سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه مرد با ایمان برادر خود را خشمگین ساخت ، میان خود و او جدائى انداخت . [ گویند : حشمه و أحشمه ، چون او را بخشم آورد . و گفته‏اند شرمگین شدن و خشم آوردن را براى او خواست . و آن گاه جدائى اوست ] . [ و اکنون هنگام آن است که گزیده‏هاى سخن امیر مؤمنان علیه السّلام را پایان دهیم ، حالى که خداى سبحان را بر این منّت که نهاد و توفیقى که به ما داد سپاس مى‏گوییم . که آنچه پراکنده بود فراهم کردیم و آنچه دور مى‏نمود نزدیک آوردیم . و چنانکه در آغاز بر عهده نهادیم بر آنیم که برگهاى سفید در پایان هر باب بنهیم تا آنچه از دست شده و به دست آریم در آن برگها بگذاریم . و بود که سخنى پوشیده آشکار شود و از آن پس که دور مینمود به دست آید . و توفیق ما جز با خدا نیست . بر او توکل کردیم و او ما را بسنده و نیکوکار گزار است . و این در رجب سال چهار صد از هجرت است و درود بر سید ما محمد خاتم پیمبران و هدایت کننده به بهترین راه و بر آل پاک و یاران او باد که ستارگان یقین‏اند . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :43
بازدید دیروز :25
کل بازدید :109786
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/31
1:18 ع

سرمربی تیم فوتبال الوحده گفت: بازی کردن در برابر پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا برای بازیکنان ما سرشار از انگیزه است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جوزف هلس برگر سرمربی اتریشی تیم فوتبال الوحده امارات در کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپولیس که عصر امروز (سه شنبه) در سالن کنفرانس هتل اسپیناس برگزار شد، افزود: پرسپولیس را به عنوان یک تیم هجومی می شناسم. این تیم بازیکنان سرعتی زیادی دارد که از فضاهای بدست آمده بخوبی استفاده می کنند. ما در برابر هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی ساده ای پیش رو نخواهیم داشت.

سرمربی تیم الوحده با اشاره به غیبت چند مهره کلیدی خود در این بازی به ویژه محمد خمیس مدافع این تیم گفت: خمیس به خاطر درگیر بودن با امتحاناتش نتوانست ما را همراهی کند. همچنین بهترین گلزن تیم ما که هفته گذشته نیز برای ما یک گل حساس به ثمر رساند، در این بازی همراه ما نیست و این برای ما یک ضایعه است اما فوتبال را باید ادامه داد و تلاش می کنیم این نقیصه را جبران کنیم. بهترین راه حل هم این است که آماده ترین بازیکنانمان را جایگزین آنها کنیم.

جوزف  هلس برگر در پاسخ به سوالی که تاکتیک تیم های عربی در برابر تیم های ایرانی را دفاعی توصیف کرد، گفت: تاریخچه بازیهای تیم های عربی که به ایران آمده اند را نمی دانم و اهمیت هم ندارد. در حال حاضر وظیفه من این است که تیم الوحده را برای ارائه یک بازی خوب در برابر پرسپولیس آماده کنم.

او درباره شانس صعود الوحده و یا پرسپولیس از این گروه گفت: ما باید در تمام بازیها طوری به میدان برویم که صعودمان از این گروه مسجل شود.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک