چگونه کسی که برخی از آنچه را خداوند روزی اش ساخته، به او وام نمی دهد [یعنی انفاق نمی کند ]، محبّت پروردگارش را به کمال می رساند ؟ [حضرت مسیح علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :57
کل بازدید :109683
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/29
1:12 ع

دایی در پاسخ به این سؤال که آیا به خاطر عدم اعتقادش به آرفی این بازیکن را به همراه مهدی شیری از فهرست 18 نفره تیم خارج کرد گفت: با توجه به بازی‌هایی که داریم، مهره‌هایم را مشخص می‌کنم. ناراحتی آرفی غیرمنطقی است و لازم نیست من هم بیشتر از این توضیح دهم. هر بازیکنی که بتواند به ما کمک کند حقش‌ را ضایع نمی‌کنم و از سوی دیگر هر بازیکنی که در تمرین خوب باشد، از او استفاده خواهم کرد.
دایی یادآور شد: وقتی حریف را دیدم بر مبنای آن 18 بازیکن این مسابقه را انتخاب کردم و این حق طبیعی هر مربی است که از مهره‌هایی که دارد به نحوه احسن استفاده کند.

وی تصریح کرد: خط حمله ما در بازی مقابل بنیاد کار بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست توپ را به خوبی اداره کند. 

   دایی درباره بازی کردن علی‌عسگر با وجود داشتن تب گفت: این بازیکن با وجود بیماری که داشت توانست بسیار پر تلاش ظاهر شود. او با کمک کادر پزشکی بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. با این حال من به تمام تیم نمره قبولی می‌دهم و مجموعه تیمی ما در این مسابقه به خوبی کارش را انجام داد که توانستیم مقابل بنیاد کار سر سخت نتیجه خوبی بگیریم.

وی اظهار داشت: معتقدم به حریف موقعیت خطرناک ویژه‌ای ندادیم. البته دفاع ما هم هوشیار بود که این موضوع برای ما خوب است.
دایی در مورد اینکه با توجه به این موضوع که مهاجم بزرگی بوده اما پرسپولیس در گلزنی مشکل دارد، گفت: مطمئن باشید این مشکل هم حل می‌شود. تیمی که خوب بازی می‌کند و فوتبال منطقی به نمایش می‌گذارد می‌تواند موقعیت هم ایجاد کند. همیشه اولین گل در مسابقه مهم است و اگر بتوانیم خیلی زود آن را به ثمر برسانیم در ادامه مسابقه می‌توانیم به گل‌های دیگر هم برسیم. امیدوارم مشکل گلزنی را از بازی‌های بعدی حل کنیم. در این مورد نمی‌توانم تصور دیگری داشته باشم. ما باید با برنامه کار کنیم و در زدن ضربات آخر به چارچوب تمرینات بیشتری داشته باشیم.

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک