سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دانشی را پنهان کند، گویی نادان است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :8
کل بازدید :109230
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/8
11:53 ص

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، گفت: "اخباری که در خصوص لیست خرید یا فروش بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس منتشر می‌شود کذب محض است و بسیاری از آنها با اهدافی خاص تهیه و منتشر می‌شود."

منصور بیک محمد لو در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص انتشار لیست هایی با عناوین خرید یا فروش بازیکنان که هر چند وقت یک بار منتشر و به باشگاه پرسپولیس منسوب می شود، تصریح کرد: "باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان در خصوص تمدید قرارداد با بازیکنان کنونی و یا جذب بازیکنان جدید، وارد عمل نشده است و اساسا لیستی در این خصوص وجود ندارد. جالب اینکه اسامی تعدادی از بازیکنان کنونی پرسپولیس که در پایان فصل قراردادشان تمام شده و بازیکن آزاد محسوب خواهند شد نیز، بعضا در لیست های فروش دیده می‌شوند. همین موضوع برای قضاوت در خصوص اعتبار چنین لیست‌ها و اخبار نادرستی، کفایت می‌کند."

وی خاطرنشان کرد: "سیاست آقای کاشانی طی سال‌هایی که در فوتبال حضور دارند این بوده است که اقدام برای جذب یا فروش بازیکنان و به طور کلی بستن لیست بازیکنان تیم، کاملا در اختیار سرمربی است و باشگاه به طور مستقل در این خصوص اقدام نمی‌کند. با این تفاسیر، باشگاه پس از پایان فصل، متناسب با نظر کادر فنی اقدام به جذب یا خارج نمودن بازیکنان از لیست کرده و طرفین مختار به اتخاذ تصمیم در این خصوص هستند."

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: "ما بازی‌های حساسی را در لیگ برتر و جام حذفی پیش رو داریم و این حاشیه سازی ها بعضا با اهدافی خاص و برای تحت الشعاع قرار دادن فضای داخلی تیم منتشر می‌شود. متاسفانه همیشه در پایان فصل، چنین اخباری منتشر می‌شود و عده‌ای بدون توجه به اصول حرفه‌ای و حاشیه امن تیم‌ها اقدام به حاشیه‌سازی در راستای منافع و اهداف خود می‌کنند. با این حال مجموعه باشگاه پرسپولیس در شرایط کنونی تنها به بازی‌های آینده در لیگ برتر و جام حذفی و موفقیت در این دیدارها فکر می‌کند."

وی همچنین درباره خبر منتشر شده در خصوص قهر کاشانی در پایان دیدار با الوحده توسط یکی از خبرگزاری‌ها و تکذیب آن توسط همان خبرگزاری، گفت:" متاسفانه این خبرگزاری که نماینده آنها در این سفر همراه تیم پرسپولیس بود، خبر نادرستی را به تهران منتقل کرد. پیگیری‌های ما باعث تکذیب خبر از سوی آنها شد و به ما اعلام کردند خبرنگار دیگری که در ورزشگاه حضور داشته این خبر نادرست را به آنها داده است. این در حالی است که آقای کاشانی تا پایان بازی در ورزشگاه حضور داشتند و پس از بازی نیز به اتفاق سفیر محترم ایران و همراهان وی به رختکن پرسپولیس آمدند و به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید گفتند. آقای دایی و بازیکنان نیز گواه این موضوع هستند. بهرحال در خصوص پخش چنین اخبار و شایعاتی، فقط می‌توانیم ابراز تاسف کنیم. امیدواریم همکاران و دوستانمان در مطبوعات و خبرگزاری ها برای انتشار اخبار، رعایت انصاف را داشته و بر اساس اصول حرفه‌ای، به صحت و سقم آنها نیز دقت کافی را داشته باشند."


  
  

خبرگزاری برنا خبر نادرست خود درباره قهر حبیب کاشانی از اردوی پرسپولیس در امارات را تکذیب کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،این خبرگزاری که بر اساس شنیده های خبرنگار اعزامی خود به امارات، خبر از ترک ورزشگاه آل نهیان در دقایق پایانی از سوی حبیب کاشانی و قهر وی داده بود در اصلاحیه ای نوشته است:" تحقیقات ما حاکی از آن است که کاشانی تا پایان بازی در ورزشگاه حاضر بوده است. به همین منظور برنا لازم می داند که این خبر را اصلاح کند."

"برنا" در اصلاحیه خبر خود آورده است:" کاشانی نه تنها تا پایان بازی در ورزشگاه حضور داشته، بلکه وارد رختکن قرمزپوشان شده و به آنها خسته نباشید گفته است."

در توضیح این خبرگزاری در خصوص این خبر نادرست آمده است:" خبرنگار ما در ابوظبی می گوید که این خبر را بر اساس صحبتی که ورد زبان خبرنگاران بوده، روی خروجی خبرگزاری گذاشته و تحقیقات ما حاکی از آن است که کاشانی تا پایان بازی در ورزشگاه حاضر بوده است. به همین منظور برنا لازم می داند که این خبر را اصلاح کند."


  
  

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز (چهارشنبه) به تهران بازگشت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 14:05 امروز با پرواز شماره 343 هواپیمایی الاتحاد عازم کشورمان شد.

پرسپولیسی‌ها ساعت 16:45 وارد فردوگاه امام (ره) در تهران شدند.


  
  

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته سی و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) در حالی اعلام شد که سعید مظفری زاده قضاوت دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اسامی داوران، برنامه مسابقات، زمان و مکان دیدارهای هفته سی و سوم بشرح ذیل اعلام شد:

یکشنبه 25 اردیبهشت 1390

سپاهان – پرسپولیس (ورزشگاه ذوب آهن فولادشهر اصفهان) ساعت 18

داوران: سعید مظفری زاده – حیدر شکور – مسعود فرح نیا – رحیم مهرپیشه – فریدون اصفهانیان

نفت تهران – ذوب آهن (ورزشگاه تختی تهران) ساعت 18

داوران: محسن ترکی – داود رفعتی – سعید زارع – محمد ملکی – ابراهیم میرزابیگی

استقلال تهران – ملوان انزلی (ورزشگاه آزادی تهران) ساعت 18

داوران: محمود رفیعی – محمدرضا ابوالفضلی – محسن فریمانی – رضا کرمانشاهی – حاتم بک پور

تراکتورسازی تبریز – سایپا (ورزشگاه یادگام امام «ره» تبریز) ساعت 18

داوران: محسن قهرمانی – رضا سخندان – بابک داوری – ایرج ساعدی – حسین نجاتی

فولاد خوزستان – پاس (ورزشگاه تختی اهواز) ساعت 18

داوران: سعید بخشی زاده – حسین خانبان – حمید نظری – قاسم واحدی – حسین عسگری

مس کرمان – شاهین (ورزشگاه باهنر کرمان) ساعت 18

داوران: تورج حق وردی – مرتضی کریمی – مجید ویشگاهی – موسی  الرضا ارغوانی – محمدعلی فروغی

صبای قم – نفت  آبادان (ورزشگاه یادگار امام «ره» قم) ساعت 17 

داوران: اشکان خورشیدی – علیرضا کهوری – بهرام کیانی – محمدرضافغانی – سیدرضا غیاثی

استیل آذین – شهرداری تبریز (ورزشگاه دستگردی تهران) ساعت 18

داوران: هدایت ممبینی – حسن کامرانی فر – سعید علی نژادیان – سیدحسین زرگر – محمدرضا فلاح

پیکان – راه آهن  (ورزشگاه شهید رجایی قزوین) ساعت 18

داوران: علیرضا فغانی – رسول فروغی – محمدرضا منصوری – جمشید محمدی – زاهد بحرینی.


  
  

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات روز پنجشنبه را تعطیل اعلام کرد و سرخپوشان قبل از رویارویی با تیم سپاهان، روزهای جمعه و شنبه به تمرین خواهند پرداخت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس امروز (چهارشنبه) وارد تهران می شود و به دلیل خستگی بازیکنان، فردا (پنجشنبه) به استراحت خواهند پرداخت. این در شرایطی است که سرخپوشان باید روز یکشنبه به مصاف سپاهان بروند، به همین جهت، این تیم تنها یک جلسه تمرینی مفید را پشت سر می گذارد، چرا که تمرین روز شنبه سبک و شاداب خواهد بود.

گفتنی است؛ سرخپوشان روز جمعه ساعت 17:30 تمرین می کنند و روز شنبه نیز قبل از ترک تهران، از ساعت 16:30 آخرین جلسه تمرینی خود را برگزار خواهند کرد.


  
  

تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه جهت دیدار با سپاهان عازم اصفهان می شود و در هتل عباسی این شهر اسکان می یابد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان در هفته سی و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) در اصفهان میهمان سپاهان می باشند.

بر همین اساس، پرسپولیس روز شنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه، آخرین تمرین خود قبل از مصاف با سپاهان را برگزار کرده و ساعت 19:15 تهران را به مقصد اصفهان ترک می کند.

گفتنی است؛ دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان ساعت 18 روز یکشنبه برگزار می شود و کاروان پرسپولیس پس از این مسابقه، ساعت 23 فرودگاه اصفهان را به مقصد فرودگاه مهرآباد ترک می کند.


  
  

تیم فوتبال پرسپولیس امروز (چهارشنبه) از امارات وارد تهران می شود و روز شنبه هفته آینده برای دیدار با سپاهان، عازم اصفهان خواهد شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت پس از برگزاری آخرین دیدار خود از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، امروز (چهارشنبه) پس از پرواز ساعت 14:05 از ابوظبی امارات، وارد خاک ایران می شود.

بر همین اساس، تیم پرسپولیس برای انجام دیدار هفته سی و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال، شنبه تهران را به مقصد اصفهان ترک می کند.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و سپاهان روز یکشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه در اصفهان برگزار می شود که سرخپوشان بعد از برگزاری این دیدار، عازم تهران می شوند.


  
  

سرخپوشان تهرانی، امشب در اردوی پیش از بازی با الاتحاد از حبیب کاشانی تجلیل کردند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تهرانی امشب (دوشنبه شب) به مناسبت روز معلم، از حبیب کاشانی تجلیل کردند.

در جریان برنامه روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در هتل المپبک که همچون همیشه در  اردوی پرسپولیسی‌ها برگزار شد، محمود خوردبین و حسین عبدی به نمایندگی از پرسپولیسی‌ها دسته گلی را به سرپرست باشگاه پرسپولیس اهداء کردند.

کیک کوچکی نیز به همین مناسبت تهیه شده بود که بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در کنار کاشانی با آن عکسی به یادگار گرفتند.

#msg-error { background: url("http://fc-perspolis.com/MyAdmin/images/error.png") no-repeat scroll 0.5em 50% rgb(255, 241, 237); border: 1px solid rgb(153, 0, 0); color: rgb(130, 0, 0); text-align: right; font-family: tahoma; font-size: 8pt; margin: 0.15em auto 1.2em; padding: 0.5em 0.5em 0.5em 2.8em; }#msg-success { background: url("http://fc-perspolis.com/MyAdmin/images/success.png") no-repeat scroll 0.5em 50% rgb(244, 253, 239); border: 1px solid rgb(63, 147, 5); color: rgb(13, 117, 4); text-align: right; font-family: tahoma; font-size: 8pt; margin: 0.15em auto 1.2em; padding: 0.5em 0.5em 0.5em 2.8em; }

  
  

در ادامه تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس، سرخپوشان از ساعت 11 صبح امروز در سالن آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین بدنسازی امروز (پنجشنبه) سرخپوشان از ساعت 11 صبح، زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

جلال اکبری، سپهر حیدری و غلامرضا رضایی به دلیل مصدومیت غایب بودند.

کلیه بازیکنان پس از گرم کردن بدن ها به صورت گروهی با دستگاه بدنسازی تمرین کردند.

علی دایی سرمربی سرخپوشان با لباس شخصی در سالن آکادمی ملی المپیک حضور یافت و تمرینات را زیر نظر گرفت.

تمرین امروز به مدت یک ساعت به طول انجامید و بازیکنان پس از انجام تمرینات بدنسازی، بدن ها را سرد کرده و سالن آکادمی را ترک کردند.

گفتنی است؛ آخرین جلسه تمرین سرخپوشان قبل از سفر به امارات، روز شنبه ساعت 17:30 در مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار خواهد شد.

#msg-error { background: url("http://fc-perspolis.com/MyAdmin/images/error.png") no-repeat scroll 0.5em 50% rgb(255, 241, 237); border: 1px solid rgb(153, 0, 0); color: rgb(130, 0, 0); text-align: right; font-family: tahoma; font-size: 8pt; margin: 0.15em auto 1.2em; padding: 0.5em 0.5em 0.5em 2.8em; }#msg-success { background: url("http://fc-perspolis.com/MyAdmin/images/success.png") no-repeat scroll 0.5em 50% rgb(244, 253, 239); border: 1px solid rgb(63, 147, 5); color: rgb(13, 117, 4); text-align: right; font-family: tahoma; font-size: 8pt; margin: 0.15em auto 1.2em; padding: 0.5em 0.5em 0.5em 2.8em; }

  
  

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین دیدار از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که به صورت تشریفاتی برگزار می شود را در ابوظبی برابر تیم الوحده برگزار می کند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان آخرین جلسه تمرینی خود را قبل از سفر به امارات، روز شنبه ساعت 17:30 برگزار می کنند.

بر همین اساس، کاروان پرسپولیس یکشنبه ساعت 17:40 تهران را به مقصد ابوظبی ترک می کند و اولین جلسه تمرینی این تیم در شهر ابوظبی پس از حضور سرخپوشان در امارات برگزار خواهد شد.

تمرین قبل از بازی نیز، روز دوشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه از ساعت 20:30 در ورزشگاه اختصاصی الوحده برگزار می شود و دیدار برگشت پرسپولیس برابر الوحده امارات روز سه شنبه ساعت 20:30 انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 14:05 روز چهارشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه ابوظبی را به مقصد تهران ترک می کند.


  
  
   1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک