سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ارزش مرد به اندازه همت اوست و صدق او به مقدار جوانمردى‏اش و دلیرى او به میزان ننگى که از بدنامى دارد و پارسایى او به مقدار غیرتى که آرد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :34
بازدید دیروز :25
کل بازدید :109777
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/31
11:38 ص

مهدی محمدنبی قائم مقام باشگاه پرسپولیس در دهه هفتاد با وجودیکه چند سالی است در فدراسیون فوتبال سمت دبیر کلی را عهده دار است، همچنان روی تیم محبوبش تعصب دارد، چون روزهای به یادماندنی را با سرخ پوشان در دفتر خاطراتش ثبت کرده است.

وی در مورد بازی روز چهارشنبه سرخپوشان برابر الوحده امارات به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: با وجودیکه پرسپولیس بازی های لیگ قهرمانان آسیا را خوب شروع نکرد، اما با توجه به پتاسنیل مطلوب و بازی های قابل قبولی که در لیگ برتر ارائه داده، مطمئنا در اولین بازی خانگی در آسیا با انگیزه و منسجم قدم به میدان خواهد گذاشت و سربلند از میدان خارج می شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال به حضور پرسپولیس در لیگ باشگاههای آسیا در دهه هفتاد اشاره می کند و می گوید: در دهه هفتاد، پرسپولیس چهار مرتبه در جام باشگاههای آسیا شرکت کرد که در هر چهار دوره به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

وی ادامه داد: در سه دوره به مقام سوم رسیدیم و یک بار نیز مقام چهارم این رقابت ها را کسب کردیم. اما بهترین خاطره نبی از حضور در این مسابقات به رویارویی با تیم آلیمای قزاقستان مربوط می شد که در شهریور سال 75 بود. پرسپولیس که بازی رفت را در زمین برفی قزاقستان سه بر صفر به حریف واگذار کرده بود، در بازی برگشت با حساب 5 بر صفر برنده شد تا راهی مرحله نهایی شود.

نبی در پایان گفت: برای چهار نماینده ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم آنها نمایندگان خوبی برای کشورمان باشند و از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک