سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش خود را نادانى میانگارید ، و یقین خویش را گمان مپندارید ، و چون دانستید دست به کار آرید ، و چون یقین کردید پاى پیش گذارید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :38
بازدید دیروز :25
کل بازدید :109781
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/31
12:17 ع

سپهر حیدری  گفت: باتوجه به تمرینات خوب و منسجمی که داشتیم به دنبال این هستیم تا مقابل الوحده یک نتیجه خوب را کسب کنیم. ما باید نشان دهیم که پرسپولیس یک تیم آسیایی است.
وی افزود: برای اینکه نشان بدهیم که در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم قطعا فردا به حضور هواداران‌ بیش از هر چیزی نیاز داریم. می‌دانم که آنها را خیلی اذیت کردیم اما آنها باید ما را ببخشند.
حیدری خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم مثل همیشه هیچ وقت در شرایط سخت ما را تنها نگذاشته‌اند و به همین دلیل چهارشنبه در بازی مقابل الوحده منتظر آنها هستیم تا به یک پیروزی شیرین برسیم.
وی ادامه داد: با شناختی که از هواداران پرسپولیس دارم، اطمینان دارم نیمی از ورزشگاه آزادی پر می‌شود.
حیدری در خصوص تیم فوتبال الوحده نیز گفت: همه می‌دانند که الوحده تیمی بسیار خوب و قدرتمندی است آنها تیم اول امارات هستند. در جدول لیگ امارات هم مشخص است که بسیار خوب کار کرده‌اند. از آنها شناخت خوبی داریم. فیلم بازی‌های آخر آنها را در روزهای آنالیز کرده‌ایم تا شناخت بیشتری پیدا کنیم. می‌دانیم که با حریف سرسختی طرف هستیم و به نظر من گروه پرسپولیس واقعا گروه مرگ است.
حیدری یادآور شد: برای صعود از گروه مرگ باید در دیدارهای داخلی و حتی مسابقات خارج از خانه نیز به پیروزی برسیم تا بتوانیم از گروه مرگ صعود کنیم. انتظارها از تیم ما بسیار بالا است بنابراین ما باید از گروه مرگ صعود کنیم.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک