سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبّتت به چیزی، کور و کر می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :25
کل بازدید :109747
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/31
1:20 ص

  علی کریمی درباره آخرین وضعیت آمادگی تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با قطر اظهار کرد: تیم ملی پس از بازی با اندونزی تمرینات خوبی را پشت سر‌ گذاشت و پس از یک‌جلسه تمرینی دیگر در دوحه مهیای بازی سخت برابر قطر خواهد شد. گرما و رطوبت هوا در قطر بسیار زیاد است اما آنها در ورزشگاه سیستم خنک‌کننده راه‌اندازی کردند که می‌تواند تاثیر این شرایط را کم کند.

وی افزود: بازی با قطر به مراتب دشوارتر از مصاف با اندونزی است و باید تلاش زیادی داشته باشیم تا در این مسابقه خارج از خانه به پیروزی برسیم. امیدوارم بازیکنان با توانایی و هماهنگی بالایی ظاهر شوند و بتوانیم در دومین مسابقه مرحله گروهی هم به پیروزی برسیم.

کریمی درباره مسیر تیم ایران تا رسیدن به جام جهانی 2014 برزیل گفت: تا صعود به جام جهانی راه زیادی در پیش است. ما حریفان سرسختی خواهیم داشت. قدرت‌هایی مثل ژاپن، استرالیا، کره‌جنوبی و... حریفان بسیار جدی‌تری نسبت به قطر، بحرین یا اندونزی هستند. ما می‌توانیم بازی‌های مرحله اول گروهی را حتی به مثابه بازی‌های تدارکاتی هم بنگریم تا تیم ملی پیش از حضور در مرحله بعد بتواند نقاط ضعفش را پوشش دهد.

هافبک تیم ملی با قدردانی دوباره از حضور تماشاگران انبوهی که برای دیدن مسابقه تیم ملی برابر اندونزی به ورزشگاه آزادی آمده بودند، در این‌باره خاطرنشان کرد: همیشه باید از حمایت مردم و هواداران تشکر کنیم. امیدوارم در بازی‌های خانگی آتی تیم ایران آنها ما را تنها نگذارند و باز هم حضور باشکوهی برای حمایت و تشویق تیم داشته باشند.

کریمی در پاسخ به این سوال که پتانسیل تیم ملی با نفرات فعلی و سرمربیگری کارلوس کی‌روش را تا چه اندازه می‌بینید و این تیم تا چه اندازه با حد ایده‌آل خود فاصله دارد، تصریح کرد: به هر حال تمام ستاره‌های لیگ در تیم ملی جمع شده‌اند و انگیزه زیادی برای پیشرفت و بهتر شدن دارند. لیگ ایران این بازیکنان را توانسته به تیم ملی بدهد و کی‌روش هم مربی حرفه‌ای در سطح دنیاست که می‌تواند تیم خوبی با آنها بسازد. همه شرایط آماده است و فکر می‌کنم تیم ایران برای بهتر شدن و رسیدن به حد ایده‌آل خود نیاز به حمایت فراوان از سوی مردم دارد. تیم ملی با توانایی‌هایی که دارد می‌تواند بدون دردسر به جام جهانی صعود کند اما مشروط به حمایت مردم.

 
 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک