سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بی عمل مانند کمان بی زه است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :26
بازدید دیروز :57
کل بازدید :109690
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/29
3:23 ع

 هادی نوروزی  در خصوص شرایط و وضعیت پرسپولیس عنوان کرد: وضعیت خوبی داریم. با تمریناتی که انجام دادیم آمادگی کامل برای رویارویی با نماینده ازبکستان داریم. پس از اتفاقات در دربی تمام بازیکنان تلاش کردند که آن دیدار را فراموش کنند.

وی افزود: یک بازی هجومی برابر بنیادکار انجام خواهیم داد، چرا که چیزی برای از دست دادن نداریم و شرایط حساسی حاکم بر تیم است. تلاش می‌کنیم هر 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم تا بتوانیم به رده دوم جدول صعود کنیم. چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار نداریم و نباید به گونه‌ای نتیجه بگیریم که در آینده مشکل‌ساز شود.
مهاجم پرسپولیس خاطرنشان کرد: بنیادکار بازی منطقی انجام می‌دهد و ما نباید عجله داشته باشیم. باید با حوصله بازی کنیم تا بتوانیم برابر میزبان خود به برتری دست یابیم.

وی با اشاره به شکست برابر استقلال یادآور شد: مجبوریم این دیدار را فراموش کنیم هرچند که حق ما شکست نبود. بازی سخت و فشرده‌ای بود و ما نیز خوب بازی کردیم و می‌توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. شرمنده هواداران شدیم، اما در هر حال اتفاقات آن دیدار گذشته و به خاطرات سپرده شده است. به گونه‌ای باید برابر بنیادکار ظاهر شویم که دل هواداران را شاد کنیم.

نوروزی درباره عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس گفت: امیدوارم مشکل گلزنی مهاجمان پرسپولیس حل شود، هرچند ما خیلی با مشکل گلزنی روبرو نیستم، بلکه توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شوند. امیدوارم در بازی با بنیادکار این طلسم شکسته شود. ما شناخت خوبی از مدافعان این تیم داریم و امیدوارم در این دیدار به برتری دست یابیم.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک