سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان خطای آموزگارش را نشناسد، تا آنکه اختلاف [و دیگر نظرات]را بشناسد . [ایّوب علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :25
بازدید دیروز :46
کل بازدید :109340
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/14
6:42 ع

مصطفی شکری مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عنوان کرد: پس از اینکه متوجه شدیم به شکایت ما از هوار ملا محمد رسیدگی نشده امروز نامه تندی به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی با امضای حبیب کاشانی ارسال کردیم.

وی ادامه داد: در این نامه آورده‌ایم 5 ماه است که از هوار شکایت کرده‌ایم اما این موضوع در کمیته انضباطی به صورت جدی بررسی نمی‌شود. سه بار جلسه تشکیل شده اما نه خبری از هوار بوده و نه نماینده تام‌الاختیار و قطعا تا این زمان باید رأی صادر می‌شد.

شکری تاکید کرد: هر دفعه کمیته انضباطی برای ما یک دلیل آورد. امروز نامه‌ای برای ما ارسال شده که در تاریخ 4 مرداد وضعیت هوار محمد مجددا بررسی خواهد شد. واقعا مفهوم این کار را نمی‌دانیم اما اگر مشکلی بابت صادر کردن رأی برای این بازیکن خارجی که خلاف قانون عمل کرده دارید به مراجع قانونی و بزرگ‌تر اعتراض خودمان را رسما اعلام می‌کنیم تا حق باشگاه پرسپولیس را بگیریم.

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان در خصوص شکایت از عابدینی گفت: از مدیرعامل داماش گیلان شکایت کرده‌ایم چون هر کس حرف می‌زند باید مسئولیت حرف‌هایش را بپذیرد. در این زمینه نیز کوتاه نخواهیم آمد.

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک