سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ مردم نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که به ناحق، پشت مسلمانی را برهنه کند [و بر آن تازیانه زند] و کسی است که به ناحق، کسی را که وی را نزده است، بزند یا آن را که قتلی مرتکب نشده است را بکشد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :36
کل بازدید :109391
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/16
12:57 ص
جمشید زارع در خصوص حاشیه های سفر دنیزلی گفت: برخلاف شایعاتی که در رسانه ها پخش می شود دنیزلی به زودی به تهران بازخواهد گشت و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: ممکن است در زندگی هر انسانی مشکلات شخصی به وجود بیاید و رویانیان نیز به خوبی مشکل او را درک کرده و به سرمربی تیم مرخصی داده است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تهران گفت: باید از فرصت ها استفاده کنیم و در مدت باقی مانده تا پایان لیگ با ریشه یابی سعی کنیم مشکلات را برای فصل آینده بر طرف نماییم.

وی تصریح کرد: مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را برای موفقیت بازیکنان کرده است و فکر نمی کنم دلیلی برای بی انگیزگی بازیکنان گذاشته باشیم.

وی اظهار داشت: بازیکنان ما 70 درصد از مبلغ قرارداد خود را گرفته اند و در تیمی بازی می کنند که به اعتقاد کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا کمپ پنج ستاره دارد.

زارع گفت: تیم پرسپولیس در سه دیدار که در وسط هفته هم برگزار شد، رکورد 250 هزار هوادار را زده است و شاید هیچ تیمی در جهان اینچنین هوادار در اختیار نداشته باشد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تهران تاکید کرد: زمانی که با هواداران روبه رو می شویم از آنها خجالت می کشیم اما قول می دهم با مدیریت صحیح رویانیان فصل آینده تیمی قدرتمند بسازیم.

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک