سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوشا آن که خود را خوار انگاشت ، و کسبى پاکیزه داشت ، و نهادش را از بدى بپرداخت ، و خوى خود را نیکو ساخت و زیادت مالش را بخشید و زبان را از فزون گویى درکشید ، و شرّ خود را به مردم نرساند و سنّت او را کافى بود ، و خود را به بدعت منسوب نگرداند . [ مى‏گویم بعضى این فقره و آن را که پیش از آن است به رسول خدا ( ص ) نسبت داده‏اند . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :44
بازدید دیروز :57
کل بازدید :109708
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/29
7:26 ع

 اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از بازی با بنیادکار و بازگشت از ازبکستان از ساعت 11:10 صبح امروز در ورزشگاه شهید درفشی‌فر برگزار شد.
در این تمرین که همه بازیکنان حاضر بودند با دستور دایی بازیکنان اصلی به مدت 40 دقیقه ریکاوری کردند و سپس به استخر و سونا رفتند. بازیکنان ذخیره نیز زیر نظر میاچ و عبدی به‌ادامه تمرین پرداختند.

* حدود 15 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که دقایقی با علی دایی به گفت‌وگو پرداختند گفت‌وگوی یک جانباز 70 درصد با علی دایی درباره شرایط پرسپولیس در نوع خود بسیار جالب بود دایی از حسن نیت این هوادار نسبت به تیم فوتبال پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد.

* پرسپولیسی‌ها در تمرین امروز با پیراهن‌های جدید خود تمرین کردند رنگ این پیراهن نارنجی و سفید بود.

* فیلم بازی ذوب آهن در برابر نماینده قطر در لیگ قهرمانان آسیا که شب گذشته برگزار شد امروز به علی دایی و آنالیزور پرسپولیس تحویل داده شد.

* ابراهیم شکوری گزارش آخرین وضعیت مصدومیتش را به دایی ارائه کرد.

* غلامرضا رضایی و حقیقی بیشتر از سایرین تمرین کردند.

* تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 13 به پایان رسید و فردا بعدازظهر پیگیری خواهد شد این تیم روز یکشنبه در اصفهان به مصاف ذوب آهن می‌رود.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک