سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ به دانیال وحی کرد :«دشمن ترین بندگانم نزد من، نادانی است که حقّ عالمان را سَبُک می شمارد و از پیروی آنان، تن می زند» . [امام سجّاد علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :25
کل بازدید :109749
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/31
3:2 ص

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سوالی که این روزها شاید بیش از همه ذهن هواداران را به خود مشغول کرده باشد این است که حبیب کاشانی سرپرست باشگاه محبوب‌شان کجاست؟

دقایقی پس از باخت پرسپولیس به استقلال، علی فتح‌الله‌زاده که بر خلاف همتایش به ورزشگاه آزادی آمده بود به خبرنگاران گفت که احتمالا کاشانی به خاطر "درد کمر" به استادیوم نیامده است اما از آن زمان تا حالا که حدود 72 ساعت گذشته کسی از اهالی رسانه از کاشانی خبر ندارد. اگرچه علی کریمی پس از سومین شکست پرسپولیس بعد از هفت هفته لیگ، گفت که دیگر عذرخواهی لوث شده اما هواداران میلیونی پرسپولیس حداقل منتظر شنیدن این یک کلمه "عذرخواهی" از سرپرست باشگاه‌شان هستند، اتفاقی که پس از هفت هفته هنوز نیفتاده است.

اگر سری به آرشیو رسانه‌ها بزنید از آغاز فصلی که برای پرسپولیسی‌ها غافلگیرانه خیلی بد استارت خورد تا حالا، حبیب کاشانی به غیر از چند واکنش در پاسخ به صحبتهای علی دایی حرف دیگری راجع به انتقادها نزده است. وقتی انتقاد می‌شد که چرا پرسپولیس بد یار گرفته، زمانی که پرسپولیس پشت سر هم نتایج بدی گرفت و چندین و چند مورد دیگر، کسی پاسخگو نبود و انگار کسی در این باشگاه قائل به پاسخگویی به اذهان عمومی نیست.

در باشگاه یا به قول جعفر کاشانی تیمی که نه هیات مدیره دارد و نه سخنگو، خبری هم از سرپرست باشگاه نیست تا پاسخ میلیون‌ها هوادار این تیم را بدهد. حداقل شاید توضیحات احتمالی او درباره مشکلات مالی، دادن وقت به کادر فنی جدید و مشکلات و موانعی که قطعا پیش‌روی پرسپولیس بزرگ است، می‌توانست مرهمی باشد بر درد هواداران اما معلوم نیست که پرسپولیسی‌ها باید جواب‌ سوال‌هایشان را از چه کسی بپرسند. مشخص نیست که چه کسی باید پاسخگوی شایعه یا بهتر بگوییم خبر درگیری دو بازیکن پرسپولیس در شب پیش از داربی باشد.

اگر خبرنگاران برای یافتن اثری از حضور سرپرست باشگاه و نگرانی‌اش از وضعیت این روزهای پرسپولیس سری به روزنامه متعلق به باشگاه زده باشند هم جوابی دستگیرشان نشده چرا که این روزنامه هم یک روز پس از شکست در داربی با تیتر "اگر پنالتی گل می‌شد" به استقبال سومین باخت پیاپی تیم محبوب‌شان رفت و در آنجا هم نمی‌شد اثری از کاشانی یافت!

به هر حال پرسپولیس جدا از قهرمانی در جام حذفی فصل گذشته رکوردهای بدی را در این دوران ثبت کرده است. از چهار شکست پیاپی در فصل قبل که در تاریخ پرسپولیس بی سابقه بود تا درگیری لفظی عجیب دایی و کاشانی همه در این دوران یک و نیم ساله اتفاق افتاده اما باز هم کسی پاسخگوی این رکوردشکنی(!) نبوده و انگار باخت دیگر عادی شده است.

حضور پرسپولیس در مکان پانزدهم جدول هم از شاهکارهایی است که باید سندش را به نام این دوران زد. شاید اگر هیات مدیره‌ای بود، کارها منطقی‌تر پیش می‌رفت و یک نفر پیدا می‌شد که پاسخگوی هواداران باشد. 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک