سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از نافرمانى خدا در نهانها بپرهیزید چه آن که بیننده است هم او داورى کننده است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :3
کل بازدید :109618
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/28
6:29 ص

میثاق معمارزاده پس از شکست 4 بر 3 پرسپولیس مقابل راه‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که این‌گونه می‌شود همه چیز دست به دست هم داده تا این اتفاق بیفتد باید برای فصل آینده تلاش کنیم. بازیکنان پرسپولیس بی غیرت وکم کار نیستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه فصل در حال تمام شدن است اما از هیچ کس کاری بر نمی‌آید همه بازیکنان تلاششان را می‌کنند آنها کم کار نیستند زیرا بازیکنان اگر کم کاری کند در درجه اول به خودش ضربه می‌زند همیشه بعد از باخت حرف و حدیث وجود دارد هواداران به تیم‌شان تعصب دارند و دوست دارند همیشه نتیجه بگیرند.

معمارزاده تصریح کرد: در هر بازی فشار روی ما زیادتر می‌شود و بازیکنان از نظر روانی در هر مسابقه پایین تر می‌روند ما باید خودمان را برای بازی با الشباب آماده کنیم بازیکنان به یک ریکاوری ذهنی و روانی نیاز دارند که امیدوارم در پایان فصل این اتفاق بیفتد.

وی در مورد گل‌های زیادی که پرسپولیس می‌خورد گفت: در کارهای دفاعی خوب نیستیم و شخص خاصی در این مسئله مقصر نیست. ما موقعیت‌های زیاد گلزنی را از دست می‌دهیم باید مقابل الشباب جبران کنیم زیرا دیگر خود ما هم مثل هواداران تحمل این وضعیت را نداریم.

معمارزاده در مورد اینکه در پرسپولیس می‌ماند یا نه گفت: قرار دادم تمام می‌شود اما باید ببینیم فصل آینده چه پیش خواهد آمد نمی‌توانم اکنون در این مورد حرفی بزنم.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک