سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که ساعتی بر خواری فراگرفتن شکیبایی نورزد، همواره در خواری نادانی باقی بماند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :46
کل بازدید :109334
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/14
2:24 ع

  مهرداد پولادی در گفتگویی در خصوص تشویق شدنش توسط هواداران پرسپولیس پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال و همچنین شکست تیم پرسپولیس در این بازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: هواداران پرسپولیس به من لطف دارند اما ای کاش این تشویق ها با برد پرسپولیس توام می شد. در پایان بازی فقط شرمندگی برای ما باقی مانده بود.

وی در همین خصوص افزود: در نیمه اول بازی بهتری نسبت به نیمه دوم انجام دادیم اما در مجموع عملکرد خوبی مقابل الهلال نداشتیم.

مدافع ملی پوش پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا در نیمه دوم ساختار دفاعی تیم پرسپولیس بهم ریخته بود، گفت: من فکر می کنم همه بازیکنان در این دیدار بی تجربگی کردند چون با یک تساوی نیز می توانستیم سرگروه باقی بمانیم. متاسفانه در چند صحنه در ضد حملات غافلگیر شدیم که یکی از آن ضد حملات منجر به گل شد. ما باید مقابل الهلال خیلی باهوش تر عمل می کردیم چون آنها تیم فرصت طلبی هستند.

وی در خصوص بازی آخر تیم پرسپولیس مقابل الشباب امارات گفت: درست است که  تیم الشباب حذف شده است اما آنها برای دو تیم عربی دیگر گروه ما که شانس صعود دارند با انگیزه خاصی بازی خواهند کرد. ما باید بازی خودمان را انجام دهیم چون با شکست تیم الشباب همچنان سرنوشت صعود از گروه دست خودمان است.

پولادی اظهار داشت: من نمی دانم چرا همیشه کار فوتبال ما چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی به اما و اگر برسد. ما پس از باختهایی که مقابل تیم های سایپا و تراکتورسازی داشتیم تمرکز خود را از دست دادیم و با این شکست مقابل الهلال روحیه بازیکنان تا حدود زیادی پایین آمده است.

وی تاکید کرد: در فرصت کوتاهی که تا بازی با الشباب داریم باید بازیکنان ریکاوری روحی شوند تا با انگیزه بالا مقابل تیم الشباب بازی کنیم چون همانطور که گفتم هنوز سرنوشت صعود از این گروه دست خودمان است.

مدافع ملی پوش پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا در بین بازیکنان چند دستگی وجود دارد گفت: من فکر نمی کنم این موضوع درست باشد چون من مدتی است که در کنار تیم هستم و در این خصوص متوجه چیزی نشده ام.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده نیز در پرسپولیس خواهی ماند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمرکز خود را بر روی سه بازی که در پیش رو داریم قرار داده ام تا در پایان فصل با تمرکز بیشتری در خصوص تیم فصل آینده خود تصمیم بگیرم.

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک