سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به خدا سوگند، آن که دنیا را دوست دارد و باجز ما دوستی می کند، خدا را دوست ندارد . هرکه حقّ ما رابشناسد و ما را دوست بدارد، در حقیقت، خداوند ـ تبارک وتعالی ـ را دوست داشته است . [.امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :54
بازدید دیروز :16
کل بازدید :109557
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/20
11:28 ع

""ژلکو میاچ"" گفت: متاسفانه دوار ژاپنی یک پنالتی مسلم را به سود ما اعلام نکرد تا همچون دیدار با شهرداری تبریز یک پیروزی را از دست بدهیم.
وی ادامه داد: پرسپولیس بازی های خوبی را به نمایش می گذارد اما باید طی روزهای آینده مشکل گلزنی تیم را با انجام تمرینات اختصاصی برطرف کنیم.
میاچ در خصوص اینکه اعلام کرده بود علی دایی می تواند مشکل گلزنی پرسپولیس را برطرف کند اظهار داشت: دایی یک گلزن مادرزادی است و اگر چند کیلوگرم سبکتر بود در همین سن نیز می توانست کمک شایانی به تیم داشته باشد چرا که مهاجمان حال حاضر پرسپولیس قدر فرصت ها را نمی دانند.
وی در خصوص اینکه در مطبوعات اعلام شده بود از زمان حضور وی پرسپولیس بازی های زیباتری را انجام می دهد گفت: اگر در روش بازی تیم تا این حد مفید بوده ام بسیار خوشحال هستم و امیدوارم با کمک دایی دیگر مشکلات را هم برطرف کنیم.
میاچ در خصوص صحبت های سرمربی اتریشی تیم الوحده اظهار داشت: وی یک مربی نامدار است و نباید وقت کشی تیم خود را به پرسپولیس ارتباط می داد چرا که بازیکنان ما در هیچ دقیقه ای از این دیدار به فکر اتلاف وقت نبودند.
گفتنی است؛ دیدار تیم های پرسپولیس و الوحده امارات با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک