سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پنهان کننده دانش، به درستیِ دانشش بی اعتماد است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :33
کل بازدید :109357
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/15
3:46 ص

مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس در اردوی ترکیه گفت: سفر خوبی را از تهران تا آنکار داشتیم و امیدوارم با شرایط مناسب محل اقامت سرخپوشان، اهداف کادر فنی حاصل شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رسایی در خصوص سفر تیم پرسپولیس به ترکیه گفت: طبق برنامه باشگاه و بر اساس جدول زمانبندی که مشخص شده بود، تهران را به مقصد ترکیه ترک کردیم. بدون هیچ مشکلی با کمک و مساعدت نیروی محترم انتظامی برای دریافت مجوز یکی دو بازیکن که به دلیل شرایط دانشجویی باید جواز خروج از کشور می گرفتند، اقداماتی صورت گرفت و کلیه نفرات در نظر گرفته شده بجز ملی پوشان، به طور کامل به ترکیه سفر کردند.

مشاور اجرایی باشگاه در مورد شرایط محل اردوی سرخپوشان تصریح کرد: شرایط اردو، هوا و امکانات نسبتا مساعد است و کلیه تجهیزات برای انجام تمرینات بخصوص تعدد زمین های چمن یکی از عوامل رضایت کادر فنی است. تیم هایی نظیر سپاهان، فولاد و شاهین در اینجا حضور داشته و دارند و در کل امکانات لازم موجود است. ضمن اینکه تیم های ترکیه ای نیز در این هتل حضور دارند.

وی در مورد حضور بازیکنان جدید افزود؛ احتمالا یکی دو بازیکن خارجی در چند روز آینده به ما ملحق می شوند و عملکرد آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا نقطه نظرات کادر فنی را در مورد آنها بگیریم. اگر شرایط آنها ایده آل و مناسب باشد در جمیع جهات، هم از نظر فنی و هم از لحاظ مالی به توافق خواهیم رسید. بحث فنی اینجا و بحث مالی در تهران توسط آقای کاشانی انجام می شود.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک