سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانش اندوزد و به آن عمل نکند، خداوند روز قیامت وی را نابینا برانگیزد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ خطاب به ابن مسعود ـ]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :52
بازدید دیروز :57
کل بازدید :109716
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/29
9:36 ع

دروازه بان خوش قامت و آماده تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می کنم تعداد گل های به ثمر رسیده شرط نیست و مهم، بردن پرسپولیس در همه مسابقات است.                            میثاق معمارزاده با درخشش و مهار یک ضربه پنالتی در دیدار دوستانه پرسپولیس برابر سیاه جامگان خراسان در گفتگویی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: تمرینات فشرده ای را در اردوی مشهد پشت سر گذاشتیم. تمرینات سنگین ما از روز یکشنبه آغاز شد و در اردو نیز با دو نوبت تمرین در روز به شرایط خوب و قابل قبولی رسیدیم.

وی افزود: خستگی مفرط بازیکنان اجازه بازی در برابر تیم جوان، دونده و جنگنده حریف را به ما نداد. علاوه بر آن، تیم ما از بهره بردن از چند بازیکن مصدوم و ملی پوش نیز محروم بود، به همین دلیل نتوانستیم با تعداد گل بیشتر این تیم را شکست دهیم اما من فکر می کنم مهم بردن پرسپولیس در همه مسابقات است، حالا فرقی نمی کند با یک یا چند گل باشد.

دروازه بان پرسپولیس تصریح کرد: بازی تدارکاتی در مشهد به ما کمک کرد تا حدودی ضعف ها را برطرف کنیم و با آمادگی کامل به مصاف ذوب آهن برویم و با یک برد در اصفهان بتوانیم شرایطمان را در لیگ و جدول مسابقات بهبود بخشیم تا در برابر استقلال با روحیه ای مضاعف ظاهر شویم.

معمارزاده در مورد وضعیت بدنی اش نیز افزود: از روزی که در پرسپولیس کارم را شروع کردم، شرایطم خوب بوده ولی هنوز به آن آمادگی آرمانی نرسیده ام و امیدوارم در روزهای آینده بتوانم به اوج توانایی هایم برسم و از نظر ذهنی، روحی و بدنی در هر شرایطی به پرسپولیس کمک کنم.

میثاق در مورد برخورد با بازیکن تیم سیاه جامگان گفت: یکی از بازیکنان حریف در صحنه ای با من درگیر شد و مچ پایم را مورد هدف قرار داد ولی مشکل خاصی نبود و درد اندکی را در ناحیه ماهیچه پایم بوجود آورد که خدا را شکر رفع شد.

دروازه بان سرخپوشان در ادامه درباره خستگی بدنی اش افزود: من قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم حدود 15 روز با تیم ملی بودم و قبل از آن هم حدود 15 روز با یکی از دوستان، تمرینات سنگینی را انجام داده بودم که در کل، حدود دو ماه و نیم تا سه ماه، تمرینات مداومی را پشت سر گذاشتم و این خستگی طبیعی است اما طی صحبت هایی که با سعید عزیزیان داشتم قرار است روند تمرینات طوری باشد که خستگی ها رفع گردد و تمرینات شادابی را انجام بدهیم.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک