سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر از خدا چنانکه باید می ترسیدید، به دانشی بی نادانی دست می یافتید و اگر خدا را چنانکه باید می شناختید، با دعایتان کوهها از میان می رفتند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :35
بازدید دیروز :33
کل بازدید :109383
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/15
11:39 ع

زومدیک در جریان تمرین صبح امروز (یکشنبه)پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: ما نمایش خوبی برابر استقلال داشتیم اما گل دقیقه 15 مجیدی باعث شد تا پرسپولیس از نظر روحی دچار مشکل شود.
وی ادامه داد: در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم روند بازی تغییر کرد و پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار گرفت و فرصت های خوبی نیز برای گلزنی داشت که متاسفانه به گل تبدیل نشد.
مربی آلمانی پرسپولیس ادامه داد: چنانچه ضربه پنالتی یا فرصت های خوبی که در نیمه دوم داشتیم به گل منجر می شد با این همه انتقاد مواجه نمی شدیم.
وی اظهار داشت: پس از بازی خوبی که برابر ذوب آهن انجام دادیم برای دیدار شهرآورد انگیزه فراوانی داشتیم اما متاسفانه به اهداف خود نرسیدیم.
وی در خصوص برخورد خود با هنکه، مربی آلمانی استقلال گفت: هنکه از دوستان خوب من است و قبل از شهرآورد کری های زیادی برای هم خواندیم اما وی در پایان دیدار به من گفت که استقلال نسبت به پرسپولیس تیم بهتر و پر مهره تری است. 
 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک