سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به غالب پسر صعصعه ابو الفرزدق در گفتگویى که میانشان رفت فرمود : ] شتران فراوانت را چه شد ؟ [ گفت : امیر مؤمنان پرداخت حقوق پراکنده‏شان کرد . این بهترین راه آن است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :33
بازدید دیروز :36
کل بازدید :109417
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/16
9:20 ص

 شکست تلخ در شهرآورد هفتاد و یکم و ارایه نمایش دور از انتظار، شرایط سرخ پوشان پایتخت را سخت تر از قبل کرده است.
نمایش دور از انتظار و شکست تحقیرانه برابر استقلال از همان شب شهرآورد با تجمع اعتراض آمیز هواداران این تیم در جلوی هتل محل اقامت بازیکنان آغاز شد.
نخستین تمرین پرسپولیس پس از شهر آورد صبح امروز در زمین درفشی فر برگزار شد که با حواشی فراوانی همراه بود.
لیدرهای عصبانی پرسپولیس در جریان تمرین امروز درگیری لفظی شدیدی با غلامرضا رضایی و محمدنوری پیدا کردند و آنها را به کم کاری متهم کردند که در این میان واکنش رضایی سبب شد تا مشکلات شدت بگیرد و چنانچه علی کریمی مداخله نمی کرد به احتمال فراوان درگیری فیزیکی بین لیدرها و بازیکنان پرسپولیس به وجود می آمد.
در ابتدای این تمرین حمید استیلی سرمربی پرسپولیس به همراه دیگر اعضای کادر فنی تیم نشستی را با برخی از بازیکنان باتجربه تیم برگزار کرد تا دلایل شکست را مشخص کنند.
علی کریمی، وحیدهاشیمان، علیرضا حقیقی، شیث رضایی و مجتبی شیری از بازیکنان حاضر در این جلسه بودند.
شیث رضایی و مجتبی شیری در این نشست اعلام کردند که بازیکنان این تیم به دلیل بازی های متوالی و تمرینات سنگین از لحاظ بدنی خسته بودند و نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند.
علیرضا حقیقی سنگربان پرسپولیس نیز که در شهرآورد نیمکت نشین بود، ناراحتی خود را به خوبی نشان داد و اعلام کرد که گل خوردن در دقیقه 15 باعث شد تا تیم روند خوب خود را از دست بدهد.
وحید هاشیمان بازیکن باتجربه پرسپولیس که همیشه از حواشی دوری می کند در جمع مربیان و بازیکنان گفت: جلسات آنالیز کادر فنی زیادتر از حد استاندارد برگزار می شود و این مساله بازیکنان را دچار سردرگمی می کند.
اما علی کریمی کاپیتان پرسپولیس که از ابتدای فصل تنها بازیکنی است که از سوی هواداران تشویق می شود و در واقع وساطت های وی باعث شده تا اختلافات و درگیری های در این تیم بیشتر نشود تنها یک جمله کوتاه گفت، ""صحبتی نمی کنم، چون ممکن است به بعضی ها بربخورد"". 
 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک