سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«بی گمان ابراهیم (خود به تنهایی) امتی مطیع خداوند وپاکدین بود و از مشرکان نبود .»، روایت شده است که وی آموزگار نیکی ها بود . [در تفسیر سخن خدای متعال]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :57
کل بازدید :109680
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/29
12:38 ع

سپهر حیدری در نشست مطبوعاتی دیدار تیم‌های بنیادکار و پرسپولیس گفت: خوشحالم که به ازبکستان آمدیم و می‌دانم که در مقابل بنیادکار بازی سختی داریم. هر دو تیم در بازی فردا به دنبال پیروزی هستند و می‌دانم که بنیادکار در بازی گذشته ضمن ارائه یک بازی خوب به حقش نرسید. ما هم قاطعانه به میدان می‌آئیم و به دنبال هدف خود که کسب هر 3 امتیاز است، هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه شناختی از مهاجمان بنیادکار دارد، عنوان کرد: من با اسم‌ها کاری ندارم و فقط می‌دانم که تیم حریف مهاجمان خوبی دارد. ما آنها را آنالیز کردیم و از این تیم شناخت خوبی داریم. برنامه‌ریزی پرسپولیس برای مهار همه بازیکنان بنیادکار است.

حیدری در مورد بخت‌های اول صعود از گروه سوم لیگ قهرمانان به مرحله حذفی یادآور شد: به نظرم هر 4 تیم گروه ما شانس صعود دارند و در این گروه هر اتفاقی می‌تواند بیفتد.

کاپیتان پرسپولیس در مورد دربی 70 و شکست تیمش مقابل استقلال گفت: این بازی تمام شد و دیگر نمی‌خواهیم به این دیدار فکر کنیم. به استقلال احترام می‌گذارم اما دیدید که در دربی خوب بودیم و به هیچ وجه حق ما شکست نبود. درست است که بازی را باختیم اما استقلالی‌ها می‌دانند که بازی یکطرفه بود و چون خوب بازی کردیم هوادارانمان هم از ما راضی بودند. امیدوارم مقابل بنیادکار هم همین‌طور باشیم و با دست پر به ایران باز گردیم.

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک