سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانش اندوزد و به آن عمل نکند، خداوند روز قیامت وی را نابینا برانگیزد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ خطاب به ابن مسعود ـ]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :22
بازدید دیروز :46
کل بازدید :109337
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/14
5:8 ع

   محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص ناکامی های پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: اشتباه است که بخواهید به دنبال مقصر بگردید، یا بخواهید دنیزلی را مواخذه کنید و یا به بازیکنان ایراد بگیرید. سال هاست که می گویم واقعیت فوتبال ایران این است که مقابل تیم های عربی به راحتی در ورزشگاه آزادی می بازیم. یک روز تیم ملی این کشور ما را می برد و امروز هم تیم های باشگاهی. خدا رحم کرده در روزهای افت عربستان هستیم.

وی افزود: با این شرایط رو به نزولی که در پیش گرفته ایم به جام جهانی هم نباید امیدوار باشیم و اگر هم موفقیتی نصیب این فوتبال می شود اتفاقی است. بار پرسپولیس سال هاست که کج است. با این وضعیتی که داریم باید به حال خودمان گریه کنیم.

پنجعلی در پاسخ به این سؤال که آیا نباید دنیزلی را در کسب نتایج اخیر پرسپولیس مقصر دانست، گفت: شما نباید به دنبال نفر بگردید. همه چیز فوتبالمان ضعیف است. از این فدراسیون ضعیف تر نداشته ایم اما آنها هم مقصر نیستند، این بار کج از یکی به دیگری رسیده است. وقتی کفاشیان می گوید با باشگاه ها شوخی نداریم و اگر حرفه ای نشوند به آنها مجوز نمی دهیم آیا جمله از این بی محتواتر شنیده بودید؟ یک سال فقط طول می کشد که آقایان به باشگاه ها راهکار بدهند. تا چه زمانی می خواهیم سر مردم را کلاه بگذاریم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه برخی هواداران معتقد هستند بازیکنان مقابل الهلال کم کاری کرده اند و حتی علیه کریمی هم شعار دادند، اظهار داشت: به هیچ وجه چنین چیزی در قاموس بازیکنان نیست. الهلال خیلی گردن کلفت بود و شما فکر می کنید اگر هر تیم ایرانی دیگر بود مقابل این تیم به مشکل نمی خورد؟ علی کریمی بازیکنی است که هر لحظه نتیجه را تغییر می دهد اما وقتی در یک روز همه بد هستند معلوم است که کریمی هم بد می شود. پرسپولیس به لحاظ بدنی افت کرد اما دیدید که الهلال چقدر راحت پاس می داد و بازی را در اختیار خود درآورد.

پنجعلی که پیش از فصل در کمیته فنی باشگاه پرسپولیس حضور داشت درباره انتقاد به بد بسته شدن پرسپولیس در ابتدای فصل گفت: نمی توان گفت تیم بد بسته شده این تیم به سلیقه استیلی بسته شد و گاهی هم پیش می آید که مربی موفق نمی شود. اگر بخواهید برای بررسی وضعیت پرسپولیس سراغ این موارد بروید اشتباه است. ریشه فوتبال ما مشکل دارد. من هم قبول دارم که چند بازیکن این تیم در حد و قواره پرسپولیس نیستند اما مشکل فقط این نیست.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک