سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ مردم نزد خداوند، کسی است که مردم از زبانش بترسند . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :50
بازدید دیروز :25
کل بازدید :109793
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/31
2:26 ع

کریم باقری در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده با 4 تیم اسپانیایی و ایتالیایی برای خداحافظی‌ وی در حال مذاکره است اظهار داشت: هر کسی که به یاد ما است دستش درد نکند اما من نظر خاصی در این مورد ندارم.
وی افزود: پس از اینکه با تیم ملی در قطر بودم دیگر خودم را تقریبا از فوتبال خارج کردم. این کار دلیل خاصی ندارد. فکر می‌کنم فعلا کنار باشم بهتر است.

باقری تاکید کرد: در این شرایط نه دنبال مربیگری هستم و نه به دنبال پست و مقام. بیرون از فوتبالم تا بیشتر به زندگی‌ام رسیدگی کنم. در این شرایط فقط می‌توانم برای پرسپولیس، دایی و فوتبال ایران آرزوی موفقیت کنم.
وی در جواب سؤالی در خصوص نتیجه بازی پرسپولیس و الاتحاد عربستان گفت: باور کنید من بازی‌ها را دنبال نمی‌کنم به همین دلیل نمی‌توانم نظر خاصی بدهم. اگر قسمت شد و بازی‌ها را تماشا کردم و نیاز بود در این باره نظر می‌دهم.

باقری درباره خداحافظی‌اش عنوان کرد: من این تصمیم را گرفته‌ام که بروم. یک روز گفتم که از پرسپولیس کنار کشیده‌ام و خیلی‌ها نظرات مختلفی دادند اما من اعلام کردم که با هیچ کس مشکلی ندارم و فقط تصمیم خودم بودم. حالا هم تصمیم گرفتم از فوتبال کنار بکشم و بیشتر به مسائل خودم رسیدگی کنم. این موضوع عجیبی نیست.

وی در خصوص تیم ملی فوتبال یادآور شد: تیم ملی ایران نیاز به حمایت دارد که امیدوارم این اتفاق بیفتد. من فقط می‌توانم برای این تیم آرزوی موفقیت کنم. مسئولان فدراسیون باید تصمصم بگیرند چه کسی سرمربی شود.


  
  

آخرین جلسه فنی پرسپولیسی‌ها پیش از بازی با پاس همدان امروز (دوشنبه) برگزار شد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جلسه فنی پیش از بازی با پاس همدان ساعت 11 صبح در هتل آزادی همدان برگزار شد و کادر فنی به آنالیز بازی حریف همدانی خود برای سرخپوشان پرداختند. در این جلسه همچنین علی دایی، ترکیب 11 نفره پرسپولیس را اعلام کرد.

گفتنی است؛ سایت رسمی باشگاه پرسپولیس پیش از آغاز بازی لیست اسامی ترکیب اصلی را منتشر می‌کند.


  
  

پرسپولیس 16 فروردین 1390 سومین بازی خود را در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا برابر بنیادکار در ازبکستان برگزار می‌کند.
از همین رو قرمزپوشان به دلیل اینکه با مشکلات فرودگاه جده مواجه نشوند، قرار است روز سه‌شنبه جلسه‌ای را برای هماهنگی بیشتر برگزار کنند تا در خصوص مقدمات سفر تصمیم‌گیری شود.

* این باشگاه اسامی بازیکنان و همراهان خود را به ازبکستان فرستاده‌ تا برای دریافت ویزا مشکل خاصی نداشته باشد.

* در صورتی که شرایط فراهم شود و حبیب کاشانی موافقت کند پرسپولیس با پرواز چارتر راهی ازبکستان خواهد شد.

* پرسپولیسی‌ها با توجه به مکاتباتی را که با مسئولان بنیادکار ازبکستان داشته‌اند قصد دارند ویزاهای خود را در تهران دریافت کنند تا در فرودگاه ازبکستان دچار مشکل و وقفه نشوند.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از اینکه نامه‌ای را به AFC بابت اتفاقاتی که در فرودگاه جده افتاد، ارسال کردند در حال پیگیری این موضوع هستند تا جواب قانع‌کننده‌ای بگیرند. البته در نشستی که قبل از خروج پرسپولیسی‌ها از عربستان بین رئیس کمیته روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس و ناظر مسابقه که در تمام بازی‌ها به عنوان بالاترین مرجع کنفدراسیون فوتبال آسیا است، برگزار شد ناظر بازی پرسپولیس و الاتحاد عربستان به قرمزپوشان اعلام کرد مشکل فرودگاه جده فقط برای پرسپولیس نیست و امکان دارد برای سایر تیم‌ها نیز باشد چون شهر جده دارای مقررات خاص خودش است.


  
  

با اعلام کمیته برگزار کننده رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، داوران ژاپنی دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الوحده امارات از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا را قضاوت می‌کنند.
مینورو توجو به عنوان داور اصلی با کمک‌های تورو ساگارا و توشیوکی این دیدار را قضاوت می‌کنند، ضمن اینکه ناجی از هند به عنوان داور چهارم و محمد عبد عبدالرحمان از عربستان به عنوان ناظر، این مسابقه را زیر نظر می‌گیرند.
این مسابقه 25 اسفند به میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


  
  

 به نقل سایت باشگاه پرسپولیس، پاداش پیروزی پرسپولیس برابر فولاد اهواز یکشنبه شب به بازیکنان این تیم پرداخت شد.

این پاداش توسط محمود خوردبین و در هتل آزادی همدان پرداخت شد.

شاگردان علی دایی هفته قبل فولاد اهواز را با نتیجه 3 بر یک در ورزشگاه آزادی شکست دادند.

تیم‌های فوتبال پاس همدان و پرسپولیس امروز در چارچوب رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 16:15 در ورزشگاه قدس همدان به مصاف هم می روند.


  
  

پس از خداحافظی کریم باقری ار فوتبال، مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند از او در مراسم ویژه‌ای تقدیر و تشکر کنند. از همین رو تصمیم گرفته شد کریم باقری در یک دیدار دوستانه با یکی از بهترین تیم‌های اروپایی از فوتبال خداحافظی کند. این بازی قرار بود چندی پیش برگزار شود اما به دلیل اینکه کریم باقری همراه با تیم ملی در قطر حضور داشت این کار انجام نشد.

علی اصغر مانوسی‌فر رئیس روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در این باره اظهار داشت: حبیب کاشانی تاکید دارد که باید شأن کریم باقری حفظ شود. از همین رو در اقدامی جدید با 2 تیم ایتالیایی و 2 تیم اسپانیایی وارد مذاکره شده‌ایم تا با توجه به برنامه‌ریزی که داریم یکی از آنها را برای بازی خداحافظی کریم باقری به تهران بیاوریم.

وی افزود: با توجه به اینکه مسابقات باشگاهی اروپایی در پایان ماه می (خرداد) به پایان می‌رسد قطعا باید برنامه‌ریزی خودمان را برای آن زمان انجام دهیم تا پس از گذشت 2 یا 3 روز آنها را به تهران بیاوریم. از یک طرف پرسپولیس در 3 جبهه سخت یعنی لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی باید به میدان برود و اگر بخواهیم این بازی را در آینده‌ای نزدیک برگزار کنیم مشکل‌ساز خواهد شد.

مأنوسی‌فر عنوان کرد: به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های خودمان را انجام داده‌ایم تا انشاءالله پس از پایان لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در ماه می یکی از 4 تیم اروپایی که با آنها وارد مذاکره شده‌ایم را به ایران بیاوریم. قطعا برای خداحافظی کریم باقری حریف اروپایی پرسپولیس باید به ایران بیاید چون می‌خواهیم این بازیکن مقابل هواداران این تیم چارچوب زمین چمن ورزشگاه آزادی را در مقابل هواداران ببوسد و فوتبال را رسما کنار بگذارد.


  
  

علی دایی در خصوص بازی فردا مقابل پاس همدان اظهار داشت: پس از اینکه از عربستان بازگشتیم به دنبال این بودیم که با یک ریکاوری مناسب به شرایط ایده‌آل برسیم و با تمریناتی که داشتیم بازیکنان را برای بازی با پاس همدان آماده کردیم.
 وی افزود: بازی با پاس خیلی سخت است. ما هرگز نگاه نمی‌کنیم که این تیم در کجای جدول حضور دارد. ما مصدوم‌های زیادی داریم و امیدوارم این موضوع برای ما دردسرساز نشود. پاس تیمی است که در انتهای جدول برای نیفتادن می جنگد. باید امتیاز کامل را از پاس همدان بگیریم.


  
  

دکتر فرید زرینه پزشک تیم فوبتال پرسپولیس در خصوص عکسبرداری از دو بازیکن پرسپولیس اظهار داشت: همانطور که قبلا اعلام کردیم از پای هاشمیان عکس MRI‌ گرفته شد. ایشان دوری چند هفته‌ای از لیگ برتر خواهند داشت. ما سعی خواهیم کرد هاشمیان را برای دربی 70 که 10 فرودین برگزار می‌شود برسانیم.
 وی افزود: از رحمان احمدی نیز عکس MRI‌ گرفته و مشخص شد دچار کشیدگی شده اما باتوجه به شرایط پرسپولیس به احتمال فراوان در دیدار فردا مقابل پاس همدان به میدان خواهد رفت.
 وی در خصوص آرفی و منصوری نیز گفت: این دو بازیکن شرایط ایده‌آلی دارند و به دنبال رسیدن به شرایط ایده‌آل بدنی هستند. آنها مشکلی از بابت مصدومیت ندارند.
 پرسپولیس از ساعت 16:15 فردا در ورزشگاه قدس همدان به مصاف پاس می‌رود.


  
  

پرسپولیس آخرین تمرین خود را از قبل از دیدار مقابل پاس همدان از ساعت 12 امروز در ورزشگاه درفشی فر برگزار کرد.
 در این تمرین بازیکنان پس از گرم کردن بدن‌های خود به کارهای سرعتی، هوازی، کنترل توپ و حفظ توپ پرداختند.

 * محمد علی یحیوی به دلیل سرما خوردگی، غلامرضا رضایی، حمید علی عسگر و وحید هاشمیان غایب بودند.

 * محمود خوردبین و دایی آخرین افرادی بودند که در تمرین امروز حاضر شدند.

 * علی دایی پس از اینکه به تمرین آمد ابتدا نوشته‌های آنالیزور تیم را مورد بررسی قرار داد سپس مطالبی را به آن اضافه کرد تا در جلسه امشب به بازیکنان بگوید.

 * چلنگر در تمرین امروز حضور داشت.

 * حدود 20 هوادار تمرین را از نزدیک تماشا کردند.

 * آرفی تمرینات اختصاصی خود را پس از برنامه‌ای که مولایی به او داد انجام داد.

 * دروازه ‌بان‌ها بدون یحیوی اختصاصی تمرین کردند.

 * در تمرین حفظ توپ و پرسینگ و در صحنه‌ای که بازیکنان بی دقت بودند میاچ با فریاد بلند از آنها انتقاد کرد. او به زبان فارسی اعلام کرد این چه تمرینی است که انجام می‌دهید. در همین زمان بود که دایی وارد عمل شد و به بازیکنان تذکر جدی داد. سپس میاچ دقایقی از مجتبی زارعی بابت بی دقتی‌هایش انتقاد کرد.

 * آرفی بعد از 40 دقیقه تمرین پرسپولیس را ترک کرد اما منصوری 60 دقیقه به تمرینات اختصاصی پرداخت.

 * تمرین ساعت 13 به پایان رسید.

 * پرسپولیسی‌ها پس از تمرین امروز راهی هتل المپیک شدند و پس از صرف ناهار به همدان سفر خواهند کرد.
 دیدار پرسپولیس و پاس ساعت 16:15 فردا (دوشنبه) برگزار خواهد شد.


  
  

درحالی که هفته بیست و پنجم لیگ برتر از روز جمعه با برگزاری 4 بازی آغاز شد و در روزهای شنبه و یکشنبه نیز سه بازی دیگر در آن برگزار شد، فردا(دوشنبه) تیمهای مدعی پرسپولیس و سپاهان نیز به میدان خواهند رفت تا پرونده این هفته بسته شود.

 پاس همدان، پرسپولیس ورزشگاه قدس همدان، ساعت 16:15

 تیم فوتبال پرسپولیس که از یک شکست سنگین از لیگ قهرمانان آسیا به ایران بازگشته است، در حالی باید به مصاف پاس برود که چند تن از بازیکنان خود را به دلیل محرومیت یا مصدومیت در اختیار ندارد و می‌توان گفت تنها نیمی از پرسپولیس در این بازی مقابل شاگردان محمود یاوری قرار خواهند گرفت. وحید هاشمیان، محمد منصوری و اشپیتیم آرفی مصدومان پرسپولیس هستند که به این بازی نمی‌رسند، البته رحمان احمدی نیز از آسیب دیدگی رنج می‌برند و هنوز معلوم نیست به این بازی می‌رسد یا نه. همچنین علیرضا حقیقی به دلیل رفتارش در بازی پرسپولیس مقابل شهرداری بوشهر تا اطلاع ثانوی از همراهی این تیم محروم است و این می‌تواند مشکل سرخپوشان در درون دروازه را دو چندان کند.

 در آن سو پاس هم وضعیت بهتری نسبت به پرسپولیس ندارد. هفته گذشته باشگاه پاس همدان به کلی زیرو رو شد و همه چیز از استعفای محمود یاوری آغاز شد. پس از آن ملاحی هم از مدیرعاملی تیم کناره گیری کرد اما پس از آن رییس هیات فوتبال همدان خود وارد عمل شد و بار دیگر یاوری را به پاس بازگرداند. با این حال هر دو تیم چیزی برای از دست دادن ندارد و می‌توان در ورزشگاه قدس شاهد یک بازی زیبا از دو تیم بود.


 شهرداری تبریز- سپاهان، ورزشگاه یادگار امام (ره)، ساعت 16:15

 شاگردان امیر قلعه نویی که یک پیروزی دلچسب و شیرین را از ریاض به دست آوردند با روحیه بالا برای ادامه لیگ آماده هستند.

 سپاهانی‌ها با توجه به یک بازی کمتر نسبت به مدعیان، انگیزه زیادی دارند که این بازی را نیز با پیروزی پشت سر گذاشته و هر چه زودتر به صدر جدول نزدیک شوند.

 در آن سو اما شهرداری با حمید درخشان روزهای چندان خوشی را سپری نمی‌کند و منتظر یک جرقه هستند که از این وضعیت جدا شوند. هر چند که این بازی دشوارتر از آن است که بتوان پیش‌بینی کرد که شهرداری بتواند از آن روند خوب خود را آغاز کند. این بازی به نوعی تقابل دو استقلالی و پرسپولیسی سابق یعنی امیر قلعه‌نویی و حمید درخشان هم است و این می‌تواند بر جذابیتهای این بازی بیفزاید.


  
  
<   <<   11   12   13      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک