سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که حاجت به مؤمن برد چنان است که حاجت خود به خدا برده و آن که آن را به کافر برد چنان است که از خدا شکایت کرده . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :54
بازدید دیروز :25
کل بازدید :109797
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/31
3:23 ع

کاپیتان تیم فوتبال الوحده امارات گفت: با علی دایی و افشین پیروانی در تیم السد قطر همبازی بوده ام و می دانم آنها چهره های بسیار معروف و شاخصی هستند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، معتضد عبداله کاپیتان و دروازه بان اول تیم فوتبال الوحده امارات که به همراه سرمربی این تیم در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های پرسپولیس و الوحده حضور یافته بود، تصریح کرد: با شناختی که از علی دایی دارم، تعجب می کنم که چطور پرسپولیس در برابر تیم الاتحاد با حساب 3 بر یک نتیجه را واگذار کرد.

وی افزود: تا جایی که اطلاع دارم، حضور دایی در پرسپولیس با تغییرات مثبتی همراه بوده و با توجه به ویژگی های ایشان این تیم حالت هجومی دارد.

کاپیتان الوحده درباره بازی فردا گفت: پرسپولیس و علی دایی تفکرات هجومی دارند و من اینجا یک حس دوگانه دارم. هم می خواهم که پرسپولیس هجومی بازی کند و هم به خاطر خودمان از این تاکتیک روی گردانم.

کاپیتان تیم الوحده درباره شناخت خود از فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: من با تیم های العین و تیم ملی عربستان به ایران آمده ام و آخرین بازی خودم در ایران را در برابر تیم پاس انجام داده ام که آن دیدار با نتیجه 3 بر 3 تمام شد. من شناخت خوبی از تیمها و بازیکنان ایرانی دارم و امیدوارم فردا دو تیم بتوانند یک بازی خوب و جذاب را به نمایش بگذارند.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک