سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ مردم نزد خداوند متعال، کسی است که کار بد مؤمن را سرمشق قرار می دهد؛ امّا کار نیکش راسرمشق قرار نمی دهد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :33
کل بازدید :109362
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/15
5:19 ص

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در آخرین تمریناتی که در تهران انجام دادیم در یک درگیری ساده دچار مصدومیتی جزیی شدم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علیرضا نورمحمدی مدافع بلند بالای سرخپوشان که در اولین تمرین این تیم در اردوی ترکیه تنها به راه رفتن اکتفا کرد، گفت: در یک درگیری ساده در تمرین تهران با مصدومیت جزیی و کشیدگی رباط پا، مصدوم شدم.

وی افزود: با نظر پزشک تیم، در اولین تمرین تیم در اردوی ترکیه فقط به راه رفتن دور زمین اکتفا کردم چون پایم التهاب داشت و با دویدن احساس درد می کردم. به همین جهت باید دو روز به استراحت بپردازم و پس از رفع مصدومیت به تمرینات تیمی باز خواهم گشت.

نورمحمدی در مورد آمادگی اش تصریح کرد: شرایط بدنی ام خوب است. ما تمرینات منظمی را در تهران برگزار کردیم و اینجا هم با افزایش تمرینات و بازی های تدارکاتی به آمادگی لازم خواهیم رسید.

مدافع پرسپولیس در خصوص اردوی ترکیه و شرایط بازیکنان نیز گفت: به نظر می رسد اردوی بسیار خوبی را پیش رو خواهیم داشت چرا که کلیه امکانات ورزشی در این مکان مهیاست. تیم از هر لحاظ آماده است و دلیل این ادعا تست هایی است که از بازیکنان بعمل آمده و نظر کادر فنی را جذب کرده است.

نورمحمدی در پایان تاکید کرد: پیوستن ملی پوشان به تیم، شرایط بهتری را برای ما رقم خواهد زد چرا که آنها هم تمرینات مناسبی را انجام داده اند. انشاءا... دست پر به استقبال مسابقات لیگ خواهیم رفت.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک