سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در جوانی، سخت در عبادت کوشا بودم .پدرم به من فرمود : «پسرکم ! کمتر از آنچه می بینم ، خودت رارنجه ساز که خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هرگاه بنده ای را دوست بدارد، از او به کم خشنود می شود» . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :23
بازدید دیروز :57
کل بازدید :109687
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/29
2:38 ع

مجید فرخزادی در مورد آخرین وضعیت انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب افزود: بحث شیرین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تا پایان فروردین ماه حل و فصل خواهد شد!

 عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا خودش هم در هیئت مدیره جدید حضور دارد؟، گفت: من همیشه کنار پرسپولیس بوده و آماده خدمت به این تیم و هوادارانش هستم.

 وی در مورد شکست پرسپولیس برابر استقلال در شهرآورد هفتادم ضمن بیان مطلب فوق گفت: پرسپولیس در آن دیدار موقعیت‌های بیشتری داشت اما در یک ضربه غافلگیرکننده دروازه‌اش را روی تیم استقلال باز شده دید، گرچه اگر بازیکنان این تیم از فرصت‌هایشان بهتر استفاده می‌‎کردند، پرسپولیس چنین نتیجه‌ای را کسب نمی‌کرد.
 
 وی در مورد اینکه آیا مشکل پرسپولیس علی دایی است؟، اضافه کرد: علی دایی زحمتش را می‌کشد و تیمش هم در این دیدار خوب بازی کرد. آنها موقعیت‌های زیادی هم داشتند اما به نظر می‌رسد پرسپولیس تمام کننده خوبی ندارد.
 
 مشاور رئیس سازمان تربیت بدنی در این خصوص افزود: باید مسئولان فکری برای این مشکل کنند زیرا این خلا تمام زحماتی که برای این تیم کشیده می‌شود را هدر می‌دهد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک