سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه عیب های نهانی را بکاود، خداوند از دوستی دل ها محرومش کند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :25
کل بازدید :109756
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/31
6:12 ص
حسین بادامکی در مورد تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت: به نظر من پرسپولیس بازی خوبی را انجام نداد و مانند بازی‌‌های گذشته نبودیم. مسابقات پی در پی فشار زیادی را به تیم آورده و تاثیر منفی خود را گذاشته است.
وی ادامه داد: در این بازی 2 امتیاز سرنوشت ساز را از دست دادیم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خیلی سخت شد. بهترین موقعیت بود که با متوقف شدن حریفانی مانند ذوب‌آهن و استقلال یک جهش خوب را در جدول داشته باشیم که متاسفانه این طور نشد.

هافبک پرسپولیس افزود: با این شرایط امیدمان به جام حذفی است. امیدوارم با کسب این جام بتوانیم انتظارات هواداران را بر آورده کرده و راهی دوره بعدی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شویم.
وی در مورد دیدار با الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این بازی حیثیتی خواهد بود. هر طور شده باید 3 امتیاز بازی را کسب کنیم، تا شرایط‌ ما در جدول بهتر شود.
بادامکی در پاسخ به این سوال که کی‌روش، سرمربی تیم ملی گفته است اعتقادی به بازیکنان مسن در تیم ملی ندارد و آیا امیدوار به حضور در تیم ملی است، گفت: من تنها به فکر انجام بازی خوب هستم و اگر در پرسپولیس عملکرد قابل قبولی داشته باشم، نمی‌توانند که به تیم ملی دعوتم نکنند.

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک