سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنگام فتنه چون شتر دو ساله باش نه پشتى تا سوارش شوند و نه پستانى تا شیرش دوشند چنان زى که در تو طمع نبندند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :16
کل بازدید :109519
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/20
11:8 ص

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت 16 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر پیگیری شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن بدن‌های خود به کارهای سرعتی پرداختند و سپس به دو گروه تقسیم شدند.
گروه اول که بازیکنان ثابت پرسپولیس بودند به مدت 20 دقیقه به کار با توپ پرداختند و گروه دوم نیز که بیشتر بازیکنان ذخیره بودند زیر نظر میاچ به کار با توپ،‌حفظ توپ و پرسینگ، ارسال پاس، ‌سانتر از جناحین و شوت به دروازه و فوتبال دست گرمی در قالب دو گروه پرداختند.
در این فوتبال دست‌گرمی برای تیم سفید، مهدی شیری 3 گل ،‌آرفی 2 گل، تیاگو یک گل به ثمر رساندند و برای تیم قرمز نیز امیرحسین فشنگچی سه گل، زارعی دوگل و حلافی یک گل به ثمر رساندند.

* تمرین امروز در شرایطی برگزار شد که هیچ بازیکنی غایب نبود.

* علی دایی در ابتدای تمرین 10 دقیقه برای بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت. سپس نظاره‌گر تمرین شد.

* حسین عبدی در تمرین امروز دقایقی همپای سایر بازیکنان پا به توپ شد.

* وحید هاشمیان و علیرضا محمد دو مصدوم پرسپولیس در تمرین امروز ابتدا به صورت اختصاصی کارهای قدرتی سپس سرعتی انجام دادند و در پایان به کارهای ساده با توپ پرداختند.

* بازیکنان اصلی پس از 25 دقیقه محل تمرین را ترک کردند.

* ابراهیم شکوری به دلیل سه کارته بودن تنها نیم ساعت تمرینات اختصاصی انجام داد.

* برخورد گرم علیرضا حقیقی با هواداران در تمرین امروز در نوع خود بسیار جالب بود.

* دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشته و با بازیکنان و دایی برخورد بسیار گرمی داشتند.

* مازیار زارع پس از اینکه تمریناتش با بازیکنان اصلی به پایان رسید در کنار دایی نشست و نظاره‌گر تمرین شد. او به صحبت‌های اختصاصی با سرمربی قرمزپوشان پرداخت.

* در فوتبال دست‌گرمی در صحنه‌ای که محمدمنصوری پا به توپ شد با حرکت خشن تیزرو روبرو گردید. همین مورد باعث شد تا منصوری اعتراض کند و به تیزرو در خصوص حرکات خشنش تذکر دهد اما پس از اینکه دایی با این صحنه مواجه شد تمرین را قطع کرد و منصوری را کنار زمین فرا خواند و سپس به او تذکری بسیار جدی داد.

* تمرین امروز پرسپولیس ساعت 18:40 به پایان رسید.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک