سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در هر یک از امّت من که نه دانشمند است و نه دانشجو، خیری نیست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :43
بازدید دیروز :57
کل بازدید :109707
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/29
7:4 ع

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار تدارکاتی تیمش با تیم ب پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت: به بازیکنانم گفتم که برد مقابل ذوب آهن را به فراموشی بسپارند و اسیر غرور حاصل از آن برد نشوند.

دایی درباره بازی با استیل آذین هم گفت: ما توجهی به رتبه استیل آذین در جدول نداریم و فقط کار خودمان را می‌کنیم. البته می‌دانیم از زمانی که یاوری مربی این تیم شده استیل آذین کمی متحول شده است. اما ما توجهی به نتایج اخیر این تیم نداریم و فقط برای گرفتن سه امتیاز بازی می‌کنیم.

وی با بیان این که پرسپولیس در فکر کسب سهمیه لیگ قهرمانان است، گفت: هدف اصلی ما آن است که در جمع سه تیم بالای جدول قرار گیریم و سهمیه آسیا را کسب کنیم. ما نباید به جام حذفی دلخوش کنیم.

علی دایی درباره کیروش هم گفت: کیروش یک مربی بزرگ و کاربلد است و نیازی به تعریف من هم ندارد. اما مطمئنا برای این که بتواند در ایران موفق شود، باید همه امکانات لازم برای پیشرفت را در اختیار داشته باشد. همه باید به کیروش کمک کنیم .

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا علی دایی با حبیب کاشانی مشکل دارد، گفت: اصلا و ابدا با کاشانی مشکل ندارم و پیش از این هم چندین بار گفته‌ام که ما دو دوست قدیمی هستیم که اگر مشکلی هم داشته باشیم آن‌ را در خانه‌ی خود حل می‌کنیم.

دایی با اشاره به هواداران پرسپولیس گفت: امیدوارم که از بازی بعد آن‌ها با تعداد بیشتری در ورزشگاه حضور پیدا کنند. چند روز پیش دیدم که یک نوجوان هوادار پرسپولیس حتی دو هزار تومان پول نداشت که بتواند به ورزشگاه بیاید. ما باید به این هواداران کمک کنیم، چرا که آن‌ها سرمایه‌های فوتبال ما هستند.

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک