سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دورترین آفریدگانِ از خداوند متعال، دولتمندِ بخیل است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :8
کل بازدید :109234
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/8
12:54 ع

علی دایی پس از شکست 2 بر یک برابر ملوان انزلی در نشست خبری اظهار داشت: مسابقه کیفیت فنی بالایی نداشت با این حال در اوایل مسابقه چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم و بر اثر اشتباهات فردی 2 گل خوردیم و هرچه تلاش کردیم نتوانستیم به گل برسیم و هرچه زدیم به در بسته خورد.

وی ادامه داد: برای غلبه بر ملوان به انزلی آمده بودیم با این حال نتیجه این بازی تأثیر بر روی دربی ندارد. من امروز از خط دفاع خود اصلاً راضی نیستم هافبک‌های پرسپولیس نیز نتوانستند بازی را اداره کنند. هرچند شروع خوبی داشتیم و در 15 دقیقه اول به گل رسیدیم اما گلی خوردیم که هزار بار تأکید کرده بودم و نحوه گلزنی حریف را به بازیکنان گوشزد کرده بودم. گل دوم ملوان نیز روی یکی از معدود موقعیت‌های ملوان به ثمر رسید. متأسفانه راحت گل می‌خوریم و سخت گل می‌زنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد علت تعویض مازیار زارع در نیمه اول اظهار داشت: زارع از بازیکنانی است که در تمام بازی‌های ما عالی کار کرده است، اما امروز روز مازیار نبود و به همین دلیل تعویضش کردم. او در تمام بازی‌ها جزو بهترین‌های ما است و با جان و دل بازی می‌کند اما امروز زارع همیشگی نبود.
دایی در مورد ضعف‌های پرسپولیس پیش از دربی 70 گفت: باید خودمان را برای این مسابقه آماده کنیم. نقاط ضعف زیادی داریم و 10 روز فرصت تا تمام سعی خود را بکنیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم. انتظار نداشتم اینگونه پرسپولیس گل بخورد.

دایی در مورد اینکه پرسپولیس با این باخت به طور صددرصد قهرمانی را از دست داده است، گفت: این نظر شما است در فوتبال هر اتفاقی رخ می‌دهد. ما در آسیا نیز می‌توانیم خوب نتیجه بگیریم در لیگ قهرمانان آسیا هنوز چیزی را از دست ندادیم. با تیم دوم جدول فقط یک امتیاز فاصله داریم.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا این تیم و استقلال ضعیف شده‌اند، گفت: زمانی که من به پرسپولیس آمدم اکثر بازیکنان این تیم قرار 2 یا 3 ساله داشتند و نمی‌توانستیم آنها را تغییر دهیم، اما بازیکنانی که در این فصل گرفتیم جزو بهترین‌ها بودند. قبول دارم پرسپولیس باید نفرات به مراتب بهتر از این داشته باشد اما در حال حاضر نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم زیرا اکثر بازیکنان قرارداد 2 یا 3 ساله داشتند و این نفرات نیز تمام تلاش‌شان را انجام دادند، اما پرسپولیس آن پرسپولیسی نبوده که هوادارانش را راضی کند.

سرمربی سابق تیم ملی در مورد اینکه سال 89 را چطور گذرانده و در ابتدای این سال از تیم ملی اخراج شده، گفت: اتفاقات تیم ملی مربوط به سال 88 و من سال 89 را خوب شروع کردم با قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی.
وی در مورد داوری مسابقه گفت: در مورد داوری هرچه حرف بزنیم بیهوده است و بهتر است در این مورد حرفی نزنیم.

  
  

مسئولان و کادر فنی پرسپولیس برای اینکه نشان دهند برای آخرین روزهای و حتی ساعت های باقی مانده سال جاری برنامه ریزی کرده اند و در جهت استارت منطقی داخل و بیرون زمین تیمشان در سال جدید برنامه ریزی مدونی دارند، در آخرین ساعات کاری سال گرد هم آمدند تا جلسه پایانی کمیته فنی در سال جاری را در ساعت 8:45 امروز برگزار نمایند.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حبیب کاشانی، محمود خوردبین، علی دایی، حسین عبدی و محمد رسایی صبح امروز (شنبه) در دفتر مدیریت باشگاه گرد هم آمدند تا علاوه بر بحث و گفتگو در مورد مسائل مربوط به بازی در مقابل الوحده و دیدار فردا (یکشنبه) برابر ملوان انزلی، به موضوعات خارج از مستطیل سبز و ارائه راهکارهای بهتر جهت ایجاد آرامش و انضباط بیشتر تبادل نظر نمایند.

محمد رسایی مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس در این ارتباط به خبرنگار سایت رسمی باشگاه گفت: علی دایی به عنوان سرمربی تیم ابتدا از دیدار برابر الوحده صحبت کرد و اعتقاد داشت مطمئنا اگر تنی چند از بازیکنان تیمش فقط در حد و اندازه های خودشان و نه بیشتر ظاهر می شدند و داور نیز همچون قضاوت های خوبی که در جام ملت های آسیا ارائه داده بود، ظاهر می شد، حداقل با اختلاف دو گل حریف را شکست می دادیم.

رسایی در ادامه گفت: سایر اعضای کمیته فنی نیز بخصوص حبیب کاشانی با توجه به ذهنیت هایی که نسبت به این مسابقه داشتند با یکدیگر مخصوصا سرمربی تبادل نظر نمودند. البته تمامی اعضا بخصوص سرمربی تیم، نسبت به ضعف عجیب داوری در ارتباط با نادیده گرفتن حداقل یک پنالتی مسلم به سود پرسپولیس و حرکت های تلف شده عمدی از سوی بازیکنان حریف که متاسفانه داور ژاپنی بسیاری از این دقایق را محسوب نکرد، هم عقیده بودند. اما تصمیمی مبنی بر اعتراض رسمی به قضاوت این مسابقه گرفته نشد.

از طرفی رسیدگی به رفتار علیرضا حقیقی در پایان بازی برابر الوحده در کمیته انضباطی که ابتدای سال 90 تشکیل می شود، موضوع دیگر این نشست بود و مقرر گردید کمیته انضباطی در اولین جلسه ای که در سال جدید تشکیل می شود، علاوه بر تصمیم گیری در ارتباط با رفتار علیرضا حقیقی در دیدار پرسپولیس برابر شاهین بوشهر و همچنین در مورد عملکرد وی در پایان مسابقه برابر تیم الوحده نیز اعلام نظر نمایند.

مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: در این نشست کادر فنی در مورد تفکرات تاکتیکی در بازی مقابل ملوان و اینکه بازیکنان را به لحاظ آمادگی روحی و بدنی روانه آخرین دیدار تیمشان در سال 89 خواهند نمود، نظرات خود را اعلام نمودند و در ارتباط با شروع تمرینات در سال جدید و آماده سازی تیم برای داربی هفتادم نقطه نظرات طرفین اعلام گردید.


  
  

جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس فردا (شنبه) برگزار می‌شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، آخرین جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در سال 1389 فردا (شنبه) در محل باشگاه پرسپولیس برگزار می شود.
در این جلسه پیرامون بازی انجام شده با الوحده، دیدار پیش رو با ملوان بندرانزلی و همچنین نقطه نظرات دیگر اعضای این کمیته بحث و تبادل نظر صورت می‌گیرد.


  
  

مرین روز جمعه سرخپوشان از ساعت 15:30 در مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین آدینه قرمزپوشان زیر نظر  کادر فنی انجام شد.

دویدن بازیکنان زیر نظر مولایی آغازگر تمرینات امروز بود.

بازیکنان بعد از گرم کردن به دو گروه تقسیم شدند. گروه اول شامل بازیکنان اصلی در دیدار برابر تیم الوحده بودند که به بازی تنیس فوتبال (فوتبال روتوری) پرداختند. گروه دوم نیز زیر نظر علی دایی و ژلکو میاچ، سانتر از جناحین و شوت به سمت دروازه را در دستور کار خود دیدند.

دروازه بان ها زیر نظر یحیوی تمرینات ویژه ای را انجام دادند.

علیرضا محمد و وحید هاشمیان زیر نظر مولایی تمرین کردند.

ابراهیم شکوری با دریافت سه کارت زرد، تنها غایب سرخپوشان در انزلی محسوب می شود. به همین دلیل تمرینات اختصاصی انجام داد و زودتر از دیگر بازیکنان محل تمرین را ترک کرد.

گفتنی است؛ آخرین تمرین قبل از بازی با ملوان انزلی فردا صبح در زمین درفشی فر انجام می شود و بازیکنان بعدازظهر فردا (شنبه) در فرودگاه مهرآباد حضور یافته و تهران را به مقصد رشت ترک می کنند.


  
  

فرید زرینه پزشک پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومان این تیم اظهار داشت: علیرضا محمد وحید هاشمیان به دلیل دردی که هنوز در پای خود حس می‌کنند قطعا به بازی مقابل ملوان نخواهند رسید. هاشمیان امکان دارد در دربی هم غایب باشد اما وضعیت علیرضا محمد برای دربی بهتر است.

* پرسپولیس در دیدار روز یکشنبه مقابل ملوان وحید هاشمیان و علیرضا محمد را به دلیل مصدومیت ابراهیم شکوری را به دلیل سه کارته بودن و علیرضا حقیقی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

* تیم فوتبال پرسپولیس تهران فردا ساعت 12 آخرین تمرین خود را انجام خواهد داد و ساعت 16 با هواپیما راهی رشت می‌شود و سپس با یک دستگاه اتوبوس راهی انزلی خواهد شد.

* پرسپولیسی‌ها پس از بازی با ملوان بلافاصله به تهران بازخواهند گشت.


  
  

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت 16 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر پیگیری شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن بدن‌های خود به کارهای سرعتی پرداختند و سپس به دو گروه تقسیم شدند.
گروه اول که بازیکنان ثابت پرسپولیس بودند به مدت 20 دقیقه به کار با توپ پرداختند و گروه دوم نیز که بیشتر بازیکنان ذخیره بودند زیر نظر میاچ به کار با توپ،‌حفظ توپ و پرسینگ، ارسال پاس، ‌سانتر از جناحین و شوت به دروازه و فوتبال دست گرمی در قالب دو گروه پرداختند.
در این فوتبال دست‌گرمی برای تیم سفید، مهدی شیری 3 گل ،‌آرفی 2 گل، تیاگو یک گل به ثمر رساندند و برای تیم قرمز نیز امیرحسین فشنگچی سه گل، زارعی دوگل و حلافی یک گل به ثمر رساندند.

* تمرین امروز در شرایطی برگزار شد که هیچ بازیکنی غایب نبود.

* علی دایی در ابتدای تمرین 10 دقیقه برای بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت. سپس نظاره‌گر تمرین شد.

* حسین عبدی در تمرین امروز دقایقی همپای سایر بازیکنان پا به توپ شد.

* وحید هاشمیان و علیرضا محمد دو مصدوم پرسپولیس در تمرین امروز ابتدا به صورت اختصاصی کارهای قدرتی سپس سرعتی انجام دادند و در پایان به کارهای ساده با توپ پرداختند.

* بازیکنان اصلی پس از 25 دقیقه محل تمرین را ترک کردند.

* ابراهیم شکوری به دلیل سه کارته بودن تنها نیم ساعت تمرینات اختصاصی انجام داد.

* برخورد گرم علیرضا حقیقی با هواداران در تمرین امروز در نوع خود بسیار جالب بود.

* دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشته و با بازیکنان و دایی برخورد بسیار گرمی داشتند.

* مازیار زارع پس از اینکه تمریناتش با بازیکنان اصلی به پایان رسید در کنار دایی نشست و نظاره‌گر تمرین شد. او به صحبت‌های اختصاصی با سرمربی قرمزپوشان پرداخت.

* در فوتبال دست‌گرمی در صحنه‌ای که محمدمنصوری پا به توپ شد با حرکت خشن تیزرو روبرو گردید. همین مورد باعث شد تا منصوری اعتراض کند و به تیزرو در خصوص حرکات خشنش تذکر دهد اما پس از اینکه دایی با این صحنه مواجه شد تمرین را قطع کرد و منصوری را کنار زمین فرا خواند و سپس به او تذکری بسیار جدی داد.

* تمرین امروز پرسپولیس ساعت 18:40 به پایان رسید.


  
  

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در بازی با الوحده امارات روز نیمکت پرسپولیس نشست.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، منصور بیک محمدلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس که به عنوان مدیر رسانه ای باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا به AFC معرفی شده است، روز گذشته و در بازی برابر الوحده امارات، روی نیمکت سرخپوشان نشست.

بر اساس قوانین AFC مدیر رسانه ای از جمله افرادی است که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید روی نیمکت حضور داشته باشد


  
  

علیرضا حقیقی در پی حرکتی که در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران در مقابل تماشاگران تیم شاهین بوشهر انجام داد با این محرومیت مواجه شده است.
البته این محرومیت با احتساب چند جلسه محرومیتی است که حقیقی به طور موقت به آن محکوم شد. حقیقی همچنین باید مبلغ 300 میلیون ریال نیز به عنوان جریمه نقدی پرداخت کند.
بنا بر سخنان مجتبی شریفی رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، حقیقی در بازی تیم پرسپولیس در مقابل ملوان که روز یکشنبه هفته آینده در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر برگزار می شود نمی تواند درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد، اما در شهرآورد تیمهای استقلال و پرسپولیس در روز 10 فروردین ماه سال آینده فرصت بازی را خواهد داشت.
شریفی تاکید کرده است که با توجه به تعهدی که حقیقی در کمیته انضباطی امضا کرده است در صورت تکرار چنین اعمالی از سوی وی، باید رابطه خود را با فوتبال قطع کند.
رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص تخلف حقیقی در بازی تیمش مقابل الوحده امارات گفت: با توجه به اینکه این دیدار تحت نظارت کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شده است، کمیته انضباطی این کنفدراسیون در این رابطه تصمیم گیری خواهد کرد، اما با توجه به وجود بند تخلفات حرفه ای در آئین نامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، این بازیکن را احضار خواهیم کرد و به شدت با او برخورد می کنیم.


  
  

""ژلکو میاچ"" گفت: متاسفانه دوار ژاپنی یک پنالتی مسلم را به سود ما اعلام نکرد تا همچون دیدار با شهرداری تبریز یک پیروزی را از دست بدهیم.
وی ادامه داد: پرسپولیس بازی های خوبی را به نمایش می گذارد اما باید طی روزهای آینده مشکل گلزنی تیم را با انجام تمرینات اختصاصی برطرف کنیم.
میاچ در خصوص اینکه اعلام کرده بود علی دایی می تواند مشکل گلزنی پرسپولیس را برطرف کند اظهار داشت: دایی یک گلزن مادرزادی است و اگر چند کیلوگرم سبکتر بود در همین سن نیز می توانست کمک شایانی به تیم داشته باشد چرا که مهاجمان حال حاضر پرسپولیس قدر فرصت ها را نمی دانند.
وی در خصوص اینکه در مطبوعات اعلام شده بود از زمان حضور وی پرسپولیس بازی های زیباتری را انجام می دهد گفت: اگر در روش بازی تیم تا این حد مفید بوده ام بسیار خوشحال هستم و امیدوارم با کمک دایی دیگر مشکلات را هم برطرف کنیم.
میاچ در خصوص صحبت های سرمربی اتریشی تیم الوحده اظهار داشت: وی یک مربی نامدار است و نباید وقت کشی تیم خود را به پرسپولیس ارتباط می داد چرا که بازیکنان ما در هیچ دقیقه ای از این دیدار به فکر اتلاف وقت نبودند.
گفتنی است؛ دیدار تیم های پرسپولیس و الوحده امارات با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.


  
  

علی دایی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس برابر الوحده عنوان کرد: در ابتدا از تمام تماشاگران که تیم را همراهی و تشویق کردند، تشکر می‌کنم. همه دیدند که در این دیدار ما چقدر موقعیت خلق کردیم اما فقط نتوانستیم گل بزنیم. تیم الوحده در این بازی چه کار کرد؟

 وی ادامه داد: متاسفانه 2 امتیاز حساس را از دست دادیم و نتوانستیم از موقعیت‌هایی که بدست آوردیم استفاده کنیم. مطمئن باشید هر تیمی بجز پرسپولیس در این دیدار بود 3 یا 4 گل می‌زد. ما در تمام کنندگی، مشکل داریم.

 دایی درباره اظهار نظر سرمربی الوحده مبنی بر اینکه پرسپولیس نیز بازی جوانمردانه را رعایت نکرد، یادآور شد: او نظر خود را گفته، همه عالم دیدند که الوحده چه بازی‌ای انجام داد. فقط دروازه‌بان این تیم 10 دقیقه روی زمین دراز کشیده بود و بجز او سایر بازیکنان نیز دقایق بازی را تلف کردند.

 سرمربی پرسپولیس راجع به داور مسابقه تصریح کرد: در این دیدار داور 3 صحنه پنالتی را برای ما اعلام نکرد و در صحنه‌های 40 به 60 نیز به نفع الوحده سوت می‌زد و در بسیاری از صحنه‌ها نیز به ضرر پرسپولیس قضاوت کرد. من به بازیکنانم اعلام کردم که ما باید در بازی به گل دست یابیم نه اینکه به امید داور باشیم، در دیدار برابر الاتحاد نیز یک پنالتی حساس برای ما گرفته نشد.

 دایی اظهار داشت: زمانی که در دقیقه 96 بازیکنم از 6 قدمی توپ را وارد دروازه نمی‌کند، من چکار باید بکنم؟ از دست دادن این موقعیت‌ها باعث می‌شود که ما از کسب 3 امتیاز باز بمانیم. پرسپولیس در این دیدار بسیار سرتر از الوحده بود و این تیم فقط به ضد حمله دل بسته بود.

 وی افزود: در طول مسابقه بجز گلی که الوحده‌ای‌ها به ثمر رساندند نتوانستند موقعیت دیگری را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کند.
 دایی در پاسخ به سؤال مبنی بر اینکه آیا تیم پرسپولیس در این دیدار فردی مانند علی دایی را کم نداشت، گفت: هم اکنون از کجا می‌خواهیم علی دایی پیدا کنیم، ما در ابتدای فصل قصد داشتیم کریم انصاری فرد و محمدرضا خلعتبری را به تیم بیاوریم اما نشد هم اکنون سرمایه ما همین است ما فقط نمی‌توانیم گل بزنیم.

 دایی گفت: خداوکیلی من اگر 10 یا 15 کیلو لاغر کنم می‌توانم برای تیم خوب کار کنم. ما از لحاظ فوتبالی خوب کار می‌کنیم اما تمام‌کننده نداریم. پرسپولیس در بازی گذشته 13 موقعیت گل داشت و در این بازی نیز 8 گل را از دست دادیم. دیگر نمی‌دانم چکار باید بکنم. باید بیشتر تلاش کنیم و این نقص‌ها را از بین ببریم.

 وی عنوان کرد:‌ فوتبال پرسپولیس از خیلی تیم‌های دیگر بهتر است اما در لحظه‌ای که باید گل بزنیم نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم و این می‌شود که 3 امتیاز دیدار را از دست می‌دهیم.

 دایی در پاسخ به این سؤال که آیا عدم وجود شخصی از AFC در ناداوری‌ها علیه ایران تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: ما در گذشته در کنفدراسیون آسیا نماینده داشتیم اما خیلی راحت این موضوع را از دست دادیم و هم اکنون تبعات این موضوع را می‌بینیم. افراد غیر فوتبالی می‌توانستند تأثیرگذار باشند اما ما هیچ نماینده‌ای در AFC نداریم درحالی که عرب‌ها و اماراتی‌ها از این موضوع بسیار بهره می‌برند و هر کاری که دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند. درد ما این است که کسی نیست از حق ما دفاع کند و خیلی راحت حقمان ضایع می‌شود.

 سرمربی پرسپولیس درباره گلزنی بازیکنانش تصریح کرد: به نظرم گلزنی یک امر ذاتی است و بازیکنان مادرزادی گلزن بدنیا می‌آیند و بازیکن در آینده پیشرفت خواهد کرد. ما بازیکنان مصدومی داشتیم و این امر نیز در نتیجه نگرفتن ما تاثیرگذار بود. فکر می‌کردیم هاشمیان بتواند به این دیدار برسد و آرفی مصدوم نیز که به تازگی بهبود یافته بود فقط دو جلسه با تیم تمرین کرد. امیدوارم با برطرف شدن مصدومان اوضاع تیم بهتر شود.


  
  
   1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک