سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گناهى که تو را زشت نماید نزد خدا بهتر است از کار نیکى که پسندت آید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :46
کل بازدید :109323
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/14
9:17 ص

رتش سرخ دات کام:

تیم فوتبال پرسپولیس به همان اندازه که شانس راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را دارد، ممکن است از دور این مسابقات حذف شده و یا حتی صدرنشین گروهش شود.

 تیم فوتبال پرسپولیس که فصل 2012 مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را با دو پیروزی مقابل الشباب امارات و الغرافه قطر و یک تساوی برابر الهلال عربستان آغاز کرده بود، در دور برگشت از مرحله گروهی این مسابقات به تساوی برابر الغرافه قطر رضایت داده و مقابل الهلال عربستان نیز باخته است.

پرسپولیس از این پنج بازی به هشت امتیاز رسیده و پایین تر از الهلال عربستان 9 امتیازی رتبه دوم جدول گروه D مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را در اختیار دارد. در این گروه سه تیم الهلال عربستان ، پرسپولیس ایران و الغرافه قطر با درصدهایی متفاوت شانس راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را دارند و در دیدارهای پایانی گروه که روز سه شنبه 15 می 2012 (26 اردیبهشت 1391) برگزار می شود، برای راهیابی به جمع 16 تیم برتر مسابقات رقابت خواهند کرد.

در روز سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 و در هفته ششم و پایانی از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا تیم الهلال عربستان در ورزشگاه "فیصل بن فهد" شهر ریاض پذیرای الغرافه قطر است و پرسپولیس ایران در ورزشگاه "مکتوم بن رشید آل مکتوم" به دیدار الشباب امارات می رود که دیگر شانس راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را ندارد.

پرسپولیس هشت امتیازی برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تنها یک امتیاز از دیدار با الشباب می خواهد چرا که با این یک امتیاز بالاتر از تیم الغرافه جواز صعود به جمع تیم های برتر رقابت ها را کسب می کند. از آنجائیکه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عملکرد تیم ها در دیدارهای رودررو را لحاظ می کنند، تیم پرسپولیس از این حیث شرایط بهتری نسبت به حریف قطری دارد و می تواند بالاتر از این تیم به مرحله بعدی مسابقات راه یابد.

دیدارهای الشباب امارات - پرسپولیس ایران و الهلال عربستان - الغرافه قطر بصورت همزمان برگزار می شود. شاید در ذهن علاقمندان به فوتبال این شائبه به وجود آید که تیم الهلال عربستان در مصاف با الغرافه قطر با تمام توانایی خود حضور پیدا نمی کند تا زردپوشان الغرافه جواز حضور در جمع تیم های برتر مسابقات را بدست آورند اما زمانی که متوجه می شویم تیم الهلال در صورت ایستادن بر سکوی دوم جدول گروه D باید در مرحله دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در خانه حریف دیرینه خود الاتحاد عربستان به میدان برود و اینکه سرمربی آبی پوشان عربستان بارها و بارها تاکید کرده است که تیمش تنها صدر جدول گروه D را نشانه رفته است، شائبه تبانی الغرافه و الهلال باطل می شود، چرا که الهلال در صورت شکست مقابل الغرافه به علت باخت در دیدار رودررو فرصت صدرنشینی را از دست خواهد داد.

براساس این گزارش، پرسپولیس ی که می تواند با یک تساوی به مرحله دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، حتی در گروه D شانس صدرنشینی هم دارد. این تیم اگر الشباب امارات را شکست دهد و در مقابل الغرافه در بازی مرگ و زندگی مقابل الهلال عربستان به یک پیروزی و یا تساوی برسد، آنوقت پرسپولیس صدرنشین گروه D خواهد شد.

با این اوصاف در دیدارهای هفته پایانی از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگا ه های آسیا هر چهار تیم گروه D با هدف پیروزی به میدان می روند. الهلال، پرسپولیس و الغرافه برای صعود برد می خواهند و الشباب برای اعاده حیثیت. در دیدارهای روز پایانی گروه D باید منتظر اتفاقاتی خاص و ویژه باشیم، شاید در آخرین لحظه ورق رقابت در این گروه برگشت.

سپاهان ایران هم با پیروزی سه بر صفر سه شنبه شب مقابل النصر همچنان در رتبه دوم گروه C مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ایستاد و صعودش به مرحله دوم رقابتها قطعی شد. سپاهان برای صدرنشینی در این گروه و بهره برداری از امتیاز برگزاری دیدار خانگی در مرحله یک هشتم نهایی چشم به صدر جدول گروه دارد و برای رسیدن به این هدف در دیدار پایانی گروه باید الاهلی را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان شکست دهد.

91/2/13::: 6:29 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک