل سرخپوشان ساعت 20:25 در میان خیل عظیم هواداران خونگرم پرسپولیس، وارد هتل هما شد.

شور و شوق شیرازی ها به حدی بود که بازیکنان از آنها دل نمی کندند و با آنها عکس می گرفتند.

ساعت 20:45 کلیه کاروان پرسپولیس به حیاط هتل رفته و در یک فضای زیبا و هوایی مطبوع شام را صرف کردند.

حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به بازیکنان اعلام کرد؛ پس از صرف شام، جلسه ای نیم ساعته در سالن هتل برگزار می شود.

بازیکنان پس از جلسه کادر فنی، برای استراحت به اتاق هایشان مراجعه کردند.

گفتنی است؛ از سوی کادر فنی، زمان صرف صبحانه روز یکشنبه ساعت 10 صبح و به صورت اجباری اعلام شد.


  
  

دیدار دو تیم فجرسپاسی و پرسپولیس از ساعت 18:30 در ورزشگاه حافظیه و در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد و با برتری 2 بر یک سرخپوشان خاتمه یافت.
 
 وحید هاشمیان در دقیقه 70 و علی کریمی در دقیقه 90 برای پرسپولیس گلزنی کردند.
 ایوب کلانتری نیز در دقیقه 78 گل فجرسپاسی را به ثمر رساند. به این ترتیب پرسپولیس به دومین برد خود در لیگ برتر یازدهم رسید.
 
 علی کریمی کاپیتان پرسپولیس لحظاتی پیش از گلزنی بر سر بازیکنان پرسپولیس فریاد کشید و ظاهرا فریادهای کاپیتان جواب داد و سرخپوشان در حافظیه سوخت‌گیری کردند و با 5 رده صعود به رده دهم جدول رسیدند.
 
 علیرضا فغانی داور مسابقه به مهدی رجب‌زاده از فجر و علی کریمی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.
 پرسپولیس پیش از این بازی با شش امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار داشت و فجر 9 امتیازی در رده دهم است.
  
 ترکیب پرسپولیس: علیرضا حقیقی، شیث رضایی، محمد نصرتی، علیرضا نورمحمدی،  مجتبی شیری، حمید علی عسگر( از دقیقه 68 وحید هاشمیان)، مازیار زارع، حسین بادامکی، علی کریمی، محمد نوری( از دقیقه 82 هادی نوروزی) و غلامرضا رضایی
 سرمربی: حمید استیلی
 
 ترکیب فجرسپاسی: سیروس سنگچولی، علیرضا جلیلی، محمدرضا پورمحمد، یونس شاکری، محمد حیدری، رضا حقیقی، مهرداد کریمیان، محمد جوکار، مهدی رجب‌زاده (4+90 و حید نعمتی)، محمد مهدی نظری( از دقیقه 46 ایوب کلانتری)، خالد شفیعی
 سرمربی: علی اصغر کلانتری

 


  
  

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پس از حضور در تمرینات سرخپوشان، به هر یک از بازیکنان این تیم یک کارت بانکی پانصد هزار تومانی هدیه داد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) برای بالا بردن روحیه بازیکنان این تیم در بازی مقابل مقاومت سپاسی یک کارت بانک پاسارگاد به مبلغ پانصد هزار تومان هدیه داد.

رویانیان همچنین در گفتگو با شبکه جام جم خطاب به ایرانیان پرسپولیسی خارج از کشور گفت: برای کمک های مالی و رفع مشکلات موجود، تمام تلاشمان را انجام می دهیم و قول می دهم بهترین راهکارها را برای پیشبرد اهداف باشگاه سرلوحه کارمان قرار داده و در آینده ای نزدیک، به آن اهداف برسیم.


  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک