سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ارزش مرد به اندازه همت اوست و صدق او به مقدار جوانمردى‏اش و دلیرى او به میزان ننگى که از بدنامى دارد و پارسایى او به مقدار غیرتى که آرد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :38
بازدید دیروز :25
کل بازدید :109781
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/31
12:17 ع

 آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران قبل از دیدار مقابل الوحده امارات در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 12 ظهر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
 این تمرین که به مدت 45 دقیقه طول کشید، بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن بدن‌های خود با کار با توپ‌ پرداختند.

 * هر کدام از بازیکنان که خبرنگاران را کنار زمین می‌دیدند از آنها درخواست می‌کردند تا مطلبی از حضور هواداران در بازی فردا مقابل الوحده امارات را به رشته تحریر در بیاورند. آنها می‌گفتند که ما به وجود حداقل 50 هزار هوادار نیاز داریم.

 * غلامرضا رضایی و هادی نوروزی تمرینات ویژه‌ای را نسبت به سایر بازیکنان برگزار کردند. این 2 بازیکن برای بازی فردا مشکلی ندارند.

 * یحیوی، مربی دروازه بان‌های پرسپولیس دقایقی با حقیقی و رحمان احمدی به گفت و گو پرداخت. وی تمرینات ویژه‌ای را که بیشتر ارسال توپ‌های بلند در محوطه 18 قدم بود را برای دروازه‌بانان در نظر گرفته بود.

 * وحید هاشمیان نیز به دلیل مصدومیت اختصاصی تمرین کرد. او دقایقی با بازیکنان درباره بازی فردا به گفت و گو پرداخت.

 * دایی در تمرین امروز بیشتر تمرکز خود را روی مهاجمان دوخته بود. او اصرار زیادی داشت که توپ‌های ارسالی از کنار هدفمند بر روی دروازه‌ حریف ارسال شود. دایی همچنین دقایقی با رضایی به گفت و گو پرداخت.

 * فریادهای میاچ نیز در تمرین امروز در نوع خود جالب بود. او بازیکنان را به شور و نشاط بیشتر دعوت می‌کرد.

 * تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز راهی هتل المپیک شد. قرار است امشب 2 فیلم از مسابقات قبلی الوحده در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ امارات آنالیز شود.

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک