سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشک عطرى است نیکو . بردن آن آسان و بوى خوش آن پرورنده دماغ انسان . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :28
بازدید دیروز :16
کل بازدید :109531
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/20
3:19 ع

علیرضا حقیقی در پی حرکتی که در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران در مقابل تماشاگران تیم شاهین بوشهر انجام داد با این محرومیت مواجه شده است.
البته این محرومیت با احتساب چند جلسه محرومیتی است که حقیقی به طور موقت به آن محکوم شد. حقیقی همچنین باید مبلغ 300 میلیون ریال نیز به عنوان جریمه نقدی پرداخت کند.
بنا بر سخنان مجتبی شریفی رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، حقیقی در بازی تیم پرسپولیس در مقابل ملوان که روز یکشنبه هفته آینده در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر برگزار می شود نمی تواند درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد، اما در شهرآورد تیمهای استقلال و پرسپولیس در روز 10 فروردین ماه سال آینده فرصت بازی را خواهد داشت.
شریفی تاکید کرده است که با توجه به تعهدی که حقیقی در کمیته انضباطی امضا کرده است در صورت تکرار چنین اعمالی از سوی وی، باید رابطه خود را با فوتبال قطع کند.
رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص تخلف حقیقی در بازی تیمش مقابل الوحده امارات گفت: با توجه به اینکه این دیدار تحت نظارت کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شده است، کمیته انضباطی این کنفدراسیون در این رابطه تصمیم گیری خواهد کرد، اما با توجه به وجود بند تخلفات حرفه ای در آئین نامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، این بازیکن را احضار خواهیم کرد و به شدت با او برخورد می کنیم.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک