سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا! از تو هدایت در گمراهی و بینایی در کوری و راه راست در بیراهه درخواست می کنم . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :36
کل بازدید :109385
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/16
12:14 ص

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: به نظرم تال مامادو بازیکن خوبی است که با نظر کادر فنی به تیم اضافه شده و امیدوارم با بازی های مناسب، فصل خوبی را به نمایش بگذاریم.

مجتبی شیری یکی از مصدومان تیم پرسپولیس در اردوی ترکیه پس از رفع مصدومیش به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،گفت: بخاطر فشار تمرینات بعد از هر جلسه تمرینی به یخ درمانی می پردازم ولی مشکل مصدومیتم کاملا برطرف شده است.

وی افزود: مشکل خاصی ندارم و صد در صد به بهبود کامل رسیدم و در تمرینات گروهی شرکت می کنم. در تمرینات فشار آوردم ولی خدا را شکر مشکلی نداشتم.

شیری درباره وضعیت بدنی اش افزود: درست است که من دو هفته دیرتر تمریناتم را شروع کردم اما در ارودی ترکیه رفته رفته با تمریناتی که انجام می دهم، امیدوارم زودتر به آمادگی کامل برسم.

وی ادامه داد: شرایط همه بازیکنان خوب است و تمنرینات شادابی را می گذرانیم و امیدوارم با حضور ملی پوشانمان هر چه زودتر به هماهنگی کامل دست یابیم.

شیری دربارخ بازیکن همتای بورکینافاسویی، گفت: به نظرم بازیکن خوبی است که با نظر کادر فنی به تیم اضافه شده و امیدوارم با بازی های مناسب، فصل خوبی را به نمایش بگذاریم.

شیری در خصوص مربی خارجی، نیز تصریح کرد: به نظر می رسد مربی باتجربه و کاربلدی باشد. در حال حاضر که رابطه خوبی با بازیکنان ایجاد کرده است و انشاءا... در ادامه برای تیم مثمرثمر باشد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک