سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون سختى به نهایت رسد ، گشایش در رسد ، و چون حلقه‏هاى بلا سخت به هم آید ، آسایش در آید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :36
کل بازدید :109389
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/16
12:47 ص

سامان آقازمانی یکی از آماده ترین بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل مشکل گوارشی چند روزی است که ناراحتی جزیی دارد. درباره وضعیت خود و تیم در اردو در گفت و و گویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس شرکت کرد.

وی درباره اولین دیدار دوستانه در این اردو، گفت: ما در دوران بدنسازی هستیم و در اولین بازی دوستانه راضی کننده ظاهر شدیم و توانستیم تاکتیک های سرمربی را در زمین پیاده کردیم. پرس از جلو در دستور کار ما بود که این تاکتیک بخوبی در نیمه اول و تا حدودی در نیمه دوم اجرا شد. در مورد تیم حریف نیز باید بگویم تیم های ترکیه بسیار محکم و فیزیکی بازی می کنند و بیشتر به دنبال این هستند که قدرتی کار کنند اما خدا را شکر شرایط بچه ها خیلی خوب است و عملکرد قابل قبولی داشتیم. ما دوران بدنسازی را می گذرانیم و از سوی دیگر ملی پوشان تیم را در اختیار نداریم چرا که اگر بازیکنان ملی پوش ما بودند با نتیجه و بازی بهتری این دیدار را پشت سر می گذاشتیم.

مدافع راست پرسپولیس درباره آخرین وضهیت خود، اظهار داشت: وضعیت خودم هم نسبتا خوب بود ولی در دقیقه 25 درد شدیدی را از ناحیه معده احساس کردم و از زمین مسابقه خارج شدم و هم اکنون نیز به بهبودی کامل نرسیدم و با تجویز پزشک تیم در حال درمان هستم.

سامان در مورد شادابی و آمادگی بازیکنان گفت: نشاط و اشتیاق بازیکنان نشان می دهد که کادر فنی خوبی داریم و اینکه آنها توانسته اند بچه ها را دور هم به جمع کرده و صمیمیت ها و رفاقت ها را افزایش دهند. علاوه بر این بدلیل حفظ اسکلت اصلی تیم و انجام وظایف محوطه به بازیکنان و تجربه آنها که جزو بهترین های لیگ هستند نوید روند رو به رشدی را در تیم می دهد.

وی در پایان گفت: امیدوارم به حمایت هواداران بتوانیم با بازی های زیبا دل آنها را شاد کنیم.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک