سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... قلبم را از وحشت آفریدگانِ بدت بپوشان، و انس به خود و دوستان و فرمانبرانترا به من ببخش . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :18
بازدید دیروز :25
کل بازدید :109761
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/31
7:51 ص

 ژلکو میاچ در خصوص بازی مقابل نفت تهران گفت: با وجود اینکه چند مهره کلیدی خودمان را نداشتیم اما فوتبالی روان و منطقی به دور از احساسات را به نمایش گذاشتیم. با 5 گل ثابت کردیم که در کارهای هجومی بسیار خوب هستیم، ضمن اینکه ساختار دفاعی ما نمره قابل قبولی گرفت. به نظر من مستحق پیروزی برابر نفت بودیم.

وی با اشاره به دیدار پرسپولیس برابر بنیادکار تاکید کرد: خیلی دوست داشتم به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم اما شکست مقابل بنیادکار که یکی از خاطرات تلخ من در پرسپولیس بود کار را برای ما سخت کرده است.

میاچ یادآور شد: در شرایط حساسی قرار داریم و دوست داریم از طریق لیگ برتر راهی آسیا شویم و جام حذفی را هم به هواداران هدیه بدهیم به همین دلیل دایی و پرسپولیس در روزهای سختی به سر می‌برند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ باید مسابقه با نفت را فراموش کنیم و به فکر بازی حساس روز پنجشنبه مقابل مس کرمان باشیم. حق اشتباه نداریم چون برای ما گران تمام می‌شود. از هواداران می‌خواهم که بیشتر پرسپولیس را مورد حمایت قرار دهند چون در حال حاضر به آنها نیاز داریم.

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک