سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقصود از روزی گوارا، دانش است . [امام باقر علیه السلام درباره این کلام خدای متعال «و ما آنها را از چیزهای گوارا روزی دادیم»فرمود]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :57
کل بازدید :109681
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/29
1:5 ع

محمد پنجعلی ضمن بیان این مطلب افزود: پرسپولیس در فصل جاری نتایج خوبی کسب نکرده است اما حداقل در بازی آخر مقابل استقلال حق این تیم شکست نبود. پرسپولیس در بازی با استقلال نتیجه را باخت اما فوتبال را برد. برخلاف دیدارهای گذشته در دیدار با استقلال پرسپولیس عملکرد فنی خوبی داشت اما نتوانست از شانس‌های زیاد خود برای پیروزی استفاده کند.

 وی فشار و استرس را از عوامل بازدارنده مهاجمان تیم پرسپولیس در دیدار با استقلال برشمرد و گفت: تیم در فصل جاری نتایج خوبی کسب نکرده است. بازیکنان تمام توان خود را معطوف به پیروزی در دیدار با استقلال کرده بودند. به همین خاطر فشار و استرس زیادی روی دوش آنها بود. از آنجائیکه طی دقایق ابتدایی شانس‌های گلزنی از دست رفت، اعتمادبنفس بازیکنان کاهش یافت و همین مسئله روی عملکرد تیم تاثیر منفی گذاشت.

 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درگیر شدن با حواشی را از دیگر مشکلات تیم خواند و گفت: رقابت در فوتبال ایران نابرابر است. برخی تیم‌ها پشت‌شان به بیت المال گرم است و هیچ کمبودی ندارند. آنها بازیکن دارند، پول و امکانات دارند و هیچ کمبودی را احساس نمی کنند. به همین خاطر در رقابتی که منصفانه نیست از پرسپولیس و استقلال پیشی می گیرند. با این شرایط اگر یکی از این دو تیم ضعف فنی هم داشته باشند، خیلی راحت در رقابت با تیم‌های متمول جا می مانند.

 پنجعلی در ادامه افزود: پرسپولیس ضعف فنی دارد. در برخی پست‌ها با کمبود بازیکن مواجه است. متاسفانه این تیم یارگیری خوبی نکرده است و تیمی هم که خوب یارگیری نکند، در طول لیگ با مشکل مواجه است. البته باید دید دلیل خوب یارگیری نکردن پرسپولیس چیست. این تیم به دلیل مشکلات مالی که از آن یاد کردم، نتوانست مهره‌هایی که مدنظر داشت را جذب کند و بازیکنان شاخص به تیمهای رفتند که شرایط مالی بهتری نسبت به پرسپولیس داشتند.

 وی همچنین در خصوص نقش علی دایی در ناکامی های پرسپولیس گفت: درست نیست فقط یک نفر را در ناکامی پرسپولیس مقصر بدانیم. یعنی بگویم، دایی عامل شکست‌های پرسپولیس بوده است. من هم قبول دارم پرسپولیس مشکل فنی دارد اما آیا دایی فقط در این ناکامی دخیل بوده است؟ درست نیست فقط توپ را به زمین دایی بیاندازیم. اگر در پیروزی همه سهیم هستند، در ناکامی‌ها فقط نباید یک نفر را مقصر بدانیم.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک