هر کس دانش خود را به رخ مردم کشد، خداوند او را روز قیامت انگشت نما کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :18
بازدید دیروز :57
کل بازدید :109682
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/29
1:12 ع

محمد علی یحیوی درباره شرایط 2 دروازه‌بان پرسپولیس در آستانه بازی با بنیادکار ازبکستان اظهار داشت: حقیقی و احمدی در شرایط خوبی به سر می برند و ما آنها را برای بازی با بنیادکار آماده می‌ کنیم. در این بازی اول از هر چیز باید سعی کنیم که گل نخوریم.

یحیوی در مورد بازی با بنیادکار گفت: با توجه به 2 نتیجه قبلی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل بنیادکار محکوم به پیروزی هستیم. البته پیروزی مقابل بنیادکار در خانه خودش کار سختی است، اما یکدل شده ایم که نتیجه بگیریم. متاسفانه در این مسابقه 2 بازیکن خوب خود را نداریم اما بازیکنان جایگزین باید خودشان را نشان دهند و جواب اعتماد دایی را بدهند.

وی تاکید کرد: این طور نیست که پرسپولیس نتیجه خوبی نگرفته باشد یا خوب بازی نکند. متاسفانه توپ های ما گل نمی شود. زمان به دایی کمک می کند تا تیم را از این شرایط خارج کند.

وی در مورد حمایت های حبیب کاشانی از دایی عنوان کرد: این حمایت مثال زدنی است. باشگاه پرسپولیس باید از کاشانی تشکر کند و بابت این نوع مدیریت به وی تبریک بگوید. ما هم به دنبال این هستیم که در پی این حمایت ها نتیجه بگیریم. کاشانی نشان داد که یک مدیر ورزشی است. اگر علی دایی در تیم ملی هم همین طور حمایت می شد، می توانست با تیم ملی به موفقیت برسد.
مربی دروازه بان های پرسپولیس در مورد دربی و شکست مقابل استقلال تصریح کرد: من سابقه حضور در هر 2 تیم را دارم، اما اگر در مورد این بازی از هر کارشناسی سوال پرسیده شود برنده واقعی را پرسپولیس می دانند. ما به قانون فوتبال باختیم؛ در فوتبال وقتی گل نزنید، گل خواهید خورد و بازنده میدان خواهید شد. استقلال هم از تک موقعیت خود نهایت استفاده را بردند و 3 امتیاز را به دست آورد


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک