سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنچه از دنیا نزد تو آید بستان و از آنچه به تو پشت کند روى بگردان ، و اگر چنین نتوانى بارى جستن را از حد در نگذرانى . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :46
کل بازدید :109342
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/14
6:59 ع

حمید استیلی پس از اولین تمرین پرسپولیس در زمین هتل پاتایا در مورد وضعیت اردو و شرایط بازیکنان، جذب هاشمیان و .. به سوالات سایت رسمی باشگاه پرسولیس، پاسخ گفت: 

 

شرایط سفر و اولین روز اردو چگونه بود؟

سفر ما طبق برنامه ریزی از سوی باشگاه انجام شد. پرواز خوبی داشتیم و از آنکارا تا محل اردو را با یک دستگاه اتوبوس طی کردیم و بچه ها خستگی زیادی را احساس نکردند. محل اردو در یک محیط آرام، خوب و ورزشی است. برنامه ریزی کرده بودیم که چه ساعتی به اینجا می رسیم و طبق برنامه در زمان مشخص وارد هتل شدیم. مشکل ما در این اردو تنها عدم حضور ملی پوشان و کمبود بازیکن است.

آیا بازیکنی به این اردو اضافه می شود؟

بله. با توجه به اینکه بازیکنان ملی پوش را در اختیار نداریم، در اینجا چند بازیکن خارجی به ما اضافه می شوند تا آنها را ارزیابی کنیم.

اولین تمرین پرسپولیس چگونه و در چه شرایطی انجام شد؟

امروز اولین جلسه تمرین را پشت سر گذاشتیم و خیلی خوب تمرین کردیم. بعدازظهر هم تمرین داریم. پس فردا یک بازی تدارکاتی داریم و برنامه ریزی کرده ایم که تیم های مقابل ما از تیم های خیلی خوب و قوی باشند. از لیگ برتر یا لیگ یک باشند. آنهم تیم های لیگ یکی که در سطح لیگ برتری باشند و جزو تیم های بالای جدول لیگ یک باشند که ما بتوانیم با آنها بازی تدارکاتی پر باری را انجام دهیم.

سه بازی تدارکاتی را در نظر گرفته ایم ولی اگر شرایط انجام سه بازی را بدلیل کمبود بازیکن نداشته باشیم، به دو بازی قناعت می کنیم.

وحید هاشمیان امروز در تهران با پرسپولیس قرارداد بست، در این باره چه نظری دارید؟

در مورد وحید هاشمیان به این جمع بندی رسیدیم که ایشان را حفظ کنیم. وحید به دلیل مسائل فنی و اخلاقی می تواند به ما کمک کند. هاشمیان شخصیتی دارد حرفه ای که می تواند برای تیم ما و بازیکنان جوان ما یک الگوی خیلی خوبی باشد. به امید خدا از او استفاده خواهیم کرد و قرار است به اردوی ما ملحق شود.

آمادگی بازیکنان در این در چه سطحی است؟

ما هفته چهارم تمرینات تیمی را پشت سر می گذاریم و شرایط بدنی بچه ها روز به روز بهتر می شود و کیفیت کاری آنها بالا می رود.

طی صحبتی که با سرمربی تیم ملی داشتید، شرایط ملی پوشان را چطور ارزیابی می کنید؟

شرایط بازیکنان را پرسیدم و ایشان اطلاعات کافی و جامعی از بازیکنان داشت چه از نقطه نظر فنی و چه از نظر اخلاقی. سرمربی تیم ملی بر روی کلیه بازیکنان اشراف کافی داشت و با نحوه بازی کردن بازیکنان که در چه پستی بهتر کار می کنند را به نکات جالبی اشاره کرد.

من یک روز قبل از آن نیز به همراه آقای سومدیک کمک مربی جدید پرسپولیس سر تمرین تیم ملی رفتیم و تمرین بچه ها را از نزدیک مشاهده کردیم.

در مورد کمک مربی خارجی آقای سومدیک، که به جمع کادر فنی ملحق می شوند؟

کار ایشان پس از مذاکره به اتمام رسیده و قرار است ظرف یکی دو روز آینده در ترکیه به ما ملحق شود.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک