سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقصود از روزی گوارا، دانش است . [امام باقر علیه السلام درباره این کلام خدای متعال «و ما آنها را از چیزهای گوارا روزی دادیم»فرمود]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :25
بازدید دیروز :36
کل بازدید :109409
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/16
6:42 ص

سرپرست باشگاه پرسپولیس، بامداد امروز (یکشنبه) به همراه جواد کاظمیان در هیات فوتبال استان تهران حضور یافت و شاهد ثبت قرارداد بازیکن اسبق پرسپولیس با تیم فوتبال این باشگاه بود.

حبیب کاشانی درباره دلیل حضور خود در ساعات پایانی شنبه شب در هیات فوتبال، به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت:" لازم دیدم شخصا در هیات فوتبال حضور یابم تا از زحمات دست اندر کاران هیات فوتبال به ویژه دکتر شیرازی، رییس محترم هیات فوتبال تقدیر و تشکر کنم. به هر حال این عزیزان تا بامداد امروز در هیات فوتبال، پیگیر ثبت قرارداد بازیکنان لیگ برتری بودند و در طول این مدت زحمات زیادی کشیدند."

کاشانی از نظر کادر فنی و اقدام باشگاه برای اضافه شدن یک بازیکن خارجی دیگر به جمع سرخپوشان خبر داد و افزود:" طی روزهای آینده برای ثبت قرارداد یک بازیکن خارجی دیگر نیز بر اساس نیاز تیم و نظر کادر فنی اقدام می‌شود. ما در فصل نقل و انتقالات با مشورت کمیته فنی، نظر سرمربی و نیازهای واقعی تیم اقدام به یارگیری کردیم و تا این لحظه از 6 سهمیه لیگ برتری، 5 بازیکن را جذب کردیم. یک بازیکن آزاد و خارجی هم طی روزهای آینده به تیم می پیوندد و از مجموع ظرفیت تیم برای جذب بازیکن، دو سهمیه نیز برای نیم فصل لیگ، حفظ می‌شود."

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک