سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه را دانش نیست، هدایت نیست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :36
کل بازدید :109390
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/16
12:54 ص

 علی دایی در نشست خبری پیش از بازی فردا با بنیادکار ازبکستان تصریح کرد: به تیم بنیادکار خوشامد می گویم. بازی مهمی پیش رو داریم و هر دو تیم با توجه به امتیازات دور رفت به امتیاز نیاز دارند. چون در خانه بازی می کنیم کسب سه امتیاز می تواند راه صعود به دور بعد را هموار کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر بازی فیزیکی تیم بنیادکار را کرده یا خیر عنوان کرد: بنیادکار تیم قدری است و به لحاظ بدنی و درگیری هایی که در زمین به وجود می آید تیم خوبی محسوب می شود. مطمئنا بازی سختی داریم. فوتبال 90 و اندی دقیقه است و در خیلی از بازی ها اتفاق می افتد که یک تیم در دقایق پایانی گل می زند. ما برای کل این مسابقه برنامه و قصد داریم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم. از هواداران می خواهم صبر و حوصله داشته باشند تا بتوانیم نتیجه را به سود خود تمام کنیم.

در ادامه خبرنگاری در خصوص رای کمیته انضباطی پرسید و دایی در جواب گفت: فقط در خصوص بازی فردا صحبت می کنم و اگر سوال دیگری بپرسید جوابی نخواهم داشت.

دایی در پاسخ به این سوال که برای حل مشکل گلزنی پرسپولیس چه برنامه ای دارید گفت: ما که فقط در حال حل مشکلات هستیم. در لیگ هم مشکل داشتیم اما بازیکنان من راه افتاده اند. گل های خوبی زده اند و این بازی جدا از لیگ برتر نیست. البته باید بگویم یک مشکل را با دو روز تمرین نمی توان حل کرد ولی در حال تمرین کردن هستیم و انشاالله در بازی فردا مشکل گلزنی نخواهیم داشت.

 

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک