سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم به هلاکت می رسند؛ زیرا نمی پرسند . [امام صادق علیه السلام ـ به حمران بن اعین هنگامی که چیزی پرسید ـ]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :16
کل بازدید :109509
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/20
6:42 ص

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، گفت: "اخباری که در خصوص لیست خرید یا فروش بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس منتشر می‌شود کذب محض است و بسیاری از آنها با اهدافی خاص تهیه و منتشر می‌شود."

منصور بیک محمد لو در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص انتشار لیست هایی با عناوین خرید یا فروش بازیکنان که هر چند وقت یک بار منتشر و به باشگاه پرسپولیس منسوب می شود، تصریح کرد: "باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان در خصوص تمدید قرارداد با بازیکنان کنونی و یا جذب بازیکنان جدید، وارد عمل نشده است و اساسا لیستی در این خصوص وجود ندارد. جالب اینکه اسامی تعدادی از بازیکنان کنونی پرسپولیس که در پایان فصل قراردادشان تمام شده و بازیکن آزاد محسوب خواهند شد نیز، بعضا در لیست های فروش دیده می‌شوند. همین موضوع برای قضاوت در خصوص اعتبار چنین لیست‌ها و اخبار نادرستی، کفایت می‌کند."

وی خاطرنشان کرد: "سیاست آقای کاشانی طی سال‌هایی که در فوتبال حضور دارند این بوده است که اقدام برای جذب یا فروش بازیکنان و به طور کلی بستن لیست بازیکنان تیم، کاملا در اختیار سرمربی است و باشگاه به طور مستقل در این خصوص اقدام نمی‌کند. با این تفاسیر، باشگاه پس از پایان فصل، متناسب با نظر کادر فنی اقدام به جذب یا خارج نمودن بازیکنان از لیست کرده و طرفین مختار به اتخاذ تصمیم در این خصوص هستند."

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: "ما بازی‌های حساسی را در لیگ برتر و جام حذفی پیش رو داریم و این حاشیه سازی ها بعضا با اهدافی خاص و برای تحت الشعاع قرار دادن فضای داخلی تیم منتشر می‌شود. متاسفانه همیشه در پایان فصل، چنین اخباری منتشر می‌شود و عده‌ای بدون توجه به اصول حرفه‌ای و حاشیه امن تیم‌ها اقدام به حاشیه‌سازی در راستای منافع و اهداف خود می‌کنند. با این حال مجموعه باشگاه پرسپولیس در شرایط کنونی تنها به بازی‌های آینده در لیگ برتر و جام حذفی و موفقیت در این دیدارها فکر می‌کند."

وی همچنین درباره خبر منتشر شده در خصوص قهر کاشانی در پایان دیدار با الوحده توسط یکی از خبرگزاری‌ها و تکذیب آن توسط همان خبرگزاری، گفت:" متاسفانه این خبرگزاری که نماینده آنها در این سفر همراه تیم پرسپولیس بود، خبر نادرستی را به تهران منتقل کرد. پیگیری‌های ما باعث تکذیب خبر از سوی آنها شد و به ما اعلام کردند خبرنگار دیگری که در ورزشگاه حضور داشته این خبر نادرست را به آنها داده است. این در حالی است که آقای کاشانی تا پایان بازی در ورزشگاه حضور داشتند و پس از بازی نیز به اتفاق سفیر محترم ایران و همراهان وی به رختکن پرسپولیس آمدند و به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید گفتند. آقای دایی و بازیکنان نیز گواه این موضوع هستند. بهرحال در خصوص پخش چنین اخبار و شایعاتی، فقط می‌توانیم ابراز تاسف کنیم. امیدواریم همکاران و دوستانمان در مطبوعات و خبرگزاری ها برای انتشار اخبار، رعایت انصاف را داشته و بر اساس اصول حرفه‌ای، به صحت و سقم آنها نیز دقت کافی را داشته باشند."


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک