سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در خبر دیگر است که به اشعث پسر قیس در تعزیت وى فرمود : ] چون بزرگواران شکیبایى ، و گرنه چون چارپایان فراموش نمایى . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :25
کل بازدید :109750
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/31
4:45 ص

   پیش از آغاز لیگ قرار بود سرخپوشان با حضور حسین شمس و وحید شمسایی در مقایسه با سال گذشته تیم متفاوتی را در رقابت‌ها شرکت دهند اما با چرخش شمسایی از پرسپولیس به گیتی‌پسند، شمس از همکاری با باشگاه خودداری کرد و این تیم در آستانه انحلال قرار گرفت که درنهایت باشگاه تصمیم گرفت به خاطر وضعیت بازیکنان، دوباره در لیگ شرکت کند.
همین شوک کافی بود تا این تیم در هفته اول با شکست 6 بر 2 و در هفته دوم با شکست 8 بر 3 برابر 2 تیم صبای قم و منصوری قرچک بدرقه شود.
بعد از این اتفاقات باشگاه پرسپولیس بار دیگر با حسین شمس وارد مذاکره شد و قرار شد وی به عنوان مشاور مدیرعامل در کنار سرخپوشان باشد.
همچنین رضا کردی مربی سابق تیم‌های فیروزصفه اصفهان و ارم‌کیش قم نیز به عنوان سرمربی معرفی شده است تا از این پس محمدرضا حیدریان تنها به عنوان بازیکن در خدمت تیم باشد.
شمس با تایید این خبر گفت: به خاطر تماس کاشانی دوباره با باشگاه همکاری می‌کنم اما کردی تمام مسئولیت فنی تیم را در لیگ به عهده خواهد داشت.

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک