سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس چیزی از سحر بیاموزد، پایان کارش با پروردگارش است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :7
کل بازدید :109259
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/11
10:15 ص

  محمد پنجعلی در گفت و گو با  پانا در خصوص توقف پرسپولیس در آزادی مقابل الغرافه اظهار داشت: این واقعیت فوتبال ما است و اگر این اتفاقات نیفتد باید تعجب کنیم. هیچ وقت نشده با خیالی راحت خود را برای صعود آماده کنیم. این اتفاقات مطمئن باشید برای دیگر تیم های ایرانی هم می افتد.

وی افزود: نتایج تیم های ما مقطعی است. اگر می بینید در فوتبال ما گاهی تیم ها نتیجه می گیرند براساس خلاقیت ذاتی بچه هاست. چه انتظاری دارید وقتی عراق که یک تیم کنارجاده ای است و لیگی ندارد، در تهران ما را می برد؟ همان هایی که مسبب نتایج ضعیف فوتبال ما هستند متاسفانه هنوز هم بر سرکارند و دارند به ما و مردم می خندند. کفاشیان از خود هیچ قدرتی ندارد و طبیعی است کسی را می آورند که فقط حرف بالادستی را گوش کند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: حیف است با این همه جمعیت نتوانی تیمی مثل الغرافه را ببری. پرسپولیس خیلی نوسان داشت. تفکر حرفه ای نداریم. بچه ها یک مقدار استرس داشتند و ضریب پاس های اشتباه بالا بود. در حالی که ما باید راحت بازی می کردیم، تیم الغرافه راحت بازی کرد. متاسفانه هنوز هم تیم های ما مقابل تماشاگران خود دستخوش احساسات می شوند.
 
پنجعلی گفت: گفته بودم الغرافه خطرناک است. حتی این تیم در قطر هم گرچه 3 گل خورد ولی از لحاظ فوتبالی برتر از پرسپولیس بازی کرد. اگر گل های دقایق اول پرسپولیس نبود شاید نتیجه دیگری رقم می خورد با این حال چیزی را از دست ندادیم و سریع باید با فراموش کردن این نتیجه، به فکر بازی های بعد باشیم.
 
وی در خصوص انتقاد علی کریمی که گفته بود بازیکنانی که اشتباه می کنند بازهم بازی می کنند، تاکید کرد: من کنار تیم نیستم ببینم چه اتفاقاتی افتاده ولی کریمی به عنوان کاپیتان تیم است و از نزدیک می بیند. به نظرم حتما او چیزی دیده که انتقاد می کند و شاید حق با اوست.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که شانس صعود این تیم برای سرگروهی را چقدر می دانید؟ افزود: صعود هم بکنیم به جایی نمی رسیم. مشکل ما ریشه ای است. همه پیشرفت کردند جز فوتبال ما. چطور انتظار داریم اول آسیا شویم در حالی که استعدادیابی نیست و دلالی حرف اول را می زند؟ ما یک استادیوم داریم که "ته" آن هم آب می دهد! اگر نتیجه ای می گیریم به خاطر شعور و خلاقیت بازیکنان است.دنیزلی هم مربی بزرگی است ولی بستر برای کارکردنش فراهم نیست وگرنه او خیلی بهتر و بیش از این می تواند به فوتبال ما کمک کند.

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک